Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2005, 18:58
\/ince
\/ince is offline
Heb sinds maandag een nieuwe stageplek, en loop nu stage als illustrator w00t, heb een opdracht gekregen voor een of andere bijbelsite, en moet een game voor kids van 8-12 maken over Jozuf die in de put zit, hij moet allemaal minigames doen om eruit te komen en in de volgende schetsen zie je concepten voor de eerste game en voor 't figuur waar je mee speelt, in 't eerste spelletje moeten ze vissen vangen, dus hier een shitload met ideën voor vissen enz..
Hier een kleine verzameling van de shitload schetsen die ik deze week al heb gedaan, my hands hurt, maar 't is erg tof om te doen Hope you like..

http://members.lycos.nl/vincentbissc...ketch-comp.jpg

-Vince
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2005, 19:09
Verwijderd
Haha, Jozef ziet er iig erg geinig uit met die stevige onderkaak van hem
De linker ge-inkte jozef en dat grotere gezichtsportret zijn denk ik wel de beste voor hem als het in zijn oudere jaren is.
Maar vissen lijkt me wel wat meer voor jozef in de jongere jaren

De vissen zijn ook erg funny, al denk ik niet dat Spongebob in de bijbel voorkwam. Leuk bonusfiguur ^^
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 19:11
\/ince
\/ince is offline
haha jep, we gaan voor die jonge Jozuf, no superjozuf this time, enne spongebob word weggelaten lol..
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 19:39
TIEN
TIEN is offline
nice die visjes!!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 20:02
Jules
Jules is offline
Hoe vet is dat gespierde.. ding met die zonnebril
Oud 05-02-2005, 23:00
LaMazulu
LaMazulu is offline
Missch een tip ik zou die jozuf wa jonger laten lijken, twas tog maar een kereltje van 14 jaar? Dus misch nog nie van die kaken etc
Oud 05-02-2005, 23:21
\/ince
\/ince is offline
ja die oude kaakdude gaan we ook niet gebruiken.. dat ventje d'rnaast lijkt toch niet zo oud?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 11:37
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
waar loop je stage?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 11:55
Magrip
Magrip is offline
gruwelijk leuk die vissen! jozef iets minder..wat naief ofzo. Maar echt jaloersmakend dit!
Oud 06-02-2005, 12:26
\/ince
\/ince is offline
thanks lui, ik loop stage bij een reclame/illustratie bureau, ze hadden een illustrator in vaste dienst, maar hij heeft iets van chronische rugklachten en kan dus niet meer werken helaas, en nu ben ik dus een half jaar de vervanger, hier is de site: http://www.henk-dokter.nl
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 12:53
snarl
snarl is offline
echt heel gaaf. ik vind jozef zelf niet helemaal geweldig, hij kijkt een beetje dom en ik vind dat ie wat slimmer moet kijken. maar echt gaaf

mm wist niet dat er ook ontwerpbureaus waren die vooral voor christelijke instellingen/stichtingen etc ontwierpen.. is dat een vak apart of zo (nouja het valt me op dat er veel christelijke dingen tussen staan..)
Oud 06-02-2005, 12:56
\/ince
\/ince is offline
Ja your right, d'r staan veel dingen van de eo en weet ik 't op, 't gaat van de een naar de ander lol, dus zo krijg je vanzelf zo'n netwerk hehe
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 13:11
Verwijderd
'Jozuf'.

Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 13:31
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
waarom zeggen ze dat ze mooi grafisch ontwerp doen als der een hoerenjong in hun tekst zit?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 13:50
Charly Brown
Charly Brown is offline
Superworm Jim!?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 15:47
Verwijderd
Heel vet, de schetsen zelf zijn al van erg hoog niveau. Moet je de (Flash?)game ook zelf in elkaar zetten of lever jij alleen de grafische content aan?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 16:49
\/ince
\/ince is offline
Peperkorrel: gelukkig alleen de tekeningen (in vectoren uiteindelijK) inderdaad, bedankt!

En de rest, als je niks zinnigs verder te melden heb, ga dan naar 't onzintopic ofzo..
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 18:15
Verwijderd
Heel erg gaaf. Ik herken trouwens die vis rechtsboven (die aal) uit De Kleine Zeemeermin (Gruwel ofzo?). Heb je daar je inspiratie vandaan? De schilpad doet me ook weer aan een Disney-schildpad denken.

Jozuf (Jozef?) is koel getekend. Vooral zijn ogen spreken heel erg aan.

De bolle vissen en het zeepaardje zijn ook erg strak.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 18:24
\/ince
\/ince is offline
thanks man, ik weetnie, ik ben een beetje begonnen met wat vrolijke visjes enzo, uiteindelijk kwamen d'r gewoon van alles in verschillende stijlen uitrollen, ik heb er geen plaatjes bij gebruikt van echt vissen, of uit tekenfilms ofzo, maar ik heb wel verschillende plaatjes gemaakt vanuit 't idee 'hoe zou een disneyvis eruit zien' dus 't kan d'r inderdaad wel op lijken in this case i'll take that as a compliment.
aah en ik bedoel Jozef lol.. dacht m'n domme aars dat 't met een u was..
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 17:18
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
Citaat:
Wishmaster schreef op 06-02-2005 @ 19:24 :
thanks man, ik weetnie, ik ben een beetje begonnen met wat vrolijke visjes enzo, uiteindelijk kwamen d'r gewoon van alles in verschillende stijlen uitrollen, ik heb er geen plaatjes bij gebruikt van echt vissen, of uit tekenfilms ofzo, maar ik heb wel verschillende plaatjes gemaakt vanuit 't idee 'hoe zou een disneyvis eruit zien' dus 't kan d'r inderdaad wel op lijken in this case i'll take that as a compliment.
aah en ik bedoel Jozef lol.. dacht m'n domme aars dat 't met een u was..
ziet er goed uit, wel een hoog disney/dreamworks gehalte. Is zo uit die Jozef spin-off van The Prince Of Egypt weggelopen.

Oud 07-02-2005, 18:09
\/ince
\/ince is offline
die animators tekenen ook allemaal precies 't zelfde, wat een fakes..
Heb de film btw niet eens gezien.. maar ik zal hem zeker eens gaan checken, schijnt dope te zijn.

Laatst gewijzigd op 07-02-2005 om 18:19.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 23:42
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
je shit blijft vet
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 21:07
artnael
artnael is offline
Whoei... WORMS op de playstation, mijn eerste reactie, nadat ik je sketches zag.. Die zijn top erg geile manier van tekenen.
Oud 09-02-2005, 21:19
Unique Clone
Unique Clone is offline
wel geinig
Oud 10-02-2005, 12:08
Random Moron
Random Moron is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef op 06-02-2005 @ 14:31 :
waarom zeggen ze dat ze mooi grafisch ontwerp doen als der een hoerenjong in hun tekst zit?
Agh dat gebeurt steeds vaker tegenwoordig..
Ook ik ( grafisch ) heb onvoldoende info over dat soort dingen gehad. Hooguit 1 minuutje tijdens een college
Reageren

Regels voor berichten