Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zijn dat eigenlijk stevige earphones? De reden dat ik nu een fatsoenlijke koptelefoon gekocht heb laatst was dat ik oortjes echt versleet ![]()
||
![]() |
Citaat:
ot; Decktron i-MPIA 8000 ![]() + Sennheiser PMX60 ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ik heb ![]() ![]() met sofware om cd's te rippen, alles te ordenen enzo. + ![]() maar 1 speakertje heeft los contact, hoppa 55 euro weg ![]() maar goed, ik heb ze net afgeprijst gezien (25 euro) dus ik haal ze me weer. ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
alleen mijn laptop is zo k zwaar, en pentium 4, die hoor je nog door je rugzak zoemen |
![]() |
||
Citaat:
wat wel naar was is dat ik eens van school naar huis fietste (met max richter op: hedendaagse klassiek componist) toen thuis m'n laptop op stand-by had gezet toen terug naar school in de klas m'n laptop weer wakker gemaakt en toen had ik al m'n koptelefoon plug eruit gehaald dus de klas kon even 20 seconden meegenieten met die muziek en dat te bedenken dat ik zat te twijfelen tussen max richter en dillinger escape plan. het irritante was dat hij nog ff moest ontwaken dus ik kon niet meteen op de mute knop drukken.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik zet zoveel muziek op mijn jukebox, dat ik vaak niet aan luisteren toekom. Ik bedoel, with teeth staat er al 2 maanden op maar ik heb hem pas 1 keer geluisterd ofzo. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik geloof dat ik nu in mijn downloadmap iets van 3000 bestanden heb staan, en ik ben nu al alle overzicht kwijt. Ik geloof echt niet dat mensen die hun collectie niet bijhouden precies weten wat ze hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vooral op dc++ zijn er mensen die raid array's hebben waardoor ze meerdere terrabyte's hebben om te sharen, ook erg nuttig. ik zie liever een user die wat minder aanbied en zijn zaakjes op orde heeft dat 1tje waar je 2,5 uur moet browsen om de cd bij elkaar te sprokkelen ![]() moet zelf ook weer eens aan het werk met taggen, importeren en archiveren. meeste mensen zijn trouwens niet handig genoeg om de mappen structuur van mijn mac te begrijpen dus echt veel wordt er niet bij me gedownload ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Fysaaio #1564 Rationeel | 500 | 02-12-2011 10:33 | |