Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2005, 17:59
Eazy E
Eazy E is offline
Hey,

Enkele sites op mijn computer doen het niet.. zoals connexxion, spiderpub, en sneapoint...en waarschijnlijk nog wel meer sites...
De site van connexxion bijvoorbeeld die start hem wel, maar als ik ga zoeken, geeft hij alleen lijn 43 aan.. en dat doet hij al een half jaar..
Ik heb al naar de instellingen in mijn computer gekeken, die stonden op beveiliging normaal.. Ik heb ze daarna op lager gezet, maar de sites doen het nog steeds niet..
Ik heb ook norton antivirus op mijn computer staan, misschien dat het daar aan ligt, maar ik heb wel een antivirus programma nodig..
Weet iemand waar het aan ligt, en wat ik er aan kan doen?
Thanx iig
Advertentie
Oud 31-01-2005, 18:11
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
passst ik zou het bij software en multimedia posten
enderegelslezen...
Oud 31-01-2005, 19:35
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Welke provider heb je? Grote kans dat zij het wel voor je op kunnen lossen. Ik zou het moeten zien om het te kunnen pinpointen, maar grote kans dat je op een brakke DNS zit, foutje meestal...
Oud 31-01-2005, 19:41
Eazy E
Eazy E is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 31-01-2005 @ 20:35 :
Welke provider heb je? Grote kans dat zij het wel voor je op kunnen lossen. Ik zou het moeten zien om het te kunnen pinpointen, maar grote kans dat je op een brakke DNS zit, foutje meestal...
euh provider chello? tenminste als dat een provider is? heb niet zoveel verstand van computers
en wat is een DNS dan?
het is wel super irritant, bij mijn vader op de computer is het precies hetzelfde..

Hoe kan ik deze topic verplaatsen?
Oud 31-01-2005, 20:04
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Eazy E schreef op 31-01-2005 @ 20:41 :
euh provider chello? tenminste als dat een provider is? heb niet zoveel verstand van computers
en wat is een DNS dan?
het is wel super irritant, bij mijn vader op de computer is het precies hetzelfde..

Hoe kan ik deze topic verplaatsen?
De FB hier zal het topic wel voor je verplaatsen. Chello is sowieso een brakke provider, maar echt sites die niet werken, dat heb ik maar weinig meegemaakt.

Wat ik zou doen is even bellen met chello, vragen wat ze voor je kunnen doen. De technische dienst is erg slecht, maar je kunt op z'n minst eisen dat ze het voor je oplossen.
Oud 03-02-2005, 00:48
Enlightenment
Enlightenment is offline
Kan een spywareprobleem zijn. Een antivirusscanner helpt niet of nauwelijks tegen spyware. Lees even op S&M het centrale spyware topic door:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1040501

Daar kun je ook vragen posten. Als je een nieuw topic wilt openen kan dat, lees dan eerst de regels (mededeling) die daar gelden, en open dan een topic met voldoende informatie. Maar ik zou eerst eens op spyware scannen, zie de startpost in het centrale topic van de link hierboven voor gratis software die je kunt downloaden hiervoor.

Regels voor berichten