Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2002, 12:15
M@TRIX
M@TRIX is offline
ik heb in een eerdere topic over "coke op de clit" gereageerd
mar ben nu zeer benieuwd wat het nu precies met je lichaam doet!

K zei dat het gestelijk schadelijker was...

maar IK heb fotos gezien van een hersenscan ofzo met zwarte plekken op de hersenen (waar deze aan het rotten waren) door coke gebruik. ik kan deze alleen niet meer terug vinden!

als iemand deze fotos heeft, stuur ze dan AUB naar mijn email
verder alle reacties welkom!!
Oud 24-05-2002, 12:39
psilo
psilo is offline
misschien dat ze op erowid staan?
zal ff zoeken
Oud 24-05-2002, 13:20
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik wil die fotos weleens zien....
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 17:46
Locke
Locke is offline
Is allemaal onzin anyway coke is dus een van de zuivere hard drugs die minder slecht is af en toe zal echt geen kwaad kunnen ..
Oud 24-05-2002, 19:50
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Locke schreef:
Is allemaal onzin anyway coke is dus een van de zuivere hard drugs die minder slecht is af en toe zal echt geen kwaad kunnen ..
en dat neusbotje dat weg rot is goed voor je omdat de coke zo goed voor je is??? lijkt me sterk hoor!!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 19:54
liefkleinmeisjuh
liefkleinmeisjuh is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:

en dat neusbotje dat weg rot is goed voor je omdat de coke zo goed voor je is??? lijkt me sterk hoor!!
Dat komt er van als je het snuift
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 21:19
primo
primo is offline
bij coke gebeurd het niet zo snel, dan moet je aan speed denken dat prikt als een tiet.
laterrr
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 21:24
Internationalist
Internationalist is offline
-----------> slotjuh

*wat is het punt van heel deze topiv eigenlijk? *
Oud 25-05-2002, 07:06
Locke
Locke is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:

Ik zeg toch niet dat het goed is en na een enkele keer gebruiken is je neus botje niet gelijk weg hoor jezus ..
Oud 25-05-2002, 10:23
ESCO
ESCO is offline
MissBi@tch schreef:

Uhhhhhhh je kan t ook in je cola gooien hoor en dan gaat m'n neusbotje dus echt niet kapot van.
Als ik coke vergelijk met bijwerking als XTC,heb ik toch liever coke.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 16:35
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
liefkleinmeisjuh schreef:

Dat komt er van als je het snuift
Je kan ut ook roken.. ik ken een jongen die daar zwarte plekken op zn tanden aan heeft overgehouden.

Als je een paar keer snuift zal je hoogstens een bloedneus krijgen.. maar dr gaan een hoop lugubere verhalen over mensen die snuiven (zowel coke als speed) dat je gewoon stukken neusbot dr uit snuit enzo..
Oud 26-05-2002, 11:35
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
ESCO schreef:

Uhhhhhhh je kan t ook in je cola gooien hoor en dan gaat m'n neusbotje dus echt niet kapot van.
Als ik coke vergelijk met bijwerking als XTC,heb ik toch liever coke.
neej..lekker voor je tanden is dat en wat dacht je van je maag??!! speed is ZULK aggressief spul...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2002, 12:42
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
bah @ speed xtc coke en heroine fuck em all
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 16:25
liefkleinmeisjuh
liefkleinmeisjuh is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
bah @ speed xtc coke en heroine fuck em all
totdat je het 1x hebt gebruikt, dan praat je wel anders
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 18:03
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
Citaat:
Internationalist schreef:
-----------> slotjuh

*wat is het punt van heel deze topiv eigenlijk? *
wat coke met je doet en of iemand de fotos van die hersenscan heeft, dus geen slotjuh
Oud 27-05-2002, 18:28
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
ik vind dat er wel erg snel gezeurd wordt om eenslot op een topic. Dit is gewoon een algemene topic over COKE. Mijn mening: je wordt er een rat van hoor ik altijd, verder vind ik het gewoon zielig, mag je jezelf wel zwaar elite voelen als je drugs voor een meier de gram gebruikt, ik vind het gewoon pure geldverspilling!
Oud 27-05-2002, 18:34
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
wat me trouwens opvalt zijn die verschrikkelijke onwaarheden die mensen hier uitspreiden. Coke is helemaal niet slecht voor je hersenen, die foto's van zwarte gaten zijn van extacy gebruik, DAT IS SLECHT VOOR JE HERSENEN!

Coke is lekker zuiver ja, maar als je het van een straatschooier koopt, zal er vaak waspoeder, speed, meel of iets anders ddorheen gemixed zijn. Het meest gruwelijke voorbeeld dat ik heb gehoord was dat poeder van tl buizen dat een paar gasten erdoorheen hadden versneden, Lekker gezond jongens!

en mensen vinden het altijd leuk om iemand op te lichten, vooral iemand die het niet vaak doet. ja. Nu zul je zeggen; "Nee hoor, Ik koop van mijn eigen vrienden en die lichten me niet op" Ik zal je zeggen, ze gebruiken coke en worden dus waarschijnlijk vroeg of laat ratten die je juist wel oplichten. Zoek andere vrienden
Oud 28-05-2002, 09:40
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
Wisten jullie dat vroeger in coca cola cocaïne zat? Nu alleen nog caffeïne. Zal wel kleine dosis zijn geweest hoor!
vroeger was alles beter
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 09:02
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
ESCO schreef:

Als ik coke vergelijk met bijwerking als XTC,heb ik toch liever coke. [/B]
ja, mar coke verneukt te veel in je lichaam naar wak heb gehoord en het is verslavend... tenminste de kans op verslavind is 10 x groter dan bij xtc....
Oud 29-05-2002, 09:04
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
the Comebackkid schreef:
wat me trouwens opvalt zijn die verschrikkelijke onwaarheden die mensen hier uitspreiden. Coke is helemaal niet slecht voor je hersenen, die foto's van zwarte gaten zijn van extacy gebruik, DAT IS SLECHT VOOR JE HERSENEN!

Coke is lekker zuiver ja, maar als je het van een straatschooier koopt, zal er vaak waspoeder, speed, meel of iets anders ddorheen gemixed zijn. Het meest gruwelijke voorbeeld dat ik heb gehoord was dat poeder van tl buizen dat een paar gasten erdoorheen hadden versneden, Lekker gezond jongens!

en mensen vinden het altijd leuk om iemand op te lichten, vooral iemand die het niet vaak doet. ja. Nu zul je zeggen; "Nee hoor, Ik koop van mijn eigen vrienden en die lichten me niet op" Ik zal je zeggen, ze gebruiken coke en worden dus waarschijnlijk vroeg of laat ratten die je juist wel oplichten. Zoek andere vrienden
PSIES, ik vind een pilletje OP ZIJN TIJD, DUS NIE ELKE WEEK moet kunnen, maar coke moek nix van hebbe. alleen t feit da t zo lang na gebruik in je bloed aan word getroffe (op discovery gezien) mar ja komt erop neer dak liever ni teveel omga met mensen die meer coke doen dan alleen 1 keer proberen...
Oud 29-05-2002, 16:15
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:

ja, mar coke verneukt te veel in je lichaam naar wak heb gehoord en het is verslavend... tenminste de kans op verslavind is 10 x groter dan bij xtc....
tsja..dat ligt er maar net aan hoe sterk je in je schoenen staat.....en coke is stukken 'gezonder' dan xtc
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 17:22
SpeCteR
SpeCteR is offline
Je moet idd sterk in je schoenen staan! Maar het maakt je idd fokkin arrogant heb ik gehoord, en dat is absoluut het laatste wat je wilt.
Reageren

Regels voor berichten