![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ikzelf heb trouwens ook wel eens een zelfbruiner gebruikt en als je er de tijd voor neemt om het rustig en geleidelijk in te smeren over je lichaam ziet het er gewoon egaal en natuurlijk uit. Nadeel is wel dat het maar een paar dagen blijft zitten.
||
Citaat:
![]() ![]() En idd, het mooiste effect blijft de zon ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik word altijd alleen een beetje minder bleek. Gewoon.. dat ik er net iets gezonder uit zie. Maar absoluut niet bruin. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ok sorry even anwtoord op de vraag; ik zou gewoon onder de zonnebank gaan hoor, goed insmeren. En na 4x ben je ook idd nog niet bruin hoor. Je moet er wel standaard dan zoveel keer in de week zoveel minuten ondergaan. Ja je moet er wat voor over hebben!!
||
![]() |
Citaat:
Welke? Dat moet je vragen bij de zonnebank waar je gaat!
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben dus 10 minuten gegaan, ipv 20, en potverjandrie wat doet dat pijn... dus jah. Wat ik zeggen wil, als je je witte delen bloot wilt stellen aan zonnebanken, erg voorzichtig zijn ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat vinden jongens knap aan een meisje ikke4714 | 60 | 19-05-2017 07:59 | |
Liefde & Relatie |
Wat voor jongen/meisje is helemaal jou type? Verwijderd | 228 | 01-05-2011 21:04 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voedings- en Gezondheidstopic #47 Verwijderd | 500 | 27-04-2005 11:11 | |
Seksualiteit |
aantrekkelijk aan meisje blurred | 152 | 04-09-2004 23:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[ verhaal ] -Melody- | 290 | 15-08-2004 14:54 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |