Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijk, ik vind het heel leuk om met hem over het strand te sjouwen en naar de zonsondergang te kijken, en ik hou van bloemen, dus die wil ik ook wel krijgen. Maar moet dat dan nu weer per se 'romantisch' zijn, en is dat iets dat je per se moet doen binnen een relatie omdat dat zo hoort ofzo? Ik vind het leuk om dingen met hem te doen en ik vind het leuk om te merken dat hij aan me denkt, maar dat noem ik niet romantisch. Dat vind ik gewoon normaal binnen een relatie... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
In Van Dale: ro·man·tiek (de ~ (v.)) 3 gevoelige en dromerige sfeer Tja, clichédingen zijn vaak romantisch ![]() Als ik naar mijn vorige relatie kijk: Romantiek speelt niet echt een grote rol in mijn relatie. Ik vind het wel leuk, dat zeker, maar geen must. Denk ook dat als je een keer in de maand iets romantisch zou doen, de romantiek er iets vanaf zou gaan ofzo.. Ik was zeker wel romantischer aangelegd dan hij. Hem kon het allemaal niet zoveel schelen. Ach, het was wel leuk als ik het deed, maar uit zichzelf zou hij niet zomaar zoiets doen.. Gewoon omdat hij het nut er niet van inziet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik hoef geen grootse gebaren, ik vind iets romantisch als ik er warme kriebels van krijg. Als we op zijn bed liggen en elkaar aankijken, als we onder de douche grappen staan te maken, als hij me door een zaal vol mensen aankijkt en ik precies weet wat hij denkt. Als we het hebben over er samen vandoor gaan, als hij zijn moeder vertelt dat hij steeds moet nadenken over dingen die ik zeg. Als hij me aankijkt alsof hij me voor het eerst ziet, als we samen geïntrigeerd naar hetzelfde televisieprogramma kijken of muziek luisteren op zijn mp3-speler. Als we de lakens over ons heen trekken en er niets meer is buiten die warme cocon-wereld waarin onze regels gelden en waarin niets belangrijk is, alleen wij twee. ![]() ![]() Hij is net terug uit Egypte, ik ben verliefd ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||