Advertentie | |
|
![]() |
|
dat is ook zeer generaliserend. er bestaan ook stellen die een gelijkwaardige relatie hebben en dus ook allebei 'offers' maken. zelf ben ik niet bepaald egoistisch en maak graag 'offers' voor mijn vriendin en zij ook voor mij.
het is denk ik gewoon een kwestie van karakter en dus de juiste partner vinden. |
![]() |
|||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
liefde die ze terugkrijgt zal afhangen van de vriend.. niemand is hetzelfde, ook jongens niet.. je kunt een klootzak aan de lijn hebben, die meer van bier dan van zn vriendin houdt, en dan krijg je dit dus inderdaad.. maar als je verderkijkt op dit forum zijn er ook jongens die teveel liefde geven, waarvan de vriendin het niet leuk meer vind.. beetje generaliserend dus he.. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
mannen zijn en blijven met het eeuwenoude stigma van 'de man moet stoer, zonder emoties zijn' e.d. lopen, terwijl dat dus echt wel meevalt.. vriendin van me beste vriend ging vreemd na 3,5 jaar een relatie te hebben gehad, weet je hoe kapot die jongen daarvan was? ik zag m in de bus, hij zei: kom je effe mee naar huis.. zogauw we in zn kamer zaten brak ie vrdomme in tranen uit.. maar dat doe je niet in het openbaar.. niet als jongen zijnde.. dan ben je 'soft'... ik wens je veel succes met het zoeken naar een echt gast, die ook durft te huilen als het moet.. en sorry als je je nu beledigd voelt, maar ik voelde me behoorlijk aangevallen door deze topic..
|
Verwijderd
|
Er zijn, zoals voor alle groepen mensen geldt, natuurlijk uitzonderingen. Er zijn mannen die het gemakkelijk durven te bekennen en ook echt menen..en er zijn vrouwen die het niet zouden durven bekennen.
Ik ben één van de eerste groep. Ik heb 't dan niet over m'n vriendin-vriendin ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat dat lijkt en vooral door dat vrouwen/meisjes het eerder laten merken als ze onzeker zijn. Maar dat wil niet zeggen dat een jongen dat ook niet is.
Maar ik ken zat jongens die alles voor zijn vriendin zouden doen! Ik ben de mijne alleen nog nie tegen gekomen ![]() [Dit bericht is aangepast door apart persoontje (08-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar ik merk inderdaad wel dat dat niet zo is bij veel jongens die ik ken. maar er zijn dus wel uitzonderingen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar bij jongens is het hetzelfde, de twee keer dat ik tegen een jongen heb gezegd dat hij knap was, hebben ze het ontkent. Nou ja, ik was er nog wel van overtuigd.... |
![]() |
|
![]() |
In mijn relatie heb ik wel het gevoel dat ik meer dingen heb opgeofferd, of heb moeten opofferen, dat klopt. Maar het ligt ook er aan wat je opofferen noemt.
Om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat vrouwen over het algemeen meer opofferingsgezind zijn dan mannen, ik denk alleen dat vrouwen daar sneller en langer over gaan praten, tenminste, dat zie ik bij mijn ouders. Ze hebben allebei iets moeten laten vallen, maar mijn moeder hoor je constant te zeuren wat ze allemaal wel niet voor mijn vader heeft gedaan ![]()
|
|