![]() |
|
Goed wij hebben dus enige tijd geleden el studio bezocht, en gisteren is het gebeuren gemixt. Er zal waarschijnlijk nog wel het een en ander veranderen aan die mix de komende tijd, maar in ieder geval een 'exurpt' van een der nummers.
We hebben vier nummers (gezamenlijk ene half uur aan muziek) in twee dagen opgenomen. Basis helemaal live (dag 1), zang, solo's (of wat dat voor door moet gaan) en andere randgeluiden (synths, sax, viool, bla) later (dag 2). Onze muziekstijl: voorbij de grenzen van goede smaak. rock/pop/hydra/space/metal/noise/core en dat allemaal in een blender. luister zelf maar. www.mothek.tk http://www2.hku.nl/~lennart4/03%20-%...g(excerpt).mp3
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en dank! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ik zou wel aanraden hem te bewaren.. wordt geld waard later. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
cd-r'etjes kunnen nooit veel geld waard worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat jij vind van ons audiosonisch geweld? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het opzwepende vet, de prog-achtige dingetjes vet, de post-vanalles vet. De zang goed, een beetje te zacht gemixt misschien, of daaraan wenbaar is is een tweede zaak. Eigenlijk is dit stukje ook te kort om écht representatief te zijn. U hoort meer van mij als ik de rest van de nummers/dit nummer gehoord heb. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe wil jij beweren dat een excerpt van een groter geheel ECHT representatief kan zijn aan het geheel. Ik wil de context horen. Dat excerpt betekent niet dat ik op een reeele manier oordelen kan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ER GAAT EEN NIEUWE MIX GEMAAKT WORDEN! vandaar dat dit ook een eerste mixdown was natuurlijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en dan zullen we voor alle veelvraten wel een heel nummer plaatsen hier ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |