| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Overigens vind ik het wel hartstikke leuk hoe je met die zintuigen hebt gespeeld, origineel en mooi
|
|
||
|
Citaat:
![]() Oké, dan is dat jouw persoonlijke mening Ik blijf het er niet mee eens zijn, maar dat ligt dan gewoon aan mij Er zijn wel onderzoeken gedaan, hoor, naar kleur en wat voor uitwerking ze hebben, maar dat weet ik ook allemaal niet precies![]() Dat hangt er inderdaad vanaf wat je er precies mee wilt zeggen, waar het volgens jou over gaat En misschien maakt het ook allemaal niet zoveel uit waar het precies over gaat? Het is mooi, je kan er zelf nog over nadenken en dan is het toch goed?
|
|
||
|
Citaat:
![]() Nee hoor? Of heb je er heel vreemde bedoelingen mee Nou ja, maakt op zich niet zoveel uit, nu blijft het gewoon wat geheimzinnig
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Daar is hij dan: De winnaar van de verhalenwedstrijd is... Ieke | 28 | 16-11-2009 21:45 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Peter R. de Vries lost zaak Holloway op Verwijderd | 500 | 27-02-2008 20:58 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Geologie en het geloof Kapee | 118 | 09-11-2005 18:29 | |
| Lifestyle |
wat deed je vandaag dan ? Back Door Man | 500 | 27-05-2005 16:23 | |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 18:18 | |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 22:59 | |