![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ok thnxx allemaal ... en euh chatfreak2002 ... sorry hoor voor die kleurtjes i kwist niet dat ze zo irriterend voor je waren
![]()
|
![]() |
Ik ken echt niemand die ooit in het bad in elkaar is vast komen te zitten, het lijkt mij allemaal een beetje overdreven. Ik weet alleen dat het heeel onhandig is, omdat je de hele tijd tegen de kant butst.... En dat doet best pijn ja.
Het is dus niet schadelijk (ja, tenzij je uitglijdt, die kans is dan wel weer best groot) Hm, het is gewoon duidelijk het handigst als je een groot bad hebt, dat voorkomt de meeste risico's...
||
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn oom en tante zijn wel een keer vast komen te zitten
![]() Doordat mijn tante in paniek raakte, trok ze al haar spieren samen en tja, toen werd het steeds pijnlijker. Ze moesten naar het ziekenhuis ![]() Dokter had gezegt dat wanneer het gebeurd (merk je wel) moet je gewoon rustig blijven en (met een beetje hulp van een vinger) weer los komen. Het kan dus wel, maar is niet echt heel erg. Je kan zo weer loskomen (tenzij je in paniek raakt).
|
![]() |
Valt reuze mee hoe krap! Als jij gewoon onder gaat liggen en je benen om hem heen slaat lukt het makkelijk. Tenminste, bij mij wel. Ik doe het bijna ieder weekend na het uitgaan (zo moeilijk te wachten tot je in bed ligt!!!), en ik we zijn nog nooit vacuüm gezogen. Als je het een beetje rustig aan doet zal dat allemaal wel mee vallen. En dan heb je ook niet zo'n troep van de badkamer gemaakt. (het scheelt natuurlijk dat zijn ouders dan altijd in de kamer ernaast liggen, dan doe je vanzelf wel rustig
![]() |
![]() |
|
ja wij hebbe ook niet zo'n groot bad duzz ..en me vriend die heeft over 2 weken geen bad meer majah daar moge we toch niet naar bove duzz hehe ..majah nu moet nog een x de kans kome dat ik het een x in bad kan doen .. want me ouders zijn niet zo vaak allebij weg en me zus ook niet
![]() ![]()
|
![]() |
nou, in bad vind ik de lekkerste plek waar je het kunt doen!Vooral in ons supergrote bubbelbad!
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
luier dragen linda_bakker | 118 | 28-06-2012 19:00 | |
Verhalen & Gedichten |
verloren in een droom Kanya | 2 | 28-06-2005 22:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] de ochtend na de nacht ervoor Electro Voice | 1 | 31-08-2003 17:17 | |
Psychologie |
1 jaar geleden :-(!!! Legaly-Blondje | 24 | 06-03-2003 17:10 | |
Software & Hardware |
Nieuwe zuiger, eerst sneller, daarna NIX MEER ick | 28 | 15-09-2001 13:18 |