Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2005, 16:33
Binatone
Binatone is offline
Misschien een beetje rare vraag, maar hoe krijg je je borsten en billen bruiner? Van de zomer is er zeg maar zo'n lijn gekomen van waar mijn bikini zat en wat wel bruin is geworden, maar dat vind ik zo lelijk van die halfwitte borsten en van die spierwitte billen.
Gewoon zo onder de zonnebank gaan werkt niet echt...weet iemand nog een smeerseltje ofzo wat ik op kan smeren onder de zonnebank zodat het sneller gaat, maar ook weer niet te hard, want verbrande billen zijn erg pijnlijk weet ik uit ervaring
Topless zonnen doe ik trouwens niet.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 17:07
Fainne
Fainne is offline
zelfbruiner? of snelbruiner of hoe noemen ze het.
iig bruinsel uit ene tube of spray
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 17:28
Maija
Maija is offline
zonnebank
Oud 07-01-2005, 18:03
Sprinkle
Sprinkle is offline
Insmeren met een factor dan verbrand je iig niet.
Oud 07-01-2005, 18:05
Phlox
Phlox is offline
Ja eh de zonnebank dan maar?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 18:08
Verwijderd
Je kan je bruin laten spuiten, toch? Zusje van mijn vriend heeft dat pas gedaan, ziet er best mooi uit, heel natuurlijk en egaal.

En anders, mja, zonnebank...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 18:36
Firefly182
Firefly182 is offline
alleen in string liggen op het strand?
Oud 08-01-2005, 16:48
Vaj
Vaj is offline
Zelfbruiner is tijdelijk en vaak niet egaal. Een vriendin had het gekocht en toen heb ik het als proefkonijn op m'n voeten gedaan (de bovenkant, onder het motto dat ik als het zou mislukken teminste nog sokken aankon om het te verbergen ) Het resultaat was donkerbruine vlekkerige voeten, die na een tijdje geel werden. Niet aan te raden dus.

Ik denk dat de zonnebank de enige optie is.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 16:53
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Vaj schreef op 08-01-2005 @ 17:48 :
Zelfbruiner is tijdelijk en vaak niet egaal. Een vriendin had het gekocht en toen heb ik het als proefkonijn op m'n voeten gedaan (de bovenkant, onder het motto dat ik als het zou mislukken teminste nog sokken aankon om het te verbergen ) Het resultaat was donkerbruine vlekkerige voeten, die na een tijdje geel werden. Niet aan te raden dus.

Ik denk dat de zonnebank de enige optie is.
Dan gebruik je het niet goed. Ik gebruikt zelfbruiner en het ziet er heel egaal en natuurlijk uit (maar ik heb van mezelf een tintje donkerder dan die van nederlanders dus maybe daarom). Een witte vriendin van mij werd er oranjebruin van. Het blijft ook maar een paar dagen zitten, maar je hebt ook wat van dat ander spul. Waar je in zo'n soort cabine gaat en je overal gesprayt wordt. Een voorbeeld is bijv. Friends: the one where Ross gets tanned. Moet je 1 of 2 keer per maand doen denk ik. Anders kun je nog bij de drogisterij of zo dingen vinden die je op moet doen voor onder de zonnebank, waardoor je sneller bruin wordt.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 16:56
Vaj
Vaj is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 08-01-2005 @ 17:53 :
Dan gebruik je het niet goed. Ik gebruikt zelfbruiner en het ziet er heel egaal en natuurlijk uit (maar ik heb van mezelf een tintje donkerder dan die van nederlanders dus maybe daarom). Een witte vriendin van mij werd er oranjebruin van. Het blijft ook maar een paar dagen zitten, maar je hebt ook wat van dat ander spul. Waar je in zo'n soort cabine gaat en je overal gesprayt wordt. Een voorbeeld is bijv. Friends: the one where Ross gets tanned. Moet je 1 of 2 keer per maand doen denk ik. Anders kun je nog bij de drogisterij of zo dingen vinden die je op moet doen voor onder de zonnebank, waardoor je sneller bruin wordt.
Misschien lag het aan het merk, want ik heb de gebruiksaanwijzing gevolgd. En het kan idd ook meespelen hoe donker je huid al was. Ik weet het niet precies, maar mijn ervaring is dus niet positief geweest.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 17:03
Pierreke
Pierreke is offline
waar mensen zich druk over kunnen maken...dit ziet toch niemand behalve je evt. vriend en Jezelf!! Maja schijnbaar is het belangrijk!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 21:06
Warsocket
Warsocket is offline
naturisten camping/strand
Oud 08-01-2005, 21:40
Balance
Balance is offline
Citaat:
Pierreke schreef op 08-01-2005 @ 18:03 :
waar mensen zich druk over kunnen maken...dit ziet toch niemand behalve je evt. vriend en Jezelf!!
Ja precies. En wat nou als je het zelf niet mooi vindt?

Ikzelf heb trouwens ook wel eens een zelfbruiner gebruikt en als je er de tijd voor neemt om het rustig en geleidelijk in te smeren over je lichaam ziet het er gewoon egaal en natuurlijk uit. Nadeel is wel dat het maar een paar dagen blijft zitten.
Oud 09-01-2005, 17:10
Lorelei
Lorelei is offline
Zelfbruiners werken voor een groot aantal mensen best aardig.. maar voor een aantal mensen ook niet. Even proberen dus.

Van de zonnebank word je inderdaad meestal niet ècht bruin. Vaak is het handig om het ergste 'wit' weg te krijgen.. maar ik ben geloof ik nog nooit bruin geworden door de zonnebank.

Wat hou je dan nog over? Topless zonnen inderdaad. Dat werkt best goed hoor.. maar je moet het wel willen/durven.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 17:12
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
grl schreef op 09-01-2005 @ 18:10 :
Zelfbruiners werken voor een groot aantal mensen best aardig.. maar voor een aantal mensen ook niet. Even proberen dus.

Van de zonnebank word je inderdaad meestal niet ècht bruin. Vaak is het handig om het ergste 'wit' weg te krijgen.. maar ik ben geloof ik nog nooit bruin geworden door de zonnebank.

Wat hou je dan nog over? Topless zonnen inderdaad. Dat werkt best goed hoor.. maar je moet het wel willen/durven.
de zonnebank helpt bij mij wel Ik ga er alleen nooit heen

En idd, het mooiste effect blijft de zon Dus dan is het idd topless liggen
Oud 09-01-2005, 17:14
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Firefly182 schreef op 09-01-2005 @ 18:12 :
de zonnebank helpt bij mij wel Ik ga er alleen nooit heen

En idd, het mooiste effect blijft de zon Dus dan is het idd topless liggen
Word je dan echt bruin?

Ik word altijd alleen een beetje minder bleek. Gewoon.. dat ik er net iets gezonder uit zie. Maar absoluut niet bruin. Ik ga overigens ook niet vaak. Misschien komt het daardoor
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 17:16
Firefly182
Firefly182 is offline
Citaat:
grl schreef op 09-01-2005 @ 18:14 :
Word je dan echt bruin?

Ik word altijd alleen een beetje minder bleek. Gewoon.. dat ik er net iets gezonder uit zie. Maar absoluut niet bruin. Ik ga overigens ook niet vaak. Misschien komt het daardoor
uhuh ja Niet superbruin zoals de zon, maar ik ga ook maar eens in het half jaar ofzo M'n moeder gaat vaker en die raakt idd wel bruin, al is het toch een andere kleur dan natuurlijk in de zon
Oud 09-01-2005, 17:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Firefly182 schreef op 09-01-2005 @ 18:16 :
uhuh ja Niet superbruin zoals de zon, maar ik ga ook maar eens in het half jaar ofzo M'n moeder gaat vaker en die raakt idd wel bruin, al is het toch een andere kleur dan natuurlijk in de zon
Mja, de zon blijft het mooist
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 17:37
Verwijderd
wees blij dat je bruin wordt, ik word eigenlijk nooit veel 'bruiner' dan dit, hoogstens een paar tintjes.

(is wel iets witter door de flits)

Weet iemand of ik uberhaubt ooit wel bruin word? Op mijn onderarmen krijg ik in de zomer wat sproetjes maar verder gebeurt er vrij weinig
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 22:53
Kronkeltje
Kronkeltje is offline
Gladde aal, ik moet je teleurstellen. Je hebt gewoon niet het huidtype dat echt bruin wordt.
Oud 12-01-2005, 16:57
ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 08-01-2005 @ 17:53 :
. Een voorbeeld is bijv. Friends: the one where Ross gets tanned.
JAAAAAAA wat een geweldige aflevering was dat!! 1mississippi 2mississippi HAHAHAHHA
ok sorry

even anwtoord op de vraag; ik zou gewoon onder de zonnebank gaan hoor, goed insmeren. En na 4x ben je ook idd nog niet bruin hoor. Je moet er wel standaard dan zoveel keer in de week zoveel minuten ondergaan. Ja je moet er wat voor over hebben!!
Oud 12-01-2005, 17:55
Doefus
Doefus is offline
Citaat:
Binatone schreef op 07-01-2005 @ 17:33 :
Misschien een beetje rare vraag, maar hoe krijg je je borsten en billen bruiner? Van de zomer is er zeg maar zo'n lijn gekomen van waar mijn bikini zat en wat wel bruin is geworden, maar dat vind ik zo lelijk van die halfwitte borsten en van die spierwitte billen.
Gewoon zo onder de zonnebank gaan werkt niet echt...weet iemand nog een smeerseltje ofzo wat ik op kan smeren onder de zonnebank zodat het sneller gaat, maar ook weer niet te hard, want verbrande billen zijn erg pijnlijk weet ik uit ervaring
Topless zonnen doe ik trouwens niet.
Ik werk bij de zonnebank..en daar raden wij mensen altijd aan om het langzaam op te bouwen!De eerste x dat je in je blote billen/borsten gaat moet je er zoiezo nix op smeren!Dan heb je erg veel kans dat je gelijk verbrand!Ga de eerste x 10 minuten en bouw het steeds met 2 minuten op...als je 3x geweest bent kan je beginnen met snel bruiner op te smeren!
Welke? Dat moet je vragen bij de zonnebank waar je gaat!
Oud 16-01-2005, 13:36
Verwijderd
ik heb ook een vraagje.. ik heb een tijd tape op mijn knieen moeten plakken ivm een blessure
maar na een tijdje is mijn huis heel erg gaan irriteren/rood geworden en jeuk etc
ik heb vanaf toen geen tape meer gebruikt en er zalf op gedaan en toen was de irritatie weg... maar ook mijn pigment!
ik heb daarom twee lange witte, zo'n 5 cm brede witte strepen op mijn knieen...
nu wil ik dit weer een beetje egaal laten worden met de rest van mijn benen, 9voordat de zomer begint..) maar lukt dat onder de zonnebank?
en moet ik er dan heel vaak onder? want ik hoef verder niet al heel bruin te zijn ofso..
en wordt dat niet alles bruiner, zodat het verschil nog niet veel kleiner wordt?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 08:29
Firefly182
Firefly182 is offline
mja, ik weet niet, maar te vaak per week naar de zonnebank toe gaan is ook niet echt goed voor je huid. Maar goed, ik heb nu les en ga er later nog wel eens dieper op in
Oud 18-01-2005, 11:41
Konijn
Konijn is offline
Er zijn ook badpakken en bikini's die zondoorlatend zijn..
Oud 18-01-2005, 17:09
Doefus
Doefus is offline
Citaat:
Firefly182 schreef op 18-01-2005 @ 09:29 :
mja, ik weet niet, maar te vaak per week naar de zonnebank toe gaan is ook niet echt goed voor je huid. Maar goed, ik heb nu les en ga er later nog wel eens dieper op in
Klopt...wij bij de zonnebank raden iedereen aan om niet vaker als 2 x te gaan..maar je hebt van die eigenwijsjes
Oud 18-01-2005, 17:30
peace58
peace58 is offline
je droogheid, interessant onderwerp hoor
BOEIENT
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Doefus schreef op 12-01-2005 @ 18:55 :
Ik werk bij de zonnebank..en daar raden wij mensen altijd aan om het langzaam op te bouwen!De eerste x dat je in je blote billen/borsten gaat moet je er zoiezo nix op smeren!Dan heb je erg veel kans dat je gelijk verbrand!Ga de eerste x 10 minuten en bouw het steeds met 2 minuten op...als je 3x geweest bent kan je beginnen met snel bruiner op te smeren!
Welke? Dat moet je vragen bij de zonnebank waar je gaat!
Eerste keer 10 minuten kan ook nog eens teveel zijn, bij ons is de max op bijn alle zonnebanken/staande 20 minuten, ik ga er meestal 18 minuten in, 1 keer per maand oid (ik ga in april op vakantie, ga dus af en toe de komende maanden naar de zonnebank als voorbereiding ) maar ze hadden dus de lampen vernieuwd, en een waarschuwing opgehangen, die ik ook goed gelezen had.
Ik ben dus 10 minuten gegaan, ipv 20, en potverjandrie wat doet dat pijn... dus jah. Wat ik zeggen wil, als je je witte delen bloot wilt stellen aan zonnebanken, erg voorzichtig zijn (En ik verbrand zelden)
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten