Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2010, 18:09
peurr
peurr is offline
Heey,

een paar maanden geleden heb ik een heel leuk meisje ontmoet, en daar ben ik die avond toen ook voor gegaan. Ik heb haar toen ook weten te 'scoren' en daarna kregen wij een relatie, die ongeveer 2 maanden duurde. Ik merkte meteen dat ze van haar kant mij heel erg leuk vond in het begin, maar ik zat er zelf met m'n hoofd nog niet helemaal bij want ik zat zelf onderhand met wat problemen die nou niet zo goed uitkwamen (opa dood, ouders scheiden etc.) en toen vertelde ze me dat het 'gevoel' weg ging bij haar en iemand anders leuk begon te vinden en dat wij niet verder konden zo. Ik denk dat ik door mijn problemen haar te weinig aandacht heb kunnen geven.
Dus zo gingen wij uit elkaar. Toen hadden we een tijdje wat minder contact en toen we elkaar weer spraken zei ze dat ze uiteindelijk wat met die andere die ze leuk vond had gehad, maar dat dat een eikel bleek te zijn. Sindsdien hebben we weer geregeld contact en mijn leven is weer op de baan (ouders toch niet uit elkaar jeej) en ik merk dat ik nog best grote gevoelens voor haar heb. Maar ik weet niet of ze mij nog wil na onze eerdere relatie. Wat moet ik doen? Haar gewoon mee uitvragen? Ik ben een 17 jarige jongen en zij is ook 17, we zitten niet bij elkaar op school en wonen 16km bij elkaar vandaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2010, 18:30
AzN
AzN is offline
Eerst dumpt ze je voor 'n ander, terwijl jij in 'n zware k*tperiode zat en nu komt ze met hangende pootjes bij je terug, omdat die ander 'n eikel blijkt te zijn? Of heb ik dat verkeerd begrepen?

In ieder geval, jullie hebben dus weer vriendschappelijk contact en jij krijgt niet de indruk dat ze weer méér voor je voelt? 't Zou kunnen dat ze haar gevoelens voor je verbergt en wacht tot jij de eerste stap zet. Als zij dat namelijk doet, zou jij je misschien als tweede keuze kunnen gaan voelen. Dan zou 't op jou over kunnen komen als: "met de ander klikte 't niet, dus dan kom ik wel weer terug bij jou". Dus idd, vraag haar gewoon 'ns mee uit . Als je er niet bang voor bent dat ze je 'n tweede keer zal laten vallen .

Dat laatste kwam wel erg verwijtend over , maar ach.. ik kan 't me ook wel indenken dat je aandacht bij iemand anders gaat zoeken als je dat bij je eigen vriendje (met wie je tenslotte 'pas' twee maanden hebt) niet of nauwelijks kunt krijgen.
Oud 01-06-2010, 19:28
Rysair
Rysair is offline
De laatste tijd heb ik meestal zoiets van: zeg het gewoon tegen haar, ze komt er vroeg of laat toch achter, nu heb je alleen maar hoop en loop je er mee rond.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten