Advertentie | |
|
![]() |
|
MissBi@tch schreef:
en dat neusbotje dat weg rot is goed voor je omdat de coke zo goed voor je is??? lijkt me sterk hoor!! Uhhhhhhh je kan t ook in je cola gooien hoor en dan gaat m'n neusbotje dus echt niet kapot van. Als ik coke vergelijk met bijwerking als XTC,heb ik toch liever coke. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je een paar keer snuift zal je hoogstens een bloedneus krijgen.. maar dr gaan een hoop lugubere verhalen over mensen die snuiven (zowel coke als speed) dat je gewoon stukken neusbot dr uit snuit enzo..
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik vind dat er wel erg snel gezeurd wordt om eenslot op een topic. Dit is gewoon een algemene topic over COKE. Mijn mening: je wordt er een rat van hoor ik altijd, verder vind ik het gewoon zielig, mag je jezelf wel zwaar elite voelen als je drugs voor een meier de gram gebruikt, ik vind het gewoon pure geldverspilling!
|
![]() |
wat me trouwens opvalt zijn die verschrikkelijke onwaarheden die mensen hier uitspreiden. Coke is helemaal niet slecht voor je hersenen, die foto's van zwarte gaten zijn van extacy gebruik, DAT IS SLECHT VOOR JE HERSENEN!
Coke is lekker zuiver ja, maar als je het van een straatschooier koopt, zal er vaak waspoeder, speed, meel of iets anders ddorheen gemixed zijn. Het meest gruwelijke voorbeeld dat ik heb gehoord was dat poeder van tl buizen dat een paar gasten erdoorheen hadden versneden, Lekker gezond jongens! en mensen vinden het altijd leuk om iemand op te lichten, vooral iemand die het niet vaak doet. ja. Nu zul je zeggen; "Nee hoor, Ik koop van mijn eigen vrienden en die lichten me niet op" Ik zal je zeggen, ze gebruiken coke en worden dus waarschijnlijk vroeg of laat ratten die je juist wel oplichten. Zoek andere vrienden ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
vraag aan de ervaren coke=gebruikers i'mstronger | 24 | 03-12-2003 18:23 | |
Drugs & Alcohol |
Coke aansteker | 34 | 12-11-2003 14:14 | |
Drugs & Alcohol |
Coke @tmoz | 19 | 09-02-2003 21:01 | |
Films, TV & Radio |
'Life tastes better with a Coke' Evito | 23 | 07-02-2003 17:07 | |
Drugs & Alcohol |
ervaringen: Coke en zieke drugscombi´s (alleen menesn met ervaring) K | 4 | 10-04-2002 20:02 |