Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @Limburgertje: Als je telkens 5 weken moet wachten tot je volgende gesprek, en je kunt dit gewoon niet aan, moet je daar wat over zeggen. Ook heb jij het recht op geheimhouding door je behandelaar. Je bent ouder dan 16, en er is totaal geen reden om jou bijv. ontoerekeningsvatbaar te zien, dus jou ouders hoeven helemaal niks met jou persoonlijke gesprekken te maken hebben. Eerlijk gezegd heb ik het idee dat jou problemen iets te hoog liggen voor BJZ. Het copen met sexueel misbruik is voor ieder individu namelijk anders, en ik vind hun zelf toch een beetje te amateuristisch voor zoiets (maarja, ik heb geen persoonlijke ervaringen met BJZ)
||
Citaat:
En wat betreft de dingen die je ouders je verbieden: die moet je met je ouders bespreken. Zij zijn degenen die het je verbieden, niet BJZ. En natuurlijk maken ze zich zorgen, dat is niet meer dan normaal. Wat je kunt doen is zoeken naar oplossingen: altijd zorgen dat je met vrienden en vriendinnen bent als je uitgaat (dat doe ik ook, daar is niets vreemds aan), altijd mobiel bij je...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Nog nooit gezien, wat moet ik doen?! Seymenn | 3 | 11-11-2014 07:06 | |
Liefde & Relatie |
leees dit, en help me wat moet ik doen :( afrochik | 5 | 29-07-2014 08:46 | |
Liefde & Relatie |
Hij weet het nie, wat moet ik ermee? scholier8 | 8 | 31-05-2011 12:08 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? (ook al over school enz.) Juliah | 22 | 08-01-2003 14:20 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 | |
Liefde & Relatie |
raar verhaal; wat moet ik doen? ~- Anakin -~ | 4 | 29-09-2002 12:42 |