Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
is er een kans dat het wel kan bij een evt. update van forumsoftware? Nee maar het staat zo lullig, zovan " wij hebben een geweldige kalender" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Niet mee eens.
Stel dat je in een topic een reactie plaatst. Je krijgt nog een paar normale reacties maar later wordt het topic volledig verziekt. Het topic gaat op slot. Na een paar dagen (ofzo, vanwege tentamenweken, ik noem maar wat) kom je weer terug. Dan wil je wel je topic makkelijk kunnen terugvinden, ook al is het op slot. Dat ze op volgorde van de laatste post staan is daarbij ook makkelijk. Als je ze onderaan plaatst zijn ze moeilijker terug te vinden. Zeker als op de 2e pagina nog open topics staan en de slot-topics helemaal naar het eind verdwijnen. Als alternatief kun je misschien wel de topics sorteren op een aantal criteria, bijvoorbeeld aanmaakdatum of last reply. Een filter dus. Een mooi voorbeeld daarvan is http://www.battle.net/forums/board.a...umName=general . Zie rechtsboven. Ik weet alleen niet of dat gemakkelijk te maken valt. Maar met zoiets kan je wel een aantal slotje-topics eruit filteren.
||
Citaat:
over dat eerste is sowieso onzin, dan zul je toch moeten zoeken, je topic is immers naar beneden gezakt omdat er op andere topics nieuwe reacties komen |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Oh, nooit geprobeerd eigenlijk, want ik heb er nooit behoefte aan gehad. Ik wist dus niet dat het kon. In dat geval zie ik het probleem niet in. Dan filtert de TS er toch gewoon zoveel mogelijk slotjes uit? Als je op "laatste antwoord eerst" kan sorteren moeten er als het goed is heel veel slotjes wegvallen omdat die niet zo snel een recent "laatste antwoord" hebben.
||
Offtopic:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Beleidszaken |
[De Kantine] WSZ - Archief. Missy | 20 | 28-06-2010 15:09 | |
Beleidszaken |
Forumupdate - feedback! M@rco | 500 | 15-02-2009 20:05 | |
De Kantine |
Je moeder is saai #244 Sperzieboon | 502 | 17-06-2008 21:29 | |
Lifestyle |
evaluatie-topic Verwijderd | 500 | 18-03-2005 16:54 |