Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2005, 18:06
halilo
halilo is offline
hey hai,

ik wil graag een universiteit bezoeken. een dagje meelopen of zo. het moet wel een geneeskunde universiteit zijn. is het soms mogelijk op jou school om een dagje mee te lopen? kun je me dan mailen of zo: usluhalil@hotmail.com

3 meisjes uit onze klas willen ook geneeskunde studeren en ze willen graag meekomen, mag dat ook? met 4 personen dus. we kunnen ons misschien opslitsen in groepjes van 2.

het maakt niet in welke stad de universiteit is

alvast bedankt,

groetjes, halil

Laatst gewijzigd op 01-02-2005 om 13:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2005, 18:22
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Aan welke universiteit zou je mee willen lopen?
Ik studeer geneeskunde in Rotterdam. Een keertje mee naar college kan altijd (met 400 man valt het niet op als er eentje extra is), maar naar vaardigheidsonderwijs is het wat moeilijker maar daar heb je ook weinig aan. Maar als je er echt over denkt om naar Rotterdam te gaan, dan is het ook wel leuk om het gebouw etc. te zien.
Via Erasmus wordt er ook echt een meeloopdag georganiseerd, daarvoor wordt moet je wel geselecteerd worden. Wanneer dat is, en of je niet al te laat bent (ik geloof dat dat altijd in december gebeurd, en dat de meeloopdagen dan is februari of maart zijn), maar dat zou je even aan je decaan moeten vragen.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 19:18
autodropje
autodropje is offline
S&S --> Studiekeuze
Oud 31-01-2005, 19:29
Verwijderd
Ik studeer geneeskunde in Groningen. Hier kun je ook altijd wel bij een college erbij komen zitten; als je een dag met een student mee wil lopen, kun je dat regelen via je decaan, of via een student (die dan aan tutoren, practicaleiders etc kan vragen of je mee mag doen).
Met mij kun je beter niet meelopen, want ik mag alleen naar hoorcolleges
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 08:25
halilo
halilo is offline
ik zou graag naar Groningen of Utrecht gaan
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 31-01-2005 @ 20:29 :
Met mij kun je beter niet meelopen, want ik mag alleen naar hoorcolleges
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 13:17
halilo
halilo is offline
ik belde vandaag naar de universiteit van utrecht en die vrouw was echt brutaal. ze zei nie je mag niet naar onze school komen , er is niks te zien. kan iemand me aub hiermee helpen, het maakt niet uit waar de universiteit is, als het maar geneeskunde universiteit.

alvast bedankt,

groetjes, halil
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 13:46
Well-hello
Well-hello is offline
Vreemd? Ik ben eerstejaars geneeskunde in Utrecht en een tijdje geleden was er een bijeenkomst voor eerstejaars die wel een meeloper wilde hebben voor een dag. Het wordt bij ons dus zeker wel gedaan, alleen ik weet dus niet waar je dat zou moeten regelen. Ik heb mij daar dus niet voor opgegeven, dus verder weet ik er ook niets van.

Ik weet niet waar je heen hebt gebeld?
Oud 01-02-2005, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 01-02-2005 @ 10:29 :
Ik heb vorig jaar dingen niet gehaald, maar wel aan alle opkomstplichten voldaan. Nu moet ik dus die tentamens wel halen, maar ik 'hoef' niet meer naar practica en werkgroepen enzo. Omdat er al heel veel studenten zijn en alles gewoon vol zit, komt dat 'niet hoeven' erop neer dat het niet mág, er is gewoon geen plaats voor me.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 01-02-2005 @ 14:47 :
Ik heb vorig jaar dingen niet gehaald, maar wel aan alle opkomstplichten voldaan. Nu moet ik dus die tentamens wel halen, maar ik 'hoef' niet meer naar practica en werkgroepen enzo. Omdat er al heel veel studenten zijn en alles gewoon vol zit, komt dat 'niet hoeven' erop neer dat het niet mág, er is gewoon geen plaats voor me.
Aha... ik dacht al dat je illegaal meedeed.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten