Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Daar heb ik in de derde een werkstuk over gemaakt, maar ik heb helaas niets meer. (er was vorig jaar ook al iemand die me dat vroeg..) Maar waarom 'aangezien'? Je woont in Limburg, en daar speelt het hele gedoe zich af..
![]() En er bestaat ergens een complete site, www.demaaswerken.nl ofzo, en daar kan je heel veel vandaan halen.. Edit: shit, dat is nog het goede adres ook. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wij hebben vorig jaar of het jaar ervoor een excursie gehad met Aardrijkskunde naar de Rotterdamse haven, en dus de Maasvlakte. Misschien kun je wat vinden op www.ect.nl (european Container terminal) een bedrijf wat opereert in de Rotterdamse haven en met die bestuurderloze-karretjes met containers rijd. Misschien heb je er wat aan. En anders kun je hen een mailtje sturen, waarin je vraagt waar je wel informatie kunt vinden. Succes!
|
![]() |
||
Citaat:
|
Als je nu even naar de site van het Min. van VROM was gegaan.....
Dan had je de planologische kernbeslissingen eromheen kunnen downloaden. Och ja, de nota ruimte itself, gebruik de zoekfunctie daar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Groene leugens Kitten | 86 | 05-09-2008 08:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 09-04-2007 17:12 | |
Verkeer & Vervoer |
oplossing files vtxm | 267 | 01-02-2007 18:03 |