Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar toch als ik bij mezelf terug kijk, ik heb het daar wel gewoon met mijn vriend over gehad. Dan dus niet over zijn gevoelens of weet ik veel, maar gewoon over het feit dat je het moeilijk vindt dat hij zou gesloten is. |
![]() |
||||
Hoi medeforummers en medeforummerinnen (omg
![]() thanks voor jullie reacties, vind het wel fijn om toch een beetje te lezen dat ik niet zeikerig ben of wat dan ook of naar iets onmogelijks verlang maar dat openheid wel degelijk heel belangrijk is etc... Ik kan wel op iedereen gaan reageren maar iedereen zegt een beetje hetzelfde (maar hoe vaker ik het lees, hoe prettiger ik me weer voel ![]() Maargoed toch effe een aantal reacties op uhm...reacties Citaat:
Hij is degene die alles goed vind zoals het is zeg maar, of nou ja.....ik ben heel open en eerlijk zoals ik al zei, en hiermee betrouwbaar...en dat is juist wat hij gigantisch waardeerd...dus hij hoeft er verder ook nooit naar te vragen... En tsjah hij heeft me al eens gezegd van "ik word niet goed van al je problemen" (en dat is dus in mn eigen bewoording)...terwijl het totaal geen probleem is, maar dat ik gewoon duidelijkheid wil weet je...en zoiets doe je met zn tweeen... Uhm....jah Citaat:
Citaat:
Ik ben wel zo opgevoed...en AL mijn vrienden en mn omgeving is vrij open etc...behalve hij, en dat knaagt...wat wie kan je nu niet beter een mening geven over iets dan je eigen lover weet je wel....ik heb die steun soms nodig....maar dan zegt ie "ik weet het niet/ik weet het allemaal niet/tsjah"...en dan kan ik hem wel wurgen... Maargoed, verder is die wel super ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb ook altijd in mn achterhoofd gehad dat het uiteindelijk niet zou werken tussen ons maar ik wilde het niet weten, was zooo verliefd. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben zelf een gesloten persoon en mijn vriend ook. We hebben niet zo lang geleden afgesproken wat opener naar elkaar toe te worden, maar eerlijk gezegd weet ik niet wat daarvan terecht zal komen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Al die maanden gaf ik al mn liefde en was ik eerlijk, oprecht, en open........ik was echter wantrouwig en kreeg ook de schuld dat het aan mij lag dat het niet goed ging tussen ons 2....ik wantrouwde hem, en dat was onterecht maar vermoedens werden beetje bij beetje bewijzen en feiten tot vandaag de harde waarheid! Ik ben trots hem gedumpt te hebben en ik hem een stap voor ben met de waarheid die ik boven tafel kreeg toen ik zelf maar op onderzoek uit ging...en ik niet de bons krijg met leugens en ik me schuldig voel! ik wens hem een ellendig leven toe in de hel!!!! Het trieste is echter dat ie alles hehalve emotie toonde en geen gevoelens (want die heeft ie niet)....maar probeerde zn trots te behouden! Zn leven is voor een groot deel gebaseerd op leugens......van veraf en zonder kennis is hij prachtig, maar van binnen vertoond hij allemaal rottingen en smerige scheuren! Hij reageerde alleen met "ok"....."voel je je nu gelukkig?"........"ik moet nu echt ophangen hoor"....."kan dit misschien later?".....of hij zei helemaal nix....op mijn vragen naar bevestigingen en moest toegeven gaf hij al helemaal geen antwoord of hij zei "als jij denkt dat het waar is dan moet je het maar geloven"..........Ik schold hem VERROT......en toen zei die "ja alles is waar, ben je nu klaar?" Hij gaf geen KICK.......totaal geen gevoel, emoties, medeleven wat dan ook hij deed er alles aan om zich niet kwetsbaar op te stellen en trots uit te stralen....Maar het is een vieze nul!!! Ik heb veel verdriet maar mn vrienden zullen mij er doorheen trekken en die stonden al meteen voor me klaar vanavond....Ik verdien tien keer beter ! En ben ontzettend blij dat het niet aan mij heeft gelegen maar ik altijd al gelijk had m.b.t. die vertrouwenskwestie! Toch vertrouwen op je intuitie dus is mijn tip... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Moet je alles aan degene met wie je een relatie hebt vertellen of laten lezen? Axel11 | 38 | 16-12-2015 05:41 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 21:10 | |
Studeren |
Sociologie danielcraiglove | 17 | 22-06-2007 15:21 | |
Liefde & Relatie |
Jouw positieve en negatieve eigenschappen in een relatie Thee Muts | 43 | 04-12-2005 13:04 | |
Psychologie |
vanaf wanneer kan een mens denken? Evaatje | 14 | 03-07-2005 14:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |