Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dit topic mag ook wel weg ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind juist de stigmatisering van dikke mensen een probleem van tegenwoordig. Iedereen die dik is moet maar op dieet en het is allemaal eigen schuld. Nee mensen, ik ben dik en zo ben ik geboren. Aanleg heet dat. Laten we dat eerst maar eens veranderen in onze cultuur, dat gezeur over dikke mensen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo makkelijk om dat te zeggen voor mensen die zelf geen gewichtsproblemen hebben ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 30-01-2005 om 09:47. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ken een meisje dat altijd enorm aankomt als haar schildklier sloom is, en als haar schildklier te snel wordt wordt ze echt mager (echt niet mooi). Ze heeft hier ook een hekel aan maar ze heeft geen controle over haar lichaam. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En is het ook de schuld van kleuters die dik worden omdat ze alsmaar frisdrank van hun ouders krijgen zodat ze ophouden met zeuren? Kijk het grootste deel kan er waarschijnlijk wel wat aan doen... maar ik vind niet dat je de mensen met een schildklierprobleem hierop kunt aanspreken. Het is hartstikke kut voor ze en om daar nou op afgerekend te worden. Alsof het al niet erg genoeg is om zo dik te worden en er geen controle over hebt (dieten helpt bijv. echt niet behalve een anorexia dieet natuurlijk). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder geldt er voor kinderen ook de verantwoordelijkheid van de ouders. Ik begrijp verder wel dat mensen met schildklierproblemen of een laag metabolisme dikker zijn, maar vaak doen ze zelf alsof ze "er niets aan kunnen doen". Dat is natuurlijk larie. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
1 [psych.] ontwikkelingsstoornis in de hersenen, zich bij personen uitend in een moeilijk contact maken met de omgeving Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Betaal jij 500 euro mee aan de JSF? Verwijderd | 185 | 24-02-2006 11:49 | |
flash mobbing remvissie | 62 | 14-08-2003 10:22 | |
[TV] Vanavond de NNJ bij NOVA! Prea|K | 158 | 13-08-2003 01:34 | |
dan gooien we die kankerkoningin er ook meteen uit Unexplained | 175 | 16-02-2003 14:58 | |
Gevangenissen Avatar | 43 | 03-02-2003 18:57 | |
Pim Fortuyn neergeschoten Paige | 773 | 06-05-2002 22:13 |