Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je bent een hele goede vriend voor haar en die zoen is dan wel geweest en heeft hoogstwaarschijnlijk een hele andere betekenis voor haar dan voor jou ... Wat dat betreft zijn vrouwen vreselijke wezens. Kunnen ze met iemand goed praten die lief is en ze helemaal blij maar willen wel een foute vriend erbij ![]() Maar goed, ga niet teveel pushen bij haar want dan heb je kans dat ze het zat word omdat ze jou gewoon als vriend ziet en niets meer. Ik heb ook zat "vriendinnen" waar ik regelmatig contact mee heb en waar ik ook de ouders van ken (en ja, dat was in het begin ook lastig omdat ik hun leuker vond dan zij mij ... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn advies: wees duidelijk en zeg tegen zo'n meisje: ga maar lekker praten met die vent van je! (dit is meer algemene opmerking; slaat niet echt op topic) |
![]() |
|
Nou mensen ik ben gister nog blijven eten bij haar, en het ging allemaal super
![]() ![]() Ook hebben we dus weer gezoend, het ging vrijwel automatisch, dus op een gegeven moment zei ik.. Eergister hebben we ook gezoend en toen vroeg ik me toch eigenlijk daarna iets af het waren 3 dingen.. "of ze zoent omdat ze nog niet zo vaak gezoend heeft", "of ze zoent omdat ze er zoveel zin in heeft", "of ze zoent omdat ze toch iets van gevoel voor me heeft".. Zo zei ik het ook.. Dus toen zei ik ook zo van welke optie is het eigenlijk nou.. En toen zei ze 3.. Ze zegt dat ze steeds meer en meer voor me aan het voelen is, dus ik heb haar gelijk nog even duidelijk gemaakt als het optie 1 of 2 was dat het dan gelijk wel over was en dat ze dat dan wel even mocht zeggen, omdat ik dan net zo goed een sletje in de stad op dr bek kon pakken, daar wilde ik het niet alleen voor doen.. Dus nou ja we hebben nog heel lang in elkaars armen gelegen bladiebla zooi... Maar we zijn niet meer tot het gesprek gekomen "wordt het iets?", maar goed ik wil het ook niet forceren vooral niet omdat ik het voorgaand al een keertje gevraagd heb, maar ik toch zou ik wel graag willen weten wat het is, want ik denk op het moment best veel aan haar, maar als het bij haar toch alleen maar om het zoenen gaat of dat ze over 4 weken nog niet weet of het iets kan worden dan vind ik het ook zo jammer.. Ze zei ook gister dat ze me nog een paar keer vandaag zou mailen en of ze smstegoed had zou ze smsje, maar haar internet doet het waarschijnlijk ook nog steeds niet, maar dat weet ik niet zeker, en nu zit ik daar alsmaar aan te denken waarom mailt ze niet ![]() ![]() Zoooo das dr weer uit.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() gewoon veel lieve dingen zeggen en dan kom je er wel denk ik? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder ontopic, wat een schattig verhaal ![]() ![]() Maargoed, ik ging slapen ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 21-01-2005 om 03:21. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar goed, het is geen chatrelatie ofzo hoor ![]() ![]() We zien elkaar nu bijna 4 dagen in de week.. Gister na het dansen hadden we het er nog even over.. Er was een jongen bij komen zitten en die kende ze, dus ja ik zei zo toen die weg was, die was echt stil zeg, die zei geen ****.. Ja zei ze, klopt, maar voor de rest is ie wel aardig hoor.. Die heeft me ook nog een tijdje leuk gevonden.. En toen vroeg ik zo van, en heb je gezegd dat je hem niet leuk vond dan? (dan zou ik gelijk weten hoe ze bij mij reageert), en toen zei ze zo van nou ik heb een tijdje niet met hem gepraat toen ik het wist, ik wist niet hoe ik het moest zeggen (tja 15 jaar hé ![]() ![]() Maar goed ik weet niet wanneer ik nou nog eens over het woord "relatie" moet beginnen.. Ik weet niet wanneer er een geschikt moment voordoet, ik wil het zo snel mogelijk nog een xtje vragen, maar dan denk ik zo bij mijn eigen is het niet beter dat ik wacht en dat ze er zelf misschien eens mee komt.. Laatst gewijzigd op 21-01-2005 om 07:29. |
![]() |
|
![]() |
Hehe, nee ik had het over die reactie van die ene die zo over die typstijl van je vriendin(
![]() ![]() Het is al helemaal duidelijk dat het wat wordt tussen jullie, en dat het officieel wordt zeg maar gaat meestal vanzelf wel, een van jullie begint er op een moment vanzelf over, ter bevestiging. En dan leven jullie nog lang en gelukkig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik zou helemaal niet vragen of jullie in haar ogen al dan niet een relatie hebben. Naargelang jouw verhaal is dat toch het geval, en beginnen jullie gewoon lekker rustig.
Och, dit klinkt gewoon ok. En jullie zitten al samen op het dansen. Kijk haar de volgende keer op het einde van die tango (of eender at) die jullie samen doen, eens extra diep en lang in haar ogen. Op die manier krijg je veel meer bevestiging dat door het gewoon te vragen. Want verder, wees eerlijk: jij bent tot over je oren verliefd op haar, zij vindt jou wel heel erg leuk. Blabla... geweldig toch? Als haar gsm en haar internet het niet doen, kan je haar nog altijd gewoon opbellen op de huistelefoon. Veel plezier nog. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Help: leuk meisje wil niet meer. daniel95 | 15 | 10-11-2015 16:44 | |
Liefde & Relatie |
ex FrankB93 | 6 | 17-10-2014 16:37 | |
Liefde & Relatie |
Afgewezen door een meisje maar kan haar niet vergeten:S Verwijderd | 10 | 25-10-2010 01:05 | |
Liefde & Relatie |
En toen? peurr | 2 | 01-06-2010 19:28 | |
Liefde & Relatie |
Lief meisje ontmoet... en nu? Everl4st | 8 | 05-01-2005 15:53 | |
Liefde & Relatie |
Meisje die niet kan kiezen tussen mij en iemand anders Brasco | 22 | 01-08-2004 14:44 |