Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2005, 11:25
Spray rebel
Spray rebel is offline
Drie maanden geleden had ik haar voor het eerst gezien bij het stijldansen, en het duurde niet lang voordat zij mijn danspartner werd. Ze was wel een beetje "alto" had wel wat weg van Avril Lavigne, maar was zo lief en erg geheimzinnig. Niet op de manier dat ze niks wilde vertellen, maar ze was erg verlegen, en dat gaf voor mij ook een extra boost om te zorgen dat daar verandering in kwam. Ze was namelijk 14 jaar alleen maar met meiden omgegaan omdat ze op een school had gezeten in België en wist dus niet hoe ze met een jongen om moest gaan.. Ze was ook nog nooit uitgegeweest, wordt bijna 16 overigens, dus ik heb haar meegenomen, heb haar voorgesteld aan vrienden en dit hebben we herhaaldelijk gedaan.. Totdat ik tot over mijn oren op haar was en ik vroeg: "vind je mij leuk genoeg om misschien iets met mij te beginnen", zij antwoordde: "misschien" dus ik zei zo van "je mag het gewoon eerlijk zeggen als je niet wilt wil ik dat liever dat je zegt dan misschien, dat doet me nog minder pijn".. Maar het was dus echt misschien.. Later kwam het eropuit dat we sowieso goede vrienden moesten blijven, en dat ze het gewoon niet wist, want ze viel op een chaoot, a lá kunstenaarstypje..

We kenden elkaar nog niet zo heel goed.. Maar ze vond mij wel erg lief, open en ook knap, maar niet de ware die ze zou zoeken.. Nou ja ik had dus een beetje de moed opgegeven, ik dacht dan ga ik gewoon weer lekker vrijgezellen en ik mag toch nog 4x op een week met haar dansen dus als ze nog iets wilt is er kans genoeg..

Nou een geleden week hadden we besloten om, de zaterdag, die geweest is, filmpje te kijken.. Het was erg gezellig, nog even langs zee gelopen, veel gepraat, wat ze tegen niemand haast doet, vond ik dus erg leuk.. En toen kwam het, plots zoende we elkaar.. Niks bijzonders zou je denken, maar ik zou graag willen weten of het voor haar was omdat ze nog niet vaak had gezoend, of ze het gewoon een keertje leuk vond, of dat er gevoel achter zat. Ik moet erbij vertellen dat ze niet zo`n BrEeZAh is en dat ze niet zomaar met de één en de ander zoent, ze heeft overigens ook nog maar met één iemand gezoend dus.. Maar nu zit ik me dit dus af te vragen.. Maar goed toen ze weg was en ik in mijn bedje lag heb ik een smsje gestuurd, dat het erg leuk was en dat we het vaker moeten doen.. En dit kreeg ik terug via mail:
-------------------------------------------------------------------------
Heeeeej..

bedankt voor je berichie!!.. K'ga Dinsdag weer btg kope,, kan'k weer wa terugsture...=)
ooh k'von 't het gister ook super gezellig!!.. moete we cker nog is vaker doen...
k'vin je echt lief!!
maja.. k'hoop da je et leuk hebt bij da ??? feest...
Doegg... *denk aan je *
liefs
kusje

Ik wil dus graag weten of ze toch wel iets voor me voelt en ik zou het liefst vragen en of die zoen wat betekende, maar dan zou ik het weer een keer vragen, en dat klinkt 1 hopeloos en 2 dwingerig en dat wil ik niet.. Ik dacht misschien kunnen jullie me een klein beetje helpen wat ik erin moeten zetten in mijn mail naar haar, wat ik nou moet vragen en laten...

Ik heb het haar al 2x gevraagd daarvoor wat ze wilde eerst was het misschien, toen vrienden, en toen weer misschien, maar goed ze kende me ook nog niet zo goed als de zaterdag..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2005, 11:41
barkrukkie
barkrukkie is offline
Je mag er wel vanuit gaan dat ze wat voor je voelt, anders zou ze je niet zoenen, vooral omdat het een wat verlegen meisje is. Maar je kunt nog niet uitgaande van een keer zoenen denken dat ze meteen relatie met je wil..
ik zou gewoon niet al teveel veranderen tov je gedrag zoals je je de afgelopen tijd hebt gedragen.. blijkbaar is ze daardoor meer voor je gaan voelen, als je er nu meteen op af stormt schrik je haar alleen maar af..

ik zou een mailtje terugsturen maar niet teveel vragen, gewoon wat normale dingen erin zetten, over dat feest enzo, en misschien vragen of ze komend weekend (of doordeweeks, ligt beetje aan wanneer jullie tijd hebben) misschien weer samen wat wilt gaan doen.
als jullie dan weer zoenen (moet je natuurlijk niet teveel op gaan hopen, en ook niet proberen te forceren als jullie samen zijn) dan zou je haar nog 's kunnen vragen of ze meer wil dan alleen vrienden.

Iig veel succes ermee
Oud 17-01-2005, 12:08
Fade of Light
Fade of Light is offline
Aan dat mailtje te zien heb je toch te maken met een bReEzAh :+

Voor de rest eens met bar-rukkie ;P
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 12:36
Spray rebel
Spray rebel is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 17-01-2005 @ 13:08 :
Aan dat mailtje te zien heb je toch te maken met een bReEzAh :+

Voor de rest eens met bar-rukkie ;P
Gehehe BrEeZah taal misschien, maar ze is niet irl a BreEzAH geval dus
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 12:39
filia dei
filia dei is offline
Ik zou haar nu niet meteen om de hals vliegen en ten huwelijk vragen ofzo, maar ik denk dat je er bestwel van uit kan gaan dat ze 'iets' voor je voelt.
Als ik jouw was zou ik gewoon een beetje op dezelfde manier doorgaan, en zij weet al dat je haar leuk vindt, dus als zij nu ook iets wilt komt ze er zelf wel mee toch? Ik zou in ieder geval niet aandringen.

Als je na een tijdje toch zekerheid wil kan je 't misschien toch vragen, maar dat zou ik niet over 'n mail doen. Wat je dan in het mailtje moet zetten, is misschien wat nietszeggend gebabbel. Tjah, of je stuurt geen mailtje, dat is toch niet zo nodig?
Oud 17-01-2005, 16:31
ikkuh~ingetjuh
ikkuh~ingetjuh is offline
Waarschijnlijk is ze een beetje bang, het is voor haar allemaal nieuw? Maar ze vind je wel leuk denk ik!
Blijf gewoon lief tegen haar doen, en vooral niet te opdringerig.
Komt vanzelf goed!
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 18:48
Spray rebel
Spray rebel is offline
Ze heeft me vanmiddag een mailtje gestuurd of als alles goed was, feest leuk was geweest en dat ze eigenlijk best wel veel aan me dacht en dat ze me mistte en of ze morgen even langs mocht komen want ze was toch vrij..

Dus ik sprak haar op msn en zei van "goh anders kom ik wel langs jouw", want haar computer deed het niet, dus misschien kan ik hem weeer aan de praat krijgen, maar toen had dr moeder gevraagd of ik misschien wilde blijven eten.. En ik weet eerlijk gezegd niet of dat zo`n goed id is.. Nu gaat ze wel erg snel.. En die ouders ken ik wel en ze kennen mijn ouders ondertussen ook al bladiebla, maar dan zou ik er ineens morgen meej aan de huistafel zitten.. , ik weet niet of dat zo verstandig is...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 18:50
Verwijderd
OMG. met haar ouders aan een tafel. ik zou daar nog even een half jaar mee wachten. straks begint ze ook al over trouwen en kinderen

maar even serieus, waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 18:57
Spray rebel
Spray rebel is offline
Hhahaah

Mmm on-topic.. Nou ja ik heb al vaker een lieve vriendin gehad, en ook bij oudertjes blijven eten, maar dat was allemaal veel later.. En nou ja maak me gewoon druk dat ik iets verkeerd zeg, of helemaal niks weet te zeggen bij die ouders.. .. Dat ik het zeg maar in één keer verknal, daar ben ik namelijk wel goed in
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 19:01
Mysterons
Mysterons is offline
Je hoeft het niet meteen te zien als een ontmoeting met je schoonouders, je hebt tenslotte nog niets met haar. Je kan daar toch als vriend aan tafel zitten?
Het is wel een teken dat ze je weer wilt zien, en dat ze wilt dat je bij haar komt eten. Ik denk dat het je kans is, als je het afslaat maak je haar misschien wel aan het twijfelen. (of jij haar wel leuk vindt enz.)
Oud 18-01-2005, 10:17
WolterB
WolterB is offline
Zie dat eten gewoon als het eten bij een gewone vriendin.
Voordat ik wat kreeg met mijn nu ex, was ik daar ook aleens blijven eten, gewoon als vrienden.
Oud 18-01-2005, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Spray rebel schreef op 17-01-2005 @ 12:25 :
*knip*
Ik ben bang dat je geen dingen in je hoofd moet halen ...
Je bent een hele goede vriend voor haar en die zoen is dan wel geweest en heeft hoogstwaarschijnlijk een hele andere betekenis voor haar dan voor jou ...

Wat dat betreft zijn vrouwen vreselijke wezens. Kunnen ze met iemand goed praten die lief is en ze helemaal blij maar willen wel een foute vriend erbij

Maar goed, ga niet teveel pushen bij haar want dan heb je kans dat ze het zat word omdat ze jou gewoon als vriend ziet en niets meer.

Ik heb ook zat "vriendinnen" waar ik regelmatig contact mee heb en waar ik ook de ouders van ken (en ja, dat was in het begin ook lastig omdat ik hun leuker vond dan zij mij ... )
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 18:06
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Later kwam het eropuit dat we sowieso goede vrienden moesten blijven, en dat ze het gewoon niet wist, want ze viel op een chaoot, a lá kunstenaarstypje..
Een troost (hoewel, je hebt er nu NIKS aan) : heel veel meisjes die op zo'n type vallen, vinden zo'n gast vooral spannend. Als ze iets ouder zijn, is zo'n chaoot op een gegeven moment wel erg chaotisch.... KORTOM: ik denk dat ze jou steeds leuker zal gaan vinden...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 18:07
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Wat dat betreft zijn vrouwen vreselijke wezens. Kunnen ze met iemand goed praten die lief is en ze helemaal blij maar willen wel een foute vriend erbij
Ja! Heel sneu. Je hebt vrouwen die willlen zo ongeveer jongen voor de seks en jongen om me te praten.
Mijn advies: wees duidelijk en zeg tegen zo'n meisje: ga maar lekker praten met die vent van je!

(dit is meer algemene opmerking; slaat niet echt op topic)
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 19:07
Spray rebel
Spray rebel is offline
Nou mensen ik ben gister nog blijven eten bij haar, en het ging allemaal super , had eigenlijk ook niet anders verwacht, maar goed..

Ook hebben we dus weer gezoend, het ging vrijwel automatisch, dus op een gegeven moment zei ik.. Eergister hebben we ook gezoend en toen vroeg ik me toch eigenlijk daarna iets af het waren 3 dingen.. "of ze zoent omdat ze nog niet zo vaak gezoend heeft", "of ze zoent omdat ze er zoveel zin in heeft", "of ze zoent omdat ze toch iets van gevoel voor me heeft".. Zo zei ik het ook.. Dus toen zei ik ook zo van welke optie is het eigenlijk nou.. En toen zei ze 3.. Ze zegt dat ze steeds meer en meer voor me aan het voelen is, dus ik heb haar gelijk nog even duidelijk gemaakt als het optie 1 of 2 was dat het dan gelijk wel over was en dat ze dat dan wel even mocht zeggen, omdat ik dan net zo goed een sletje in de stad op dr bek kon pakken, daar wilde ik het niet alleen voor doen..

Dus nou ja we hebben nog heel lang in elkaars armen gelegen bladiebla zooi... Maar we zijn niet meer tot het gesprek gekomen "wordt het iets?", maar goed ik wil het ook niet forceren vooral niet omdat ik het voorgaand al een keertje gevraagd heb, maar ik toch zou ik wel graag willen weten wat het is, want ik denk op het moment best veel aan haar, maar als het bij haar toch alleen maar om het zoenen gaat of dat ze over 4 weken nog niet weet of het iets kan worden dan vind ik het ook zo jammer..

Ze zei ook gister dat ze me nog een paar keer vandaag zou mailen en of ze smstegoed had zou ze smsje, maar haar internet doet het waarschijnlijk ook nog steeds niet, maar dat weet ik niet zeker, en nu zit ik daar alsmaar aan te denken waarom mailt ze niet , en ik moet eigenlijk leren want ik heb morgen een statistiek herkansing waar ik nog niet veel aan gedaan heb

Zoooo das dr weer uit..
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 15:39
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
Drie maanden geleden had ik haar voor het eerst gezien bij het stijldansen, en het duurde niet lang voordat zij mijn danspartner werd. Ze was wel een beetje "alto" had wel wat weg van Avril Lavigne, maar was zo lief en erg geheimzinnig. Niet op de manier dat ze niks wilde vertellen, maar ze was erg verlegen, en dat gaf voor mij ook een extra boost om te zorgen dat daar verandering in kwam. Ze was namelijk 14 jaar alleen maar met meiden omgegaan omdat ze op een school had gezeten in België en wist dus niet hoe ze met een jongen om moest gaan.. Ze was ook nog nooit uitgegeweest, wordt bijna 16 overigens, dus ik heb haar meegenomen, heb haar voorgesteld aan vrienden en dit hebben we herhaaldelijk gedaan.. Totdat ik tot over mijn oren op haar was en ik vroeg: "vind je mij leuk genoeg om misschien iets met mij te beginnen", zij antwoordde: "misschien" dus ik zei zo van "je mag het gewoon eerlijk zeggen als je niet wilt wil ik dat liever dat je zegt dan misschien, dat doet me nog minder pijn".. Maar het was dus echt misschien.. Later kwam het eropuit dat we sowieso goede vrienden moesten blijven, en dat ze het gewoon niet wist, want ze viel op een chaoot, a lá kunstenaarstypje..

We kenden elkaar nog niet zo heel goed.. Maar ze vond mij wel erg lief, open en ook knap, maar niet de ware die ze zou zoeken.. Nou ja ik had dus een beetje de moed opgegeven, ik dacht dan ga ik gewoon weer lekker vrijgezellen en ik mag toch nog 4x op een week met haar dansen dus als ze nog iets wilt is er kans genoeg..

Nou een geleden week hadden we besloten om, de zaterdag, die geweest is, filmpje te kijken.. Het was erg gezellig, nog even langs zee gelopen, veel gepraat, wat ze tegen niemand haast doet, vond ik dus erg leuk.. En toen kwam het, plots zoende we elkaar.. Niks bijzonders zou je denken, maar ik zou graag willen weten of het voor haar was omdat ze nog niet vaak had gezoend, of ze het gewoon een keertje leuk vond, of dat er gevoel achter zat. Ik moet erbij vertellen dat ze niet zo`n BrEeZAh is en dat ze niet zomaar met de één en de ander zoent, ze heeft overigens ook nog maar met één iemand gezoend dus.. Maar nu zit ik me dit dus af te vragen.. Maar goed toen ze weg was en ik in mijn bedje lag heb ik een smsje gestuurd, dat het erg leuk was en dat we het vaker moeten doen.. En dit kreeg ik terug via mail:
Heeeeej..

bedankt voor je berichie!!.. K'ga Dinsdag weer btg kope,, kan'k weer wa terugsture...=)
ooh k'von 't het gister ook super gezellig!!.. moete we cker nog is vaker doen...
k'vin je echt lief!!
Doegg... *denk aan je *
liefs
kusje

Ik wil dus graag weten of ze toch wel iets voor me voelt en ik zou het liefst vragen en of die zoen wat betekende, maar dan zou ik het weer een keer vragen, en dat klinkt 1 hopeloos en 2 dwingerig en dat wil ik niet.. Ik dacht misschien kunnen jullie me een klein beetje helpen wat ik erin moeten zetten in mijn mail naar haar, wat ik nou moet vragen en laten...

Ik heb het haar al 2x gevraagd daarvoor wat ze wilde eerst was het misschien, toen vrienden, en toen weer misschien, maar goed ze kende me ook nog niet zo goed als de zaterdag..
hehe lucky bastard ik ga soms ook wel eens twijfelen over dingen die gewoon overduildelijk zijn... maar je mag ervan uitgaan dat ze je iig leuk vind, maar je moet er eens vragen wat zijn onder verkering verstaat...
Oud 20-01-2005, 19:05
sjlot
sjlot is offline
Citaat:

Heeeeej..

k'vin je echt lief!!
Doegg... *denk aan je *
liefs
kusje

naar mijn vriend typ ik altijd gewoon alles wat in me opkomt, maar toen ik net met m had typte ik altijd heel veel lieve dingen enzo en alle leuke dingen van m enzo en nu zijn het meer de normale dingen want ondertussen weet ie wel wat zo leuk aan hem is
gewoon veel lieve dingen zeggen en dan kom je er wel denk ik?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 19:10
elledc
elledc is offline
ik zou enkel al afknappen op de stijl hoe ze schrijft
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 19:11
sjlot
sjlot is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 20-01-2005 @ 20:10 :
iedereen eigen smaak toch lekker boeie
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 19:29
Roxjuh
Roxjuh is offline
Citaat:
sjlot schreef op 20-01-2005 @ 20:11 :
iedereen eigen smaak toch lekker boeie
Precies.
Oud 21-01-2005, 03:17
blupp
blupp is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 20-01-2005 @ 20:10 :
Niet iedereen heeft een chatrelatie
Verder ontopic, wat een schattig verhaal Het is (naar mijn mening) overduidelijk dat ze in ieder geval wel iets voor je voelt, een gewone vriendin zegt volgens mij niet zomaar:'ik denk aan je' of iets dergelijks, behalve als ze je wilt gebruiken ofzo maar aangezien ze weinig 'ervaring' met jongens heeft zal dat wel niet het geval zijn.
Maargoed, ik ging slapen *kijk naar de tijd van m'n post*

Laatst gewijzigd op 21-01-2005 om 03:21.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 07:27
Spray rebel
Spray rebel is offline
Citaat:
blupp schreef op 21-01-2005 @ 04:17 :

Maargoed, ik ging slapen *kijk naar de tijd van m'n post*
, zo laat nog of ben je net ff op

Maar goed, het is geen chatrelatie ofzo hoor en ja idd ze typt wat naar, maar goed dat neem ik erbij..

We zien elkaar nu bijna 4 dagen in de week.. Gister na het dansen hadden we het er nog even over.. Er was een jongen bij komen zitten en die kende ze, dus ja ik zei zo toen die weg was, die was echt stil zeg, die zei geen ****.. Ja zei ze, klopt, maar voor de rest is ie wel aardig hoor.. Die heeft me ook nog een tijdje leuk gevonden.. En toen vroeg ik zo van, en heb je gezegd dat je hem niet leuk vond dan? (dan zou ik gelijk weten hoe ze bij mij reageert), en toen zei ze zo van nou ik heb een tijdje niet met hem gepraat toen ik het wist, ik wist niet hoe ik het moest zeggen (tja 15 jaar hé ), en toen heeft ze het later gezegd dat ze hem niet leuk vond als iets tesamen hebben, maar meer als vrienden.. Dus ik zei zo van "OH", dus je gaat het ook zo bij mij doen dan, eerst heel lang wachten en dan zeggen dat je me niet leuk vind.. Zij: "natuurlijk niet gekkie, ik vind jouw echt leuk" en toen gaf ze me een kusje ....

Maar goed ik weet niet wanneer ik nou nog eens over het woord "relatie" moet beginnen.. Ik weet niet wanneer er een geschikt moment voordoet, ik wil het zo snel mogelijk nog een xtje vragen, maar dan denk ik zo bij mijn eigen is het niet beter dat ik wacht en dat ze er zelf misschien eens mee komt..

Laatst gewijzigd op 21-01-2005 om 07:29.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2005, 07:36
Jolt
Jolt is offline
'only time can tell'
Oud 21-01-2005, 13:34
blupp
blupp is offline
Hehe, nee ik had het over die reactie van die ene die zo over die typstijl van je vriendin( ) zat te zeiken, dus dat was sarcasme tegen haar.
Het is al helemaal duidelijk dat het wat wordt tussen jullie, en dat het officieel wordt zeg maar gaat meestal vanzelf wel, een van jullie begint er op een moment vanzelf over, ter bevestiging. En dan leven jullie nog lang en gelukkig
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 13:16
Spray rebel
Spray rebel is offline
Citaat:
blupp schreef op 21-01-2005 @ 14:34 :
Hehe, nee ik had het over die reactie van die ene die zo over die typstijl van je vriendin( ) zat te zeiken, dus dat was sarcasme tegen haar.
Het is al helemaal duidelijk dat het wat wordt tussen jullie, en dat het officieel wordt zeg maar gaat meestal vanzelf wel, een van jullie begint er op een moment vanzelf over, ter bevestiging. En dan leven jullie nog lang en gelukkig
Owk dit is de laatste keer dat ik hem "up"... .. Ik dacht dat je het tegen mij had, maar nu snap ik het, beetje blond ... Maar vanavond hebben we weer afgesproken dus ik denk dat ik het vanavond gewoon ga vragen.. Iemand nog ene leuk idtje hoe? .. Want tis al de tweede keer.. En bijvoorbeeld vragen zit er toekomst tussen ons in..? Vind ik ook maar een stomme vraag, of wordt het wat, maar volgens mij kan je het anders niet vragen.. , sorry heb nog nooit zoveel moeite voor een meid moeten doen , maar ze is betoverend
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2005, 13:20
blupp
blupp is offline
Beter om er moeite voor te moeten doen dan dat je er binnen een half uur mee in bed ligt.
Ik gebruikte bij mn huidige vriendin een soort smoesje. Van uhh...'ja, een vriend van me vroeg of het nou al wat tussen ons is, en ik zei; ik neem aan van wel.' Wel een beetje sneaky
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 15:17
JJ13
JJ13 is offline
leuk verhaal
Oud 23-01-2005, 15:35
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik zou helemaal niet vragen of jullie in haar ogen al dan niet een relatie hebben. Naargelang jouw verhaal is dat toch het geval, en beginnen jullie gewoon lekker rustig.

Och, dit klinkt gewoon ok. En jullie zitten al samen op het dansen. Kijk haar de volgende keer op het einde van die tango (of eender at) die jullie samen doen, eens extra diep en lang in haar ogen. Op die manier krijg je veel meer bevestiging dat door het gewoon te vragen.

Want verder, wees eerlijk: jij bent tot over je oren verliefd op haar, zij vindt jou wel heel erg leuk. Blabla... geweldig toch? Als haar gsm en haar internet het niet doen, kan je haar nog altijd gewoon opbellen op de huistelefoon. Veel plezier nog.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 19:06
Spray rebel
Spray rebel is offline
nou vanaf gister is het dus "officieel"

dankjulliewel voor je support
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten