Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2005, 12:02
LA BLADIRA
LA BLADIRA is offline
heyla,
Ik heb de laatste tijd nog al veel problemen. Hier thuis en met mn studies. Ik heb het gevoel dat mn hoofd op ontploffen sta, en het me allemaal te veel gaat worden. Daarbij komt ook nog dat ik nu opeens twijfel aan mn gevoelens voor mn vriend. Twijfelen is het ook niet echt, maar ik ben net gewoon iets kwijt.
Ik heb ook niet echt veel aan hem nu. Hij weet dat ik het moeilijk heb maar weet niet echt hoe hij erop moet reageren denk ik. Hij heeft wel gezegd dat hij weet dat hij te weinig voor me doet en gaat veranderen enzo. Dus ergens voelt hij wsk wel dat er iets veranderd is met mij gevoelens tegen over hem. Ik vraag me gewoon af of het kan zijn door al die problemen dat ik zo voel tegen over mn vriend... Of kan dat er niks mee te maken hebben ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2005, 12:04
Verwijderd
Het kan beiden (wel en niet er mee te maken hebben), denk ik.

Misschien kan je er met hem over praten (iig over je problemen)?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 12:09
LA BLADIRA
LA BLADIRA is offline
Dat doe ik wel alleen luisterd hij niet echt Ik ben dan vb aan het vertellen wat er allemaal gebeurd is en loopt hem gewoon weg terwijl ik aant het praten was
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 12:24
Verwijderd
En je hebt hem al eens gezegd dat je dat vervelend vindt?
Of iig dat je graag wilt dat hij luistert?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 14:44
LA BLADIRA
LA BLADIRA is offline
neen nog niet echt rechtstreeks, wel al laten merken . Maar ik vind ergens dat hij dat spontaan zou moeten doen... Als hij problemen zou hebben zou ik er naar vragen hoe het nu is enzo, en zeker luisteren.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 14:51
Verwijderd
Citaat:
LA BLADIRA schreef op 06-02-2005 @ 15:44 :
neen nog niet echt rechtstreeks, wel al laten merken . Maar ik vind ergens dat hij dat spontaan zou moeten doen... Als hij problemen zou hebben zou ik er naar vragen hoe het nu is enzo, en zeker luisteren.
Maar een ander heeft niet altijd door wat een ander wil en/of wil zelf andere dingen en/of heeft zelf gewoon niet door dat hij bepaalde dingen op een bepaalde manier doet. Als je iets wilt dat een ander op een bepaalde manier ergens op reageert en hij of zij doet dat niet uit zichzelf, dan zul je dat toch moeten zeggen of vragen. Tenzij je dat er niet voor over hebt of je vindt dat hij het uitzichzelf moet doen en anders niet (maar dan kun je niet van hem verwachten dat hij reageert zoals jij wilt, zeg maar...), dan natuurlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 15:04
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 06-02-2005 @ 15:51 :
Maar een ander heeft niet altijd door wat een ander wil en/of wil zelf andere dingen en/of heeft zelf gewoon niet door dat hij bepaalde dingen op een bepaalde manier doet. Als je iets wilt dat een ander op een bepaalde manier ergens op reageert en hij of zij doet dat niet uit zichzelf, dan zul je dat toch moeten zeggen of vragen. Tenzij je dat er niet voor over hebt of je vindt dat hij het uitzichzelf moet doen en anders niet (maar dan kun je niet van hem verwachten dat hij reageert zoals jij wilt, zeg maar...), dan natuurlijk niet.
Heu .. als ze met hem praat, dan praat ze toch met hem. Elke beetje sociale man, loopt dan toch niet gewoonweg weg?

In mijn oren klinkt 't niet als dat hij niet weet dat zij wil praten, meer dat hij vermoeid is met haar gepraat oid.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 15:44
Anaïs
Anaïs is offline
Oké jongens snappen misschien niet altijd wat wij meisjes willen zeggen (omgekeerd ook trouwens) maar zoals de forummer hier boven me zegt... Als ze praat over dat ze het niet zo makkelijk heeft nu met school, thuis, etc, dan luister je toch gewoon?

@ts: 'k Zou hem eens goed duidelijk maken (daarom niet op een -manier) dat jij ook in deze relatie zit, en dat jij ook steun en medeleven nodig hebt.

Het kan er volgens mij wel mee te maken hebben hoor, je hebt het even moeilijk en het is normaal dat je dan steun wil van je vriend. Als je die dan niet krijgt, dan voel je je tekort gedaan. Misschien neemt hij het allemaal minder erg op dan dat jij het voelt, en moet je het er eens met hem over hebben dat het jou wel degelijk stoort...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 14:00
big_my
big_my is offline
ik zou er gewoon op een rustig moment met hem over gaan praten en zeggen dat je graag wilt dat hij er voor je is want ik neem aan dat jij hem ook zou steunen als hij het ff moeilijk had. succes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten