Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat je niet eerst moet beginnen een vriendin te krijgen, probeer jezelf te accepteren want je bent bast een mooi mens! Ik heb mezelf ook nooit aantrekkelijk gevonden, ik heb ook nog nooit een vriend gehad. Maar ik het afgelopen jaar heb ik mezelf leren accepteren en zie nou ook de mooie dingen in mezelf. Als je die van je zelf kan zien kunnen anderen die ook zien.
Want wat is uiterlijk? een omhulsel, voel je lekker, dan straal je dat ook uit en als je dan iemand tegen komt die door je onzekerheid heen kan prikken... Doe het rustig aan, je MOET geen vriendin hebben ofzo. Kijk eerst goed naar jezelf, schrijf je mooie dingen eens op. Schrijf wat dingen op die je kan varanderen aan jezelf, dingen die je WIL veranderen aan jezelf. uhm... tsjakka?
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
wat echt een heel belangrijke ontdekking was voor mij is dat andere mensen aan je uiterlijk niet kunnen zien hoe jij je voelt.. klinkt nogal vaag ik weet het maar like, het is echt heel belangrijk om rechtop te lopen, schouders naar achteren en naja, kin omhoog is soms wat overdreven. Zelfs als je onzeker bent over jezelf straal je door rechtop te lopen een zeker zelfvertrouwen uit. Wat ook altijd goed werkt is lachen naar mensen, en kijk ze in de ogen. Vooral bij meisjes, het maakt niet uit hoe verlegen je bent, kijk ze aan.
Verder is verlegen zijn geen enkel probleem, er zijn genoeg meiden die van schattige jonges houden. Een gesprek komt vanzelf op gang als je er je best een beetje voor doet en die baardgroei.. tja dat weet ik niet maar als ik het zo lees lijtk het me geen ramp ofzo.. gewoon mannelijk |
![]() |
||
Citaat:
ik was niet naar complimentjes aan het vissen hoor. Evengoed bij dat je het weet te waarderen. "Reality is something that you rise above We don't see things as they are, we see them as we are There's always another chance for you You can start over again" --Marillion--
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
*schrijft op*
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Wauw gast!
Je vind jezelf niet aantrekkelijk? Wat bijzonder !! ![]() ![]() ![]() Jongen vrijwel niemand vind zichzelf aantrekkelijk, logisch ook anders zouden we de hele dag binnen blijven om te masturberen en dat kan de bedoeling niet zijn. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Als ik me niet scheer voel ik me al helemaal niet meer op mn gemak, dus dat doe ik dan ook niet.
Misschien ben ik te soft ofzo, want ik drink geen alcohol, ik rook niet en ik ben vegetarisch. Ik heb nooit ruzie met iemand en geef niet een grote bek. Ik ga altijd netjes naar school, spijbel nooit en let altijd op in de les. Ik ben ook nog nooit uit de les gezet. Ik doe ook geen vlieg kwaad. Als mensen me kwaad proberen te maken sta ik daar altijd boven want ik heb een hekel aan geweld. Misschien moet ik maar een keer wel reageren op zulke mensen. Als ik in een discotheek ben duurt het wel wat langer om los te komen. Terwijl al mn vrienden allang en breed los zijn omdat ze bier drinken enzo. Maar zodra ik los ben sta ik ook gewoon te feesten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Je moet overigens niet jezelf veranderen om dames te lokken, je zou ze immers lokken met een leugen, want zo ben jij niet... als je jezelf voordoet als iemand die toch tegen ruzies ingaat, kan dat ingaan op je persoonlijk gevoel en dus jezelf alleen maar moeilijker in je vel laten zitten. Dit zou ik dus eventjes uitstellen. Voor de haargroei, zelf ondervind ik er niet zoveel problemen van, alhoewel ik wel een redelijk forse haargroei heb (zit op dit mment ook wer met bekant een baardje voor de computer)... Wim Kok had ook het probleem van forse haargroei en het scheen hem weinig te deren... zit er maar niet zo overin, het is niet de baardgroei die de dames weg laat blijven. Maar de dames die wegblijven vanwege je uiterlijk, zullen wellicht ook niet echt de dames zijn waarnaar jij op zoek moet gaan... zij zouden je alleen maar en slechter gevoel geven, omdat ze te kritisch zijn op uiterlijkheden. Zoek dames die het meer op innerlijk hebben... overigens moet je ook niet tegen de dames gaan vertellen dat je jezelf lelijk vind, want dat laat ze daar alleen maar meer op letten en is ook vrselijk irritant, mijn vriendin vind dat ook niet al te fijn ![]() En verder... zoek niet te hard... als ik om mij heen kijk, op zoek naar liefde, vind ik niks... als ik geen liefde verwacht, heeft het mij gevonden... een dergelijke spreuk lijkt al vaker op mij toepasselijk te zijn geweest... iemand die teveel op zoek is naar de liefde komt wanhopig over... ben niet wanhopig, je bent nog steeds jong en hebt nog een heel leven voor je.
|
Hmm ik denk niet dat ik echt een reply ga geven die iets toevoegt hieraan ofzo...
Je moet indd gewoon je zelfvertrouwen opkrikken, jij mag er vast wel wezen, anders gaan die meisjes uberhaupt niet met je uit, en stel dat je lelijk bent maakt t nog niet uit, ik ken genoeg lelijke mensen die een vriend/vriendin hebben, het gaat meer om hoe je je gedraagt, om je uitstraling enzo. Dat je te soft zou zijn is ook onzin, alsof meisjes alleen maar vallen op jongens die van geweld houden, een grote bek hebben etc... Je moet gewoon nog iemand tegenkomen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
welcome 2 the club *schudt hand* Maarja, ik heb geleerd om wat positiever over mezelf te denken en nu ik dat doe krijg ik ook meer leuke reacties van mensen en heb zelfs al een paar maanden een vriend. Hoe je je voelt straal je uit dus ik zou zeggen: probeer jezelf wat meer te waarderen... succes Loontjuh ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Ik denk dat je een stuk aantrekkelijker wordt als je zelfvertrouwen krijgt. 3. tjuh, ik zou me er niet aan storen. In tegendeel zelfs. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik dacht het vroeger ook altijd, omdat vrienden van mij zeiden dat ik er raar uitzag (nu zag ik dat natuurlijk vroeger ook wel
![]() Gelukkig is me in de loop der tijd wel duidelijk geworden dat écht leuke meisjes helemaal niet zo heel veel om uiterlijk geven. Ik ben 'geslaagd' met enkele (mooie! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Another way, Je bent nog maar 17 hoor.. je moet deze niet instelling hebben! Iedereen vind op den duur iemand.. alleen bij de een duurt het langer dan bij de ander...kop op. Geniet nu ook van t leven, daar heb je niet perse een vriendin voor nodig..! (dat probeer k ook)
Laatst gewijzigd op 08-04-2003 om 09:47. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Je moet inderdaad allereerst je houding veranderen. Als jij je heel onzeker voelt, straal je dat ook uit en dan kijk je waarschijnlijk een beetje ongelukkig. Dat geeft geen positieve indruk van jezelf.
Probeer wat meer rechtop te staan en een beetje vrolijk te kijken. Doe een beetje nonchalant, focus je niet te erg op je onzekerheid. Ik denk ook dat je baardgroei echt niet van invloed is op de aandacht die je -al dan niet- krijgt. Op ieder potje past een dekseltje, en iedereen heeft een andere smaak. Er zijn heus wel meiden die baardgroei niet afstotelijk vinden. Wat je verder eens zou kunnen proberen is een assertiviteitscursus. Ik denk dat je daarvoor bij de huisarts moet zijn. Of plaats een contactadvertentie zodat je in contact kunt komen met mensen die in een soortgelijke situatie verkeren. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Vind je jezelf aantrekkelijk? Missy | 56 | 03-05-2010 12:31 | |
Liefde & Relatie |
droomprins/prinses Frankrijk | 96 | 18-10-2006 07:47 | |
Psychologie |
ben je tevreden met jezelf en je leven? Verwijderd | 73 | 24-03-2004 20:45 | |
Liefde & Relatie |
vriend vindt me te dik Tulpje6 | 182 | 20-11-2003 13:42 | |
Seksualiteit |
Vind jij jezelf sexueel aantrekkelijk Ijke | 204 | 05-10-2003 21:37 | |
Psychologie |
Kiezen tussen twee kwaden. (voel me heen en weer geslingerd en weet het niet meer) Snow White | 25 | 24-06-2002 13:31 |