Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Elk weekend gekken in achterlijke pakken? ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Ik kijk niet het hele jaar naar carnaval uit, maar ik vind het wel leuk. Ik heb toch het idee dat de mensen die zeggen dat ze het niks vinden, het nooit echt hebben gevierd. En carnaval waarbij je half verkleed een beetje feest, is geen carnaval. Dan zou ik het ook niet leuk vinden. Maar het is toch leuk je te laten gaan. Het alledaagse leven is al serieus genoeg. Maare, de muziek vind ik wel niks. Af en toe een liedje gaat, maar alleen van die liedjes: nee. Ik spreek geen dialect, dat speelt ook wel mee. Conclusie: carnaval heeft zijn mindere kanten, maar als het goed viert, is het leuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() onze wagen is ook een soort van beetje mislukt zeg maar ![]() maak nie uit..gezellig meedoen in de optocht.. btje zuipe... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je bent er mee opgevoed of niet, t hoort ook bij een cultuur. En ik vind t echt heerlijk kan ook echt niet wachten we zijn al weken bezig met allerlei voorbereidingen en t begint bij de dag meer en meer te kriebelen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mensen die het leuk vinden mogen het leuk vinden hoor, niet dat ik dat erg vind, maar ik vind het gewoon echt geen zak aan. Het hele jaar door leeft men toe naar Carnaval, en dan wordt iedereen dronken en is het 'gezellig', bwugh, daar hou ik niet van. Ik hoef het niet te vieren om in te zien dat het niets voor mij is. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maja ik kan ook wel nuchter carnaval vieren hoor, echter ik trek zelf ook grenzen met zuipen, zelfs met carnaval... aan de andere kant 1 keertje per jaar je helemaal kansloos zuipen mag best wel hoor... want met carnaval mag alles! ![]() ![]() Maar ook heel begrijpelijk dat je het nix vindt nee... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar over het vetgedrukte in de quote... verklaar je nader. Hier heb ik zelf (bijna) geen voorbeelden van hoor, dus zo erg hoeft het niet uit de hand te lopen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel-een-vraag Verwijderd | 500 | 20-02-2010 12:05 | |