Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2005, 19:44
meisje833
meisje833 is offline
ik heb heel vaak buien dat ik mezelf erg lelijk vindt, zeker als ik met een bloedmooie vriendin ga stappen (athans in mijn ogen is ze mooier) , dan voel ik dat zij meer aandacht krijgt ik voel ze kijken naar haar en voel me steeds kleiner worden gewoon te min bij haar.
ook als ik mezelf leuk heb opgetut en ik ga ergens heen, dan moet er maar een knappe meid aankomen, en dan is m'n zelfvertrouwen al weer beneden pijl dan voel ik me lelijk bij haar.

jaren geleden op de middelbare school ben ik er gepest, ik had toen n beugel rare kleren , en werdt lelijk genoemd.

ik zie er nu beter uit heb paar vriendjes gehad eigelijk best hele leuke en krijg vaak te horen dat ik een knappe meid ben,
en heb vaak jongens achter me aan, maar toch voel ik me nog steeds dat lelijke meisje van vroeger...dat zit nog in me

als een jongen het dan uitmaakt met mij denk ik dat het door me uiterlijk komt, of als ik wordt afgewezen heb ik dat ook.

het is zo frustrerend en vermoeiend dit gevoel...ik ben er steeds onzeker door

wie herkent het en heeft misschien wat tips..
thx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2005, 19:46
Madfet
Madfet is offline
Laat es een foto zien...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 19:48
meisje833
meisje833 is offline
moet dat
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 19:49
Harmony
Harmony is offline
Wie herkent het niet kan je beter vragen.

Probeer die negatieve gedachtes gewoon tegen te gaan.
Steeds als je dreigt te gaan denken dat je lelijk bent denk je bijv. dat je wel heel goed bent in touwtjespringen( ) of waar je ook goed in bent.
Verder heeft iedereen bijna dit soort onzekerheden.

Vervelend dat je gepest bent. Maar die pesters roepen gewoon vanalles om je neer te halen. Waarschijnlijk zit er geen kern van waarheid in(nu wet ik niet hoe je eruit ziet ).
Oud 10-01-2005, 19:52
Freestyler*
Freestyler* is offline
mjah heb dat ook
Oud 10-01-2005, 19:53
Madfet
Madfet is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 10-01-2005 @ 20:48 :
moet dat
Dan ik beter beoordelen of je het allemaal inbeeldt of niet..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 20:01
Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Je hebt echt een zeer slechte instelling, uiteraard ben je niet het knapste meisje want er is niet 1 meisje dat het knapste is. Je kan wel knap bevonden worden door zeer veel mensen, maar schoonheid valt niet uit te drukken in een maatstaaf die vergelijken mogelijk maakt. Kortom:

Wat je gewoon moet doen is tevreden zijn met jezelf, het klinkt allemaal zo gemakkelijk maar dat is het niet. Je moet gewoon denken, ik heb nu zo vaak positieve dingen gehoord, waarom zou ik twijfelen? Wat moet iemand tegen mij zeggen of doen wil ik niet meer zo een negatief zelfbeeld hebben?

De conclusie is dat je dan of te veeleisend bent (verwacht dat mensen zo op je af stappen van he lekker ding... je moet wel erg lekker zijn wil dat gebeuren en daarnaast heeft het ook met uitstraling te maken) of dat je zodra je zoiets hoort de eerlijkheid van de persoon in kwestie in twijfel trekt.

Het makkelijkste zou zijn als je gewoon ff gedachten kon lezen, zodat je echt weet hoe knap je bent maar dat kan gewoon niet

Ik vind mezelf ook niet de knapste, maar ik vind mezelf niet lelijk en dit is goed voor mijn zelfverzekerheid. Voel me nu ook zelden tot nooit meer onzeker. En dit komt gewoon doordat ik uiteindelijk de balans heb op gemaakt van alle positieve dingen die ik gehoord heb, en de conclusie was dat ik niet moest zeiken.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 20:01
Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Citaat:
Madfet schreef op 10-01-2005 @ 20:53 :
Dan ik beter beoordelen of je het allemaal inbeeldt of niet..
Hou jij je bek nou maar... zielige stinknerd

Ga maar op je hand zitten en doen alsof een lekker wijf je aftrekt... dan verspil je andermans tijd niet.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 20:05
2004
2004 is offline
Het is heel goed mogelijk dat je erg lelijk bent. Het is ook heel goed mogelijk dat je dat niet bent. Hoe het ook zij; het geeft je denk ik de kans van binnen nog mooier te worden dan je al bent. Als je vrij jong bent, is het lastig om ermee om te gaan dat je minder knap bent. Maar het geeft je de kans te leren van de situatie en van de mensen om je heen; dat het toch wel érg om uiterlijk draait. Je kunt jezelf daardoor omvormen tot iemand die wél om andere dingen geeft, zoals innerlijk, of iemands hart.

Zelf was ik vroeger vrij dik, dat heeft me best wel gevormd. Ik kan nu oprecht zeggen dat ik niets meer om uiterlijk geef. Soms wel om dat van mezelf, maar niet om dat van anderen. Ik vind het absoluut niet belangrijk. Dat is een hele bevrijding moet ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 20:09
Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Ik geef wel om uiterlijk, ik wil een vriendin hebben die er leuk uitziet en een goed innerlijik heeft.

Ik moet gewoon iemand aantrekkelijk vinden wil ik er verliefd op kunnen worden.
Met citaat reageren
Madfet
Madfet is offline
Citaat:
Kaneelstok schreef op 10-01-2005 @ 21:01 :
Hou jij je bek nou maar... zielige stinknerd

Ga maar op je hand zitten en doen alsof een lekker wijf je aftrekt... dan verspil je andermans tijd niet.
Haha, wat een lompe reactie. Alsof ik zou gaan rukken op 60x60 pixels tellend jpegje.
Met citaat reageren
meisje833
meisje833 is offline
..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 20:10
Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Citaat:
Madfet schreef op 10-01-2005 @ 21:09 :
Haha, wat een lompe reactie. Alsof ik zou gaan rukken op 60x60 pixels tellend jpegje.
Alsof je iemands gezicht kan beoordelen op een 60*60 jpegje
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 20:17
marrel
marrel is offline
Schijnbaar ben je dus iig wel positief verandert, of heb je mensen leren kennen die tenminste weten hoe je iemand moet waarderen. Als jij langs je vriendin staat en je denkt dat je minder aandacht krijgt dan verbeeld je dat vaak. Maar omdat je je dan zo onzeker voelt ga je dat ook eerder weer uitstralen. Ik heb er zelf ook heel erg last van. Probeer iedereen om je heen te vergeten en ben blij met de aandacht die je krijgt, omdat je je zekerder voelt dan straal je dat ook uit en blij.

Jah dat klinkt allemaal weer veel makkelijker dan het is maar als je goede vrienden hebt, en dat lijkt me wel als ik het zo lees. En je ook regelmatig een vriendje hebt ofzo, dat is niet zomaar geloof in jezelf! en dit meot je opbouwen tuurlijk maar succes iig!
Oud 10-01-2005, 20:20
meisje833
meisje833 is offline
maar hoe kom ik dan van dat rotte gevoel af, dat als een jongen het uitmaakt dat ik dan denk dat ik te lelijk voor hem was
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 20:52
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Een jongen begint niks met je, als ie je te lelijk vindt. Het gros van de relaties is vooral gebaseerd op uiterlijk, en vrijwel niet op inhoud wat ook de reden is dat ze snel uitgaan omdat er zijn genoeg meisjes die er leuk uitzien. Er zijn iig minder meisjes die er EN naar jouw maatstaven leuk uitzien EN qua karakter te versmaden zijn.

Persoonlijk denk ik, dat jij er niet heel erg snel vanaf zal komen omdat je niet genoeg afstand durft te nemen en het teveel vanuit je eigen belevingswereld gaat bekijken. Je moet er veel nuchterder naar proberen te kijken.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 21:08
Nona
Nona is offline
Jij hebt je iets in je hoofd gezet en je krijgt het er met geen stok meer uit. Maar blijkbaar besef je je ergens wel dat je helemaal niet zo lelijk bent als je denkt. Vandaar dit topic, niet?

Ik denk dat je wat (een heleboel) bevestiging nodig hebt. En die krijg je niet zomaar, daar moet je naar op zoek gaan. Kijk zelf wat je mooie punten zijn. Probeer je eens trots te voelen als een jongen naar je kijkt. En vooral: blijf vragen hoe je eruit ziet. Het is heel normaal om voor je uit gaat je vriendinnen te vragen of je er goed uit ziet. Grote kans dat je bevestiging krijgt. En als je het niet gelooft: "Echt?"
Oud 10-01-2005, 21:11
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Zie het als een gokmachine, zet die goede gedachten vast en draai aan de hendel totdat je de gewenste uitkomst hebt and hold on to that thought!

Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 22:02
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 10-01-2005 @ 22:08 :
Jij hebt je iets in je hoofd gezet en je krijgt het er met geen stok meer uit. Maar blijkbaar besef je je ergens wel dat je helemaal niet zo lelijk bent als je denkt. Vandaar dit topic, niet?

Ik denk dat je wat (een heleboel) bevestiging nodig hebt. En die krijg je niet zomaar, daar moet je naar op zoek gaan. Kijk zelf wat je mooie punten zijn. Probeer je eens trots te voelen als een jongen naar je kijkt. En vooral: blijf vragen hoe je eruit ziet. Het is heel normaal om voor je uit gaat je vriendinnen te vragen of je er goed uit ziet. Grote kans dat je bevestiging krijgt. En als je het niet gelooft: "Echt?"
mja maar ik heb nogal van die vriendinnen die eigelijk nooit zeggen als ik vraag hoe zie ik eruit.
ik ben namelijk nogal dun en draag vaak een rokje met uitgaan rokje, en ze zeggen eerder het staat niet dan het staat leuk.
ik denk dat ik 1 vriendin heb die wel iets positiefs zegt die andere meiden zijn heel aardig maar maken vaak tjah soort van jaloerse opmerkingen als ik het zo moet noemen.
ik kan het dan beter vragen aan jongens vrienden die doen teminste niet zo raar en zeggen t eerlijk.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 22:03
meisje833
meisje833 is offline
en krijg nog boze blikken ook als ik vraag aan jongens ( vrienden) , staat het echt wel leuk of zie ik er leuk uit...dan zeggen ze zeur niet zo..maarja
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 19:02
Nona
Nona is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 10-01-2005 @ 23:03 :
en krijg nog boze blikken ook als ik vraag aan jongens ( vrienden) , staat het echt wel leuk of zie ik er leuk uit...dan zeggen ze zeur niet zo..maarja
Tja. Het is dan ook meestal verstandig om er niet al te veel op door te gaan maar het op een beetje luchtige manier te vragen.

Als ze dan nog steeds zeggen dat je zeurt gaan ze IMO niet erg vriendschappelijk met je om. En vriendinnen die je af blijven kraken zijn ook niet bepaald netjes bezig.
Oud 12-01-2005, 19:12
blurred
blurred is offline
Ik herken jouw verhaal heel erg goed. Laatst bijvoorbeeld nog, sta ik in de kroeg met mijn vriend, een vriend en een meisje dat zij kennen. Ik heb een rokje aangedaan enzo, zij staat daar in een superwijde broek en een trui van die vriend, want ze had het koud. En dan nog ziet ze er aantrekkelijker uit dan ik. Zegt die vriend ook nog tegen mij dat mijn vriend en hij haar wel "een lekker geil wijf" vinden. Nou, dan weet ik het helemaal niet meer. Waarom zou verdomme nog moeite doen om er leuk uit te zien als er zo even iemand langskomt die helemaal geen aandacht aan haar uiterlijk besteedt en nog steeds een "lekker geil wijf" is....

Het levert ook problemen op met mijn vriend. Als hij met mij wil vrijen dan merk ik dat ik daar afwijzend tegenover sta. Dan heb ik zoiets van: Hij ziet overal waar hij kijkt mooiere vrouwen/meisjes. In de kroeg, op televisie, op internet, overal. Hij is mooie lichamen gewend, die ziet hij vaak. En dan ligt hij in bed met mij..... wat moet hij dan wel niet van me denken?

Als hij zegt dat ik mooi ben, dan denk ik meteen daar achteraan van: Dat zal wel. En ik weet dat hij het heus wel meent, ik kan het alleen niet geloven, omdat ik het zelf niet vindt.

Het zou een stuk handiger zijn als ik mezelf zou accepteren zoals ik ben, hem gewoon geloof als hij me een compliment geeft. (Dat doet hij best wel vaak) Maar zodra ik, zoals jij al zegt, een mooi meisje zie, voel ik mezelf meteen minderwaardig en lelijk. De wereld is zo vol met perfecte lichamen, je ziet ze overal, ook als je er niet om vraagt. En dat maakt ons zo onzeker.
Oud 12-01-2005, 19:23
metallica
metallica is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 10-01-2005 @ 20:44 :
ik heb heel vaak buien dat ik mezelf erg lelijk vindt, zeker als ik met een bloedmooie vriendin ga stappen (athans in mijn ogen is ze mooier) , dan voel ik dat zij meer aandacht krijgt ik voel ze kijken naar haar en voel me steeds kleiner worden gewoon te min bij haar.
ook als ik mezelf leuk heb opgetut en ik ga ergens heen, dan moet er maar een knappe meid aankomen, en dan is m'n zelfvertrouwen al weer beneden pijl dan voel ik me lelijk bij haar.
Ja, dat is herkenbaar. Ik heb wel vaker dat als ik dan thuis voor de spiegel sta en denk van ah zo erg is het niet en dan loop ik naar buiten, zie ik de vriendinnen waarmee ik wegga en dan heb ik zoiets van jaja, en jij dacht dat je er wel oke uitziet, niet dus.
Die vriendinnen van mij zeggen vaak genoeg wel dat ik er leuk uitzie enz. maar ik denk dat vrienden dat toch altijd wel zeggen, dus daar geloof ik niet zo in.
Oud 13-01-2005, 18:14
Verwijderd
Argh.. ik ken het verschikkelijk!

alleen ik heb altijd nog woede aanvallen erbij! ga ik alles door mn kamer gooien en schreeuwen naar mn moeder wrm ze me geboren heeft laten worden en of ik toestemming van haar krijg om zelfmoord te plegen
(hele slechte dingen ja, maar in zo n bui ben ik gewoon helemaal de weg kwijt)

maar het rare is, het kan ook zo weer over zijn
maar wat je eraan kan doen?
iig met die vriendin erover praten, dat je haar zo mooi vind vergeleken met jou en dat dat je erg onzeker maakt.

Had ik namelijk ook met een vriendin en toen ik het met haar erover had bleek zij dus heel jaloers te zijn op mn buik en weet ik het wat..
en gewoon op momenten dat je je zo voelt even denken aan wat zij of anderen voor complimenten hebben gegeven
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 19:10
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 10-01-2005 @ 23:03 :
vind je het gek?
ik zou je ook een stomme sloerie vinden als je dat aan de jongens ging vragen
zeker als je leuk uitziet, wat waarschijnlijk het geval is.

Maar ik zeg ook nooit tegen vriendinnen dat er leuk uit zien, en andersom ook niet
kende het fenomeen niet eens
Oud 18-01-2005, 14:24
TIEN
TIEN is offline
wie bepaalt nu wat lelijk is!
op sgool zegt een jongen altijd dat ik lelijk ben!
hij moet gwoon zijn bek houden!!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 17:33
LadyAngel
LadyAngel is offline
niemand is lelijk..
mar ook niemand is perfect..
waarschijnlijk is iemand di in jou ogen heel knap is ook niet zeker van zichzelf.. of heeft diegene ook dinge die ze niet mooi vinde bij zichzelf..
zolang je een liev en aardig karakter heb is je innerlijk al knap..
al als je innerlijk goed is straal je dat ok uit van buite..
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 09:32
Droyd
Droyd is offline
Tja, het feit dat je al enkele vriendjes hebt gehad wijst er eigenlijk al op dat je zeker niet ontzettend lelijk bent, maar eigenlijk doet dat er bitter weinig toe.

Je voelt je ongelukkig en dat komt idd door die pesterijen van vroeger, lijkt me. Ik herken het, ik moest maar 1 iets zien die me aan de pesterijen herinnerde en mijn dag was verpest, ik kwam namelijk steeds op dezelfde neerwaardse spiraal terecht.

Je uiterlijk is volgens mij niet de oorzaak van je ongeluk, dat zijn je pesterijen. Je bent gewoon gaan geloven wat ze je destijds zeiden.

Ikzelf ben er ondertussen over heen, maar een goede raad kan je ik niet echt geven. Ik zie alles nogal onverschillig, als het overr mezelf gaat althans en dat lijkt me ook niet echt ideaal.

Het enige wat ik je kan zeggen is vooral te rekenen op je beste vrienden/vriendjes, en vooral veel te praten, want geloof het of niet, op LANGE termijn helpt het.
Oud 19-01-2005, 17:10
MikeyMo
MikeyMo is offline
boeie, waarom maken mensen zich altijd druk om haar of zijn uiterlijk. Er zijn zoveel dingen waar je je beter zorgen om kan maken.
Oud 19-01-2005, 18:32
100%hallal
100%hallal is offline
Ik herken het wel. Al mijn vriendinnen zijn ook mooier dan mij wat betreft de buitenkant. Maar ik denk dat ik wel een boeiend persoon ben. Waarschijnlijk heeft dat er ook mee te maken dan ik vrij stevig in mijn schoenen sta. Je moet inderdaad naar andere sterke punten van jezelf gaan zoeken.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 20:54
DreamyTheater
Waarom denkt iedereen altijd en alleen maar aan hun uiterlijk?

Ik ben ook gepest, ik ben ook uitgescholden voor lelijk, en ik liep er ook vaak verschrikkelijk bij... maar het kan me allemaal geen flikker schelen... dan ben maar ik lelijk... wat dan nog?
Als er over de rest maar niks te klagen valt

Verder ehm... tsja, als je toch leuke kleren aan hebt ofzo, dan maakt het toch niet zoveel meer uit wat voor hoofd erboven hangt? dat je stijl hebt is dan toch meteen duidelijk voor iedereen, of je nou lelijk bent of niet...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 15:58
Noddy
Noddy is offline
hou je vooral niet te veel bezig met je uiterlijk. Doe kleren aan die je leuk vind, mischien leuke make up op ofzo.. als je je er goed in voelt, en denk niet steeds dat andere mensen mooier zijn dan jij, als je je daar te veel mee bezig bent straal je dat uit.
Ik had dat eerst ook, ik probeer nu gewoon veel lol te hebben in alles en ik probeer negatieve opmerkingen niet te serieus op te vatten.
Nu hoor ik vaak dat ik een leuke zelfverzekerde meid ben, en ik ben niet een van de knapste, dus het ligt echt niet aan uiterlijk.
Heb gewoon veel lol en trek je neit veel van anderen aan.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 16:08
groovy
groovy is offline
Heey,

ik heb eigenlijk precies hetzelfde als jou gehad!

Ben vroeger ook altijd gepest met mijn beugel en uiterlijk..en nu opeens is het omgedraaid en krijg ik net als jou toch ook wel leuke aandacht van jongens.

Njah ik heb geprobeerd wat harder te worden en dat helpt wel. Ik koop nu bijv. kleding die IK wil en ga dan niet denken: 'wat zal iedereen daar van vinden?'
Doordat ik me lekker voel in deze kleding, krijg ik vanzelf vaker te horen dat iets me leuk staat.

En zo is het wel in alles denk ik..je moet echt een beetje leren schijt te hebben aan alles! Ik weet het, dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar je moet ook eens denken aan die kinderen die jou gepest hebben...waren dat nou zo'n knappe kinderen? Vaak waren dit kinderen die zelf niet het niveau hadden om een beetje netjes tegenover de medemens te zijn.

Vraag aan je vriendinnen wat ze mooi aan je vinden en concentreer je op die punten. En als een vriendje het uitmaakt, stop dan met het probleem bij jezelf te leggen. Je vriendje was toch ook niet perfect? En dat vriendje is toch ook niet mister Universe? Een jongen maakt het niet met jou uit om je uiterlijk, want dan was hij in eerste instantie ook niet op jou gevallen. Waarschijnlijk hebben jullie gewoon niet zo bij elkaar gepast en heeft hij dat net wat eerder dan jou ingezien.

Probeer bij elke negatieve gedachte over jezelf, je eens af te vragen of het nou waar is, écht waar objectief gezien!

Vaak zul je dan zien dat het weer één van je negatieve gedachtenspinsels is, die jou helemaal gek weten te maken. Dus stop met dat negatieve denken en heb gewoon wat meer schijt aan alles. Ben ook wat harder voor jezelf!

Nouja dit soort dingetjes hebben mij wel een beetje op weg geholpen

Succes!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 21:05
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik vind het eigenlijk wel bijzonder van mezelf maar ik voel me bijna nooit lelijk. Ik voel me ook bijna nooit knap overigens, meestal gewoon neutraal en op een of andere manier heb ik geen billenborstenbuik complexen.
Onzekerheid over lichaam e.d is toch wel grotendeels weg.
Mja.
Oud 21-01-2005, 13:38
the_conquer
the_conquer is offline
heb het zelf vroeger ook gehad. Was ook niet bepaald de knapste en afschuwelijk mager gebouwd.

Op een dag besloot ik te gaan trainen met een stel gewichten die ik op een oude zolder met goed veel zeuren heb weten te bemachtigen. een goede tijd later zijn de rollen exact omgedraaid. Vrouwen zat die geintreseers zijn in me nu.

Kwestie van veel sporten, maakt een hoop goed
Oud 25-01-2005, 18:57
Hardrock girl
Hardrock girl is offline
Hee, ik heb toch al eerder gezegd dat je erg knap bent!Ik zie er niet uit!Ik heb helaas geen foto(voor degenen die vragen om een foto)maar ik kan wel alvast vertellen dat ik erg lelijk ben.Ik zit er best wel mee, maar ik heb nog altijd iets dat wél mooi aan me is.Mijn karakter.Ik vind innerlijk belangrijker dan uiterlijk hoor.Ik zou écht niet verliefd kunnen worden die alleen maar erg knap is, en zo rot doet dat niemand met hem wil.Ik val eerder op aardige jongens.Meestal word ik verliefd op een jongen waar andere mensen niet aan moeten dénken!En ik denk dat de meeste jongens ook zo denken, dus laat je koppie niet hangen, meid!Er is altijd hoop!Geloof me!
Oud 25-01-2005, 21:19
DreamyTheater
weet je wa je moet doen je moet niet naar de lelijke dingen van jezelf kijken, maar naar de dingen die wel "mooi" zijn. je ogen ofzo... of maak eens een heleboel foto's van jezelf, met een soort sepia effect ofzo, en zwart/wit, en zorg dat ie een beetje overbelicht is in je gezicht als je jezelf echt lelijk vind... dat heb ik laatst ook gedaan, en ik kwam erachter dat ik eigenlijk helemaal niet zo lelijk ben als ik en anderen, mezelf altijd heb laten geloven... hoop dat je er iets aan hebt maar zal wel niet... mar ja
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 14:23
Gaea
Gaea is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 10-01-2005 @ 20:44 :

ik zie er nu beter uit heb paar vriendjes gehad eigelijk best hele leuke en krijg vaak te horen dat ik een knappe meid ben,
en heb vaak jongens achter me aan, maar toch voel ik me nog
In een ander topic beweer je dat je nooit versierd wordt.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 15:22
Gymnast
Gymnast is offline
het is heel herkenbaar! bij ons zit een meisje op school ..iinmn klas en ze is t populairste meisje van de gt-vleugel en onderbouw. zij kent iedereen en iedereen kent haar..en als je dan naast 'r staat dan voel je je echt een lelijk eendje.

ik dacht ook altijd dat meisjes knap waren als ze dun waren..dus ik ging lijnen..n beejte onschuldig maar uiteindelijk heb ik er alleen maar rottigheid aan overgehouden..ik heb nu anorexia en ben nu nog erger dan eerst..

dus meis..onthoudt...IEDEREEN heeft iets moois mara dan op zijn EIGEN manier!!
Reageren

Regels voor berichten