Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2005, 19:05
mizz-unknown
mizz-unknown is offline
Om met de deur maar in huis te vallen... Ik heb een probleem !

Ik heb nu bijna 2jaar met mijn vriend. Maar we hebben gewoon samen heel vaak ruzie. Dat komt omdat we allebei vrselijk koppig zijn en ook allebei onze zin willen hebben en moeilijk rustig kunnen blijven. Daardoor worden we allebei echt moedeloos en heeft hij het een tijdje gelede ook uitgemaakt. Maar die tijd was zo moeilijk en ook al is het fout volgens sommige maar we zijn weer bij elkaar gekomen. Maar sindsien is het erger geworden!

Als we samen zijn is het vaak echt super maar zodra het fout gaat loopt het compleet uit de hand. Zo ben ik hem vorige week naar zijn keel gevlogen en heeft hij me een tik gegeven. Ik weet echt niet meer wat we moeten doen. We maken elkaar zo kwaad steeds Maar we willen wel maar het gaat gewoon fout.

Tsjah als ik het al niet weet...... Maar miss dat jullie nog een advies hadden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2005, 19:16
Vlinderr
Vlinderr is offline
Zo gaat het bij mij en mn vriend ook, alleen ik heb t een paar x uitgemaakt, en geef hem meestal een tik...
Maar kwil van em af, maarkan ook niet zonder em...
Ben nu gewoon aan het hopen dat hij op een ander verliefd word, dat zou de makkelijkste oplossing zijn.
Of dat ik gewoon stapel verliefd word op een ander!
Mjaa advies heb ik dus niet voor je
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 19:18
Verwijderd
Advies? Uitmaken die zooi Hoe kan je nou met iemand een relatie hebben waarmee je altijd maar ruzie mee hebt? Zoek iemand waarmee je wel goed kunt opschieten! Zo zijn jullie ook niet gelukkig, en dat komt altijd wel op de eerste plaats, gelukkig zijn
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 19:22
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
Carow schreef op 01-02-2005 @ 19:18 :
Advies? Uitmaken die zooi Hoe kan je nou met iemand een relatie hebben waarmee je altijd maar ruzie mee hebt? Zoek iemand waarmee je wel goed kunt opschieten! Zo zijn jullie ook niet gelukkig, en dat komt altijd wel op de eerste plaats, gelukkig zijn
Absoluut, daar ben ik het helemaal mee eens
Oud 01-02-2005, 19:33
Maty
Maty is offline
Dit is geen gezonde relatie. Ook al wil je bij elkaar blijven, als jullie niet goed kunnen communiceren, en dus vaak ruzie maken, gaat het toch niet werken denk ik.

Wat is de oorzaak van de ruzies? Zijn het allemaal kleine dingetjes of gewoon 1 ding waar jullie het helemaal niet over eens zijn.

Misschien zit er wel iets achter wat jullie een keer goed moeten uitpraten.

Niet dat ik serieuze relaties heb gehad, maar toch. Ik vind mijn advies best wel professioneel klinken
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 19:47
Verwijderd
Je kunt het uitmaken, of zorgen dat je aan serotonine komt en jullie beiden daarmee dagelijks injecteren.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 20:11
Anaïs
Anaïs is offline
Wat je tegenwoordig vaak leest in vrouwenbladen, is over 'verkeerd ruzie maken'. Als er je iets ergert, of als je boos, gekwetst bent over iets dan zou je moeten 'ruzie maken' enkel daarover. In termen van 'ik ben boos omdat ... en ik wil dat je ...'. Een fout die ik zelf vaak maak bij ruzie, is dat ik er allerlei dingen waar we vroeger ruzie over gehad hebben terug oprakel...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 13:28
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Carow schreef op 01-02-2005 @ 19:18 :
Dit hadden mijn woorden kunnen zijn

Wil je je leven delen met iemand waarme je echt vecht regelmatig?
Het lijke me niet, je wordt er neit gelukkiger op zo.

Het is voor jullie allebe beter lijkt me
Oud 02-02-2005, 13:32
Mo6
Mo6 is offline
uitmaken, het is ff moeilijk, maar uiteindelijk het gemakkelijkst...
Oud 02-02-2005, 14:05
beesdje
beesdje is offline
jah ik heb de laatste tijd ook veel ruzie met me vriend, maar gelukkig geve we elkaar nog geen tikke of is ut uit geweest...wij prate het nog uit...maar als da niet meer ga zou ik het uit maken.
Oud 02-02-2005, 17:43
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
mizz-unknown schreef op 01-02-2005 @ 19:05 :
Om met de deur maar in huis te vallen... Ik heb een probleem !

Ik heb nu bijna 2jaar met mijn vriend. Maar we hebben gewoon samen heel vaak ruzie. Dat komt omdat we allebei vrselijk koppig zijn en ook allebei onze zin willen hebben en moeilijk rustig kunnen blijven. Daardoor worden we allebei echt moedeloos en heeft hij het een tijdje gelede ook uitgemaakt. Maar die tijd was zo moeilijk en ook al is het fout volgens sommige maar we zijn weer bij elkaar gekomen. Maar sindsien is het erger geworden!

wij hadden dat eerst ook, en toen is het tussen ons ook uitgegaan. maar de volgende dag hadden we alweer, we hebben erover gepraat. en sindsdien kan ik ook veel beter met hem overweg zonder ruzie's en dat kwam mede als mij iets dwars zat, durfde ik het hem niet te vertellen en kropte ik het op en dan komt er alles toch een keer uit. dat was dus niet zo geweldig en dat moet je zeker ook niet doen! vertrouwen, daar draait het om, alleen met dat kun je een fijne relatie hebben!
Oud 02-02-2005, 18:01
Optima
Optima is offline
wat zijn de onderwerpen waarover jullie onenigheid hebben?

Kijk als het gewoon triviale dingen zijn, en het komt door de botsing van jullie koppigheid, kan het nog te overkomen zijn. Je groeit daar wel overheen.

Zijn het echter fundamentele waarden en normen, dan kom je er niet meer overheen. Zo hadden ik en mijn vriend een heel andere kijk op geld lenen. Hij was opgegroeid met lenen-lenen-lenen zoveel je kunt zo vroeg je kunt. Ik heb echter geleerd dat je nooit geld moet lenen, tenzij het ECHT nodig is, en je alles al geprobeerd hebt.

Op dat soort onderwerpen kan het stuklopen. Maar koppigheid..komop: wordt volwassen.
Oud 02-02-2005, 19:44
mizz-unknown
mizz-unknown is offline
Het vaak echt vaak om kleine dingen.... Vaak irriteer ik me aan hem en wordt daarna boos... En als hij dat dan merkt en vraagt waarom snapt hij het gewoon niet. Ik leg het dan wel uit maar hij snapt het niet en word boos

We hebben vandaag gepraat en hij wil zo ook niet meer maar wil het wel proberen! Net als ik we zijn niet voor niets al zolang bij elkaar! Maar praten helpt eigenlijk niet want daarna gebeurd het steeds weer

Wat kan je daar aan doen
Met citaat reageren
Oud 02-02-2005, 22:23
waves
waves is offline
misschien eens een keer een gesprek aangaan over al die ergenissen met een onpartijdig iemand erbij?
Reageren

Regels voor berichten