Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2005, 16:20
G.T.C.
G.T.C. is offline
De titel spreek voor zich lijkt me

Alvast bedankt voor de hulp
Oud 10-01-2005, 16:49
phoxetis
phoxetis is offline
lol, als je die plug'n'play bios-apparaat uit je hardwarelijst haalt doet-ie geloof ik helemaal niks meer

.....maar waarom zou je het willen.......
Oud 10-01-2005, 21:08
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
phoxetis schreef op 10-01-2005 @ 17:49 :
lol, als je die plug'n'play bios-apparaat uit je hardwarelijst haalt doet-ie geloof ik helemaal niks meer

.....maar waarom zou je het willen.......
hij heeft vast een nieuwe hobby: Het handmatig instaleren van drivers...

wilde ts misschien een bepaald apperaat verwijderen uit dit hardwareprofiel, dan kan je dat ding ook gewoon uitzetten
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 23:04
Shock
Shock is offline
Kun je niet beter het verhaal uitschakelen dat xp automatisch je hardware installeert? Daar heb je vaker last mee denk ik, het detecteren op zich is alleen maar makkelijk
Oud 11-01-2005, 06:46
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Shock schreef op 11-01-2005 @ 00:04 :
Kun je niet beter het verhaal uitschakelen dat xp automatisch je hardware installeert? Daar heb je vaker last mee denk ik, het detecteren op zich is alleen maar makkelijk
ok, misschien heb ik het verkeerd geformuleerd. Hoe zet je dat uit dan?

Ik heb een driver voor een usb bluetooth stick die nogal vervelend doet. De usb stick moet ik pas gedurende de installatie van de driver in de computer steken. Op het moment dat hij in de computer zit, wordt er direct automatisch door windows een driver geďnstalleerd. Dat is nou juist NIET de bedoeling. De installatie van de driver waar ik op dat moment mee bezig ben heeft daarna geen nut meer. Heel irritant...
Oud 11-01-2005, 09:52
Shock
Shock is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 11-01-2005 @ 07:46 :
ok, misschien heb ik het verkeerd geformuleerd. Hoe zet je dat uit dan?

Ik heb een driver voor een usb bluetooth stick die nogal vervelend doet. De usb stick moet ik pas gedurende de installatie van de driver in de computer steken. Op het moment dat hij in de computer zit, wordt er direct automatisch door windows een driver geďnstalleerd. Dat is nou juist NIET de bedoeling. De installatie van de driver waar ik op dat moment mee bezig ben heeft daarna geen nut meer. Heel irritant...
En als je 'm er gewoon insteekt, windows z'n gang laat gaan en later de driver bijwerkt (dus eigenlijk vervangen door het juiste stuurprogramma)? Dat doe ik altijd.. Heb ook nog nooit ontdekt hoe je dat uit kunt zetten.
Oud 11-01-2005, 12:02
Enlightenment
Enlightenment is offline
Ghehe Hardware detectie uit? Dan zou Linux snel opgestart zijn zeg, als je dat uit kon zetten.
Oud 11-01-2005, 12:25
phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 11-01-2005 @ 13:02 :
Ghehe Hardware detectie uit? Dan zou Linux snel opgestart zijn zeg, als je dat uit kon zetten.
hardware veranderingen dan

in geval van je usb-stick, inderdaad, apparaat opzoeken en dan de driver bijwerken. dat kan vanuit'eigenschappen'.
Oud 11-01-2005, 16:34
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 11-01-2005 @ 13:02 :
mja en aangezien windows ook alle ooit geinstaleerde drivers afgaat om naar een apperaat te kijken. is het geen gek idee om die zooi er afentoe uit te plempen in veilige mode ... of je moet natuurlijk, net als ik, eerst een apperaat netjes deinstaleren voordatje hem verwijderd
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 17:16
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
twain4me schreef op 11-01-2005 @ 17:34 :
mja en aangezien windows ook alle ooit geinstaleerde drivers afgaat om naar een apperaat te kijken. is het geen gek idee om die zooi er afentoe uit te plempen in veilige mode ... of je moet natuurlijk, net als ik, eerst een apperaat netjes deinstaleren voordatje hem verwijderd
Owja?
Het was toch plug and play?
Oud 11-01-2005, 21:51
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Jolt schreef op 11-01-2005 @ 18:16 :

Owja?
Het was toch plug and play?
Idd en als je hem UNPluged dat played die nog steeds
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 22:44
phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
twain4me schreef op 11-01-2005 @ 17:34 :
... of je moet natuurlijk, net als ik, eerst een apperaat netjes deinstaleren voordatje hem verwijderd
Oud 13-01-2005, 20:45
Enlightenment
Enlightenment is offline
-> s&m
Oud 13-01-2005, 21:41
freyk
freyk is offline
Citaat:
Shock schreef op 11-01-2005 @ 10:52 :
En als je 'm er gewoon insteekt, windows z'n gang laat gaan en later de driver bijwerkt (dus eigenlijk vervangen door het juiste stuurprogramma)? Dat doe ik altijd..
En zo hoort het ook.

usbstick erin steken, windows zoekt en vind de drivers, plaatst dan zijn standaard drivers op je hd en dan moet het werken.
Zo niet, werk je de standaard drivers bij met de drivers die op de meegeleverde cd staan.
Reageren

Regels voor berichten