Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dan zit ik bv zo, schrik.. (anee weer geschrokken, ze zag het toch niet, niet opvallen, normaal doen, gewoon praten, niet dichtklappen, niet saai doen, en zeg eens wat, waar zou ik het over hebben.. nee niks bedenken dan lukt het helemaal niet.. maar nee.. shit.. kheb nog niet eens gegroet.. uhm hoi, of hallo.. wat zei ze.. wat maakt het ook uit, zeg iets.. nu!!) en dan zeg ik "hoi.." mjaah en zo'n gesprek loopt dan al snel vast omdat ik niet verder kom dan een beleefd antwoord, of soms niet verder dan hey.. Dat schrikken met praten is btw niet met een sprongetje (bhalve als ik ze niet aan zag komen..) Misschien moet ik het inderdaad iets positiever zien, en denken in de zin van wie weet gaat het me vandaag wel lukken om normaal te praten.. Alleen dat is me nog niet zo goed afgegaan ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() mijn gesrpekspartner moet eigenlijk juist heel enthousiast zijn, wil het nog wat worden ![]() eerlijkheid jah altijd goed om over iets te praten wat je beiden vervelend of eng vindt. iets waarvan je wel kan inschatten of iemand dat ook vindt
|||
Citaat:
Citaat:
Het is wel zo dat ik elke keer aan vorige keren denk waarbij het ook verkeerd ging, dat helpt niet bepaald.. En ik vind het echt een hele goede tip om vragen te stellen, dan kan ik (denk ik) als ik toch zo negatief denk iets langer denken en dat scheelt waarschijnlijk weer heel wat..en kan ik me misschien beter op het gesprek richten.. En dan 'moet' ik ook niet zoveel zeggen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Was het maar saai, dat was het nog wat #1878 Miekje* | 500 | 22-11-2013 09:30 | |
Psychologie |
Wie ben jij? gewoonmax | 60 | 22-02-2007 16:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Groepsverkrachtingen :s Gatara | 324 | 27-12-2004 19:46 | |
Verhalen & Gedichten |
[(Begin van) Antiverhaal] Het sneeuwt buiten. Verwijderd | 49 | 01-08-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 |