Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en wat is een DNS dan? ![]() het is wel super irritant, bij mijn vader op de computer is het precies hetzelfde.. Hoe kan ik deze topic verplaatsen? |
![]() |
||
Citaat:
Wat ik zou doen is even bellen met chello, vragen wat ze voor je kunnen doen. De technische dienst is erg slecht, maar je kunt op z'n minst eisen dat ze het voor je oplossen.
|
Kan een spywareprobleem zijn. Een antivirusscanner helpt niet of nauwelijks tegen spyware. Lees even op S&M het centrale spyware topic door:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1040501 Daar kun je ook vragen posten. Als je een nieuw topic wilt openen kan dat, lees dan eerst de regels (mededeling) die daar gelden, en open dan een topic met voldoende informatie. Maar ik zou eerst eens op spyware scannen, zie de startpost in het centrale topic van de link hierboven voor gratis software die je kunt downloaden hiervoor.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
pirates of the caribbean 2: dead man's chest Menahem | 227 | 23-08-2006 22:42 | |
De Kantine |
Waar kan jij niet tegen? Cookie | 185 | 05-02-2006 18:35 | |
De Kantine |
wat doen we toch tegen al die haat? :( Gatara | 157 | 16-05-2004 10:45 | |
Beleidszaken |
Help! ik kan niets vinden op Google! Verwijderd | 41 | 10-03-2004 15:11 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Help! ik kan niets vinden op Google! Verwijderd | 7 | 20-02-2004 09:36 | |
Software & Hardware |
msn hotmail en online banking... Verwijderd | 21 | 14-07-2003 15:26 |