Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
ja... ik zou inderdaad 's een keertje met m gaan praten. je zegt wel dat je maar een kleine rol in het geheel hebt, maar hier ben ik het niet mee eens. Het gààt om jou, zonder jou zouden die meisjes geen probleem hebben.
![]() Leg m uit hoe het gegaan is, en dat je veel moeite hebt gedaan, om haar niet te kwetsen, e.d. als ze dan nog boos is, moet je haar maar even laten. Het komt wel goed. (hopelijk.)
|
![]() |
heb een vraagje ..al hoe lang wist S dat M iets voor jou voelt ??
was het lang voordat S iets voor jou voelde en jij voor haar .... ik denk dat het beste is als jullie met zijn drieen daarover gaan praten .. want jah het is wel een klote situatie .. lijkt me als er een goeie vriendin van jullie iets voor jou voelt dat kan jah niet al te leuke momenten opleveren .. het is niet direct jou schuld vooral omdat jij er niks van wist ..maar ja je bent er zeker bij betrokken ... ik hoop dat ze de situatie begrijpt ... succeszz .. het komt wel goed ![]() jeh al die s-juujhzzz en m- utjujzzz heel verwarrend ![]()
||
Citaat:
En wist M. dat S. iets voor jou voelde?? Onthoud: jij kan er niks aan doen. Ik snap dat je je klote voelt, maar S. had het toch meteen tegen M. moeten zeggen.. Eigenlijk is het alleen iets tussen S. en M., waar jij buiten staat. Het is iets wat ze samen moeten oplossen, ik weet niet of het zin heeft als jij erbij bent, want wat kan jij zeggen? Jij wist er niets van af.. Ik snap dat je S. wilt helpen, maar ik weet niet of dat zo kan... Succes-x- *toooooet* |
![]() |
||
Citaat:
![]() s wist geloof ik al best lang dat m iets voor mij voelde. s voelde iets voor mij sinds een maandje, mischien 2, ik hetzelfde voor haar. maarja, ik heb dus gekozen om met s er iets van te maken, en daar is nu niets meer aan te veranderen. 1 ding is zeker, we geven hetgeen wat we nu hebben niet op voor m. ze hebben morgenochtend om 8 uur ergens afgesproken om erover te praten, ik vroeg nog of ik ook moet komen, maar s zei dat dat niet zon goed idee was omdat het dan alleen maar erger is voor m als ze ons samen ziet. ik zie morgen wel hoe dat gesprek verlopen is, dan zie ik wel verder, ik ga er in ieder geval nog een keer over praten met m. dank jullie wel voor de reacties, ik heb er wel degelijk iets aan ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
m heeft gevraagd aan s of ik en s niet al te klef doen als m er bij is, daar kunnen we mee leven. maar verder is het dus allemaal goed gekomen, nogmaals dank ![]()
|
oow bah dit soort dingen heb ik ook altijd...bovendien begint mijn naam ook met een s en die van een vriendin van mij met een m
![]() sorry, ik help jou hier niet echt mee, maarja, ben ik ook weer m'n verhaal kwijt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote-lucht-je-hart-topic #77 Verwijderd | 491 | 01-12-2006 14:39 | |