Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja ik heb dit ook.. Zit zelf ook nog in zo'n fase.. Ik heb 3 jaar een relatie gehad en het is nu 8 maanden uit en hij heeft nu alweer 6 maand een nieuwe vriendin.. Hij doet er alles aan om me ook maar kapot te maken (tenminste dat probeert ie dan).. Op het begin lukte hem dat wel, maar nu zie ik in dat ik beter af ben zonder hem.. We hadden continu ruzie en als hij alcohol op had werd ie agressief.. Ook denkt ie dat ie me bang kan maken op de een of andere manier.. Nou ja hij probeert maar.. Het is vervelend om zo'n ex te hebben dat wel.. Ik ken ook mensen die nu nog steeds de beste vrienden zijn en daar ben ik dan wel jaloers op, maar het is niet anders.. Zet je erover heen en denk eraan dat je blij moet zijn dat je van hem af bent.. Je komt heus nog wel een leuke jongen (of meisje) tegen die jou verdiend en die het leven waard maakt...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-11-2005 11:40 | |
Nieuwe aardbeving in Indonesie, kans op tsunami. Niet Slaan | 34 | 29-03-2005 21:15 | |
Seksualiteit |
Hoe LANG duurt bij jullie een orgasme? Yab-Yum | 46 | 06-02-2005 23:55 | |
Duizenden doden bij aardbeving en vloedgolven in Zuid-Azië Love_Fulfilled | 370 | 12-01-2005 20:32 | |
Amerika uitgelegd damaetas | 34 | 25-07-2002 20:50 |