Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.connexxion.nl/website/sub...=1226&command=
Site van connexxion. Dat was voorheen de maatschappij in Apeldoorn. We hebben nu een nieuwe. Dit gaat over strippenkaarten. Bij 1 stukje over reductie hebben ze het ook over de leeftijdsgroep 4-11 jaar. Ik neem aan dat kinderen onder de 4 dus meekunnen reizen(omdat ze dus doorgaans op schoot zitten), van 4-11 en iets goedkoper kaartje en ouder gewoon de volle mep. EDIT: http://www.connexxion.nl/website/sub...nd=&subid=1173 En dan naar tarieven ![]() Laatst gewijzigd op 24-01-2005 om 16:17. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bestaan die kinderkaartjes nog steeds? Ik weet dat ik als 11 jarige een keer alleen met de trein ben gegaan, toen waren er kinderkaarten.. die waren 40% goedkoper geloof ik. Maar dat is 6 jaar geleden dus ik weet niet of die er nog zijn... ik hoor er iig nooit iets over. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar jij zij zijn de toekomst, dus mag je er niks van zeggen..... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
hou dat rotmormel dan stil ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vandaag zat er weer een klein kind in de bus, en ze zat de hele tijd braaf op schoot bij d'r ouders en ze deed d'r mond niet open, tenzij om te geeuwen. Laat andere kinderen (en ouders) daar een voorbeeld aan nemen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En het was een volledige maaginhoud, dus het gehele balkon lag onder ![]() Dat was echt VIES.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Gesprekken die je opving in het OV of elders #nummer Verwijderd | 26 | 20-10-2015 14:53 | |
De Kantine |
Saaiforce in Diablo III #1534 Verwijderd | 500 | 20-10-2011 22:31 | |
De Kantine |
The conversaaition. #201 Swlabr | 503 | 11-05-2008 20:42 | |
De Kantine |
Ongeschreven regels Verwijderd | 93 | 22-02-2008 07:04 | |
Werk, Geld & Recht |
Buskaart reductie tarief? Hayden | 25 | 11-08-2007 06:35 | |
De Kantine |
openbaar vervoer phmpruim | 55 | 19-12-2003 16:46 |