Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ga maar op je hand zitten en doen alsof een lekker wijf je aftrekt... dan verspil je andermans tijd niet. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben namelijk nogal dun en draag vaak een rokje met uitgaan rokje, en ze zeggen eerder het staat niet dan het staat leuk. ik denk dat ik 1 vriendin heb die wel iets positiefs zegt die andere meiden zijn heel aardig maar maken vaak tjah soort van jaloerse opmerkingen als ik het zo moet noemen. ik kan het dan beter vragen aan jongens vrienden die doen teminste niet zo raar en zeggen t eerlijk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als ze dan nog steeds zeggen dat je zeurt gaan ze IMO niet erg vriendschappelijk met je om. En vriendinnen die je af blijven kraken zijn ook niet bepaald netjes bezig.
||
Citaat:
Die vriendinnen van mij zeggen vaak genoeg wel dat ik er leuk uitzie enz. maar ik denk dat vrienden dat toch altijd wel zeggen, dus daar geloof ik niet zo in.
||
![]() |
Citaat:
ik zou je ook een stomme sloerie vinden als je dat aan de jongens ging vragen zeker als je leuk uitziet, wat waarschijnlijk het geval is. Maar ik zeg ook nooit tegen vriendinnen dat er leuk uit zien, en andersom ook niet kende het fenomeen niet eens ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
onzekere lelijke meisje wil MODEL worden HELP!! Just_Wanna_Jump | 68 | 27-04-2009 10:26 | |
Psychologie |
Ik zit er even helemaal doorheen Nebel | 6 | 12-01-2005 19:37 | |
Liefde & Relatie |
Ik vind mezelf niet aantrekkelijk... Kwyjibo | 146 | 31-07-2003 13:40 | |
Liefde & Relatie |
Grens liefde - vriendschap Blitzkrieg Bop | 13 | 12-05-2003 14:34 | |
Psychologie |
wordt er gek van !! Deftones16 | 10 | 17-08-2002 16:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zó dik ben ik, ik durf echt nooit sex te hebben met een jongen! Severus | 33 | 24-12-2001 17:09 |