Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() -Omdat hun uiterlijk er veel toe doet. Zowel voor werk, als mannen, als sociale contacten met zowel mannen als vrouwen. Er is een mode-ideaal en vrouwen willen daar aan voldoen. En ergens klopt dat nog ook. Vrouwen krijgen veel meer gedaan als ze net dat ene knoopje open laten en zo. ![]() -Nee. -M'n onderbroek is nooit zichtbaar en ik tut me sowieso nooit ergens anders op dan thuis voor de spiegel of bij m'n vriend voor de spiegel en meer dan een beetje mascara en eyeliner komt er bij mij niet op. -Nope. Eigenlijk deed alleen het 2e punt er wat toe. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Even weer back to the toppic: Wij mannen zijn over het algemeen de klootzakken die alleen aardig doen tegen leuke meiden, dus kan je de vrouwen dan blamen dat ze er leuk uit willen zien? Niet echt is mijn mening. Maar om dan meteen in rokjes te gaan lopen waar zowel de string erboven als eronder uitsteekt vind ik dan weer belachelijk. Wil je als vrouw of als het spreekwoordelijke "neukobject" gezien worden. Ook al is het tegenwoordig erger om als "BrEeZaH" gezien te worden. *afknallen dat tuig* Er is niets mis met een vrouw die zich verzorgt, graag zelfs. Maar je kan het ook overdrijven. Door overal waar je komt je complete make-upset uit je tas te toveren en dan weer eens lekker 5 euro lipgloss(of wat dan ook) op te smeren. Wij mannen staan ook voor een spiegel, maar meer dan mijn haar en tanden doe ik er niet. Ja oke, scheren doe ik voor de spiegel, anders is het pijnlijk, met een mach 3. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() waarom zou ik. waar zou ik het voor moeten doen. voor wie, voor wat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder bestaan er ook meiden die denken dat hun schoonheid evenredig toeneemt met het dikker worden van de laag plamuur op hun kop, maar dat is idiotie. Verder vragen vrouwen natuurlijk altijd om complimentjes, door onterecht te zeuren over hun uiterlijk. Het is natuurlijk de bedoeling dat kerels daarop inspringen door te zeggen: 'welnee, je ziet er prima uit'.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar in mijn posts heb ik het over algemeen(en daar zijn altijd uitzonderingen op) en verder geef ik mijn mening. @CSN Volgens mij ben je een beetje pissed? Je kan ook zeggen wat je dwars zit i.p.v een verhaal te vertellen. Want iedereen weet dat het verhaal van de TS zijn mening is. Want misschien had het meisje wel een feestje op school en was er een dresscode en had ze zich verslapen en had ze haar make-up nog niet kunnen doen. Aangezien mannen geen make-up gebruiken, over het algemeen, weten ze vaak ook niet wat veel en weinig is, ze kunnen het alleen zien als het op het gezicht zit. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar waarom doe je dit? Vind je het gewoon mooi om wat make-up te dragen, of herken je je in het voorbeeld van de ts? (niet dat je extreem bent, maar over de onzekerheid). sorry, ben btje nieuwsgierig. XXX fantome
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @rippin kittin Misschien wat meer slapen en gezonder leven, daarvan wordt de huid al een stuk mooier/beter. Zelf ga ik de laatste tijden laat naar bed( 1 a 2 uur) omdat ik twee dagen in de week school heb en dan een nacht stage heb, waar ik regelmatig eruit moet om voor de cliënten klaar te staan. En ik zie gewoon dat ik nu bijna altijd wallen heb en dat ik loom ben. Met toetsweek ging ik een week lang optijd(11 uur) naar bed en ik was van mijn wallen af en de puistjes verminderde ook. Dus mijn tip, meer slapen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En over je laatste vragen: ik denk dat dit zich inderdaad ook zo bij de (moderne) man afspeelt. En er is uiteraard een verschil. Ik zou wat betreft dat verschil echter niet de vinger zo nauw op het verschil tussen man en vrouw leggen, want, zo blijkt ook uit verscheidene reacties hierboven, het lijkt mij dat dit voor iedere persoon verschillend is.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Daarnaast, als we er toch op doorgaan, jij moet denk ik dan maar is een tijd een relatie hebben met onzekere meisjes. Het type dat gaan huilen als je complimenten maakt om hun uiterlijk. Als jij daarop geilt, op huilende, kutvoelende meisjes vanwege hun onzekerheid, dan heb jij wel een heel extreme smaak. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over uiterste gesproken. Een meisje dat gaat huilen als je een complimentje geeft, dat is geen uiterste ![]() En ja, ik heb een relatie gehad met een onzeker meisje en ik heb er totaal geen spijt van. Laat ik uitgaan van jouw "betoog" dat een meisje gaat huilen als je een complimentje geeft, dat vind ik nog beter dan iemand die zoiets heeft van "je-bent-vandaag-al-de-tweede-die-zegt-dat-mijn-veel-te-korte-rokje" leuk is. Nee geef mij dan maar het huilende meisje want die trekt het zich tenminste nog aan als ze een complimentje krijgt. Ja ik weet dat ook dit twee uiterste zijn. |
![]() |
||
Citaat:
maargoed als je graag een kortzichtige vriend wil moet je het natuurlijk wel blijven doen
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Toch bedankt voor de tip, was vast goed bedoeld ![]()
||||
Citaat:
Dat er een omschrijving kan worden gegeven over zekere en onzekere meisjes, ok, maar die is heel wat anders en ik denk dat als er een duidelijkere omschrijving komt, zijn .. 'mening' .. dan misschien wel verandert. Citaat:
Citaat:
.. Ik probeerde bij 2004 ook uit de wereld te helpen. Iemand die zeker is van zijn of haar uiterlijk, niet automatisch arrogant is of iets dergelijks. (of haar schaamlippen vertoont ![]() Laatst gewijzigd op 08-02-2005 om 20:01. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Enne nou ja ik vind vrouwen die zich enorm opmaken niet mooi, ik heb liever een vrouw die puur natuur is ,maar dat is een persoonlijke voorkeur. Citaat:
En wedden dat jij ook wel eens gebruik maakt van stereotypen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Enne ik kan trouwens ook niet voorstellen dat iemand die er erg goed uit ziet onzeker is? Dat wordt ook vaak gezegd over mensen die pesten maar ik kan me dat gewoon níet voorstellen. Als je onzeker bent wil je juist niet opvallen, en dit soort type mensen die willen dat juist wel, dat vinden ze zelfs geweldig als ze in het middelpunt van de aandacht staan. Nou dan ben je echt niet onzeker hoor! X danielle |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat vinden vrouwen sexy aan het mannelijke lichaam? Verwijderd | 363 | 16-08-2012 21:11 | |
Seksualiteit |
wat vinden jullie van homo's? -MBI- | 500 | 03-11-2008 20:33 | |
Beleidszaken |
scholieren is de best ignatius | 235 | 10-10-2004 21:31 | |
Liefde & Relatie |
Mannen zijn in een relatie minder opofferingsgezind dan vrouwen Koningin van de Nijl | 16 | 10-03-2002 13:51 |