![]() |
|
http://groups.msn.com/Mucky/fotoalbum1.msnw
Nog maar net begonnen dus opbouwende kritiek meer dan welkom. Laatst gewijzigd op 07-01-2005 om 16:15. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maarja ik vind de foto's wel bovengemiddeld als je bekijkt wat hier verder gepost wordt op artistiek je mag misschien alleen wat spannendere onderwerpen/plekken uitkiezen |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
je bedoelt dus; koop alleen een digitale spiegelreflexcamera met verwisselbare lenzen. digitaal is kwalitatief niet beter dan analoog, dat is een mening en geen feit.
||
![]() |
Citaat:
de kwaliteit van een negatief is volgens mij idd wel altijd beter, maar vergeet niet dat bij bijna alle afdrukservices/fotografen de negatieven eerst worden ingescant voor ze worden afgedrukt! dus dan ligt t weer aan de kwaliteit van de scanner en printer waarmee het afgedrukt wordt. en aan de afdrukken zul je dus geen verschil zien! het enige (voor mij) merkbare verschil is met het pullen en pushen (onder- en overbelichten) dat het andersom werkt bij digitaal dan bij analoog, maar dat heeft dus nix met het aantal megapixel van een digitale camera te maken. hier een handige link over digitale camera's en alle mythes er omheen: http://www.tweakers.net/nieuws/35588 vooral de link naar onderzoek is erg interresant ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Gewaagde foto's!! HOT?? benna | 3 | 14-05-2009 13:40 | |
Software & Hardware |
Volgorde foto's makkelijk veranderen teeth, wait | 2 | 07-06-2006 15:08 | |
ARTistiek |
[Foto's] Mijn eerste foto's met mijn digicam Naru | 2 | 01-08-2004 15:25 | |