Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2005, 19:14
bindmiddel
bindmiddel is offline
Ze heeft het net alweer uitgemaakt. We hebben een 15 maand achter de rug samen was allemaal prachtig zij begon over kindjes en huisje samen en alles. ik was alles voor haar en zij voor mij

Nu 2 weken geleden uitgemaakt omdat ze schijnbaar niet meer genoeg van me hield, maar zij had alles bijmekaar gelogen zei ze die avond. dus ze hield nog wel van me. nog week mekaar niet gezien maar was wel weer aan, veel bellen msn'en.

toen maandag ik naar haar toe, blijkt dat ze geen afscheid kan nemen van me, omdat ze dit ook van haar vader moest toen die overleed en ze bang was dat ik ook niet terug kwam. Heel veel samen geknuffeld en gezoend, mevrouw wou me niet kwijt ze kon niet zonder mij.

die dinsdag maakte ze het weer uit. ze kon niet meer vechten. die woensdag was het weer aan, mede door gebekvecht van mij en haar. ze zag weer ff in dat ze me niet kwijt kon en wel van me hield. wij weekje rust genomen omdat ze na wou denken.

Nou zondag zagen we mekaar weer, we hebben zondag maandag en dinsdag de hele dag door in mekaars armen gelegen en samen geslapen en samen gepraat over alles. bleek dat ze ook nog gevoelens voor een ander had. en dat ze nog een trauma uit der jeugd had waardoor ze soms bang voor me was en 'snachts als ik er niet was niet kon slapen. mar dinsdag zei mevrouw ik vind wel een oplossing want ik kan ech tniet zonder je, ik ga vechten tot ik er bij neer val. en dat ze ontzettend veel van me hield.
Ik ging gister weg met een knuff en een zoen. en ze zei dat ze van me hield.

Mar kom ik net op msn. en vraag ik haar maat omdat ik naar een valtentijnscadeautje op zoek was. zegt ze dat ze niet zeker weet dat ze met valentijn wel nog mn meisje was. en dat ze niet meer wil vechten en dat er geen ons meer is.
gisteravond trouwens ook ruzie gehad omdat ze hier niet heen wou en wij daar om andere redenen niet zijn mochten. en dan zeg ik van laten we dan volgend weekend samen zijn. zegt mevrouw dat ze dan wil werken in snackbar bij familie. en dat dat voor gaat.

Nu is ze op dit moment heel erg emotioneel in de war, omdat vrijdag haar papa jarig zou zijn en een stiefzoon van die papa( die geeft haar moeder de schuld dat die papa het contact met deze stiefzoon verbrak.) dus die gooit om het jaar de ramen er bij hun in en bedreigt hen met moord ensu. (vingers van schoonmama 2 keer gebroken hond inmekaar getrapt dochter bedreigd)

Nou heb ik echt genoeg van dit omheen gedans, dat elke keer als ik naar huis ga haar de moed weer in de schoenen zakt. Maar zij is alles voor me, we hebben 15 maand alles met mekaar gedeeld. Alles aan mekaar gegeven. En voor ik haar kon was ik eenzaam en alleen ik heb vele malen aan zelfmoord gedacht, ook 2 keer geprobeerd. en toen ik haar tegenkwam was alles toppie 15 maand lang alleen maar geluk.

En nu is het weer uit............
Ik ga morgen naar der toe, mijn spullen ophalen, sleutel inleveren. Maar ik wil der echt niet kwijt, maar zo kunnen ze ook niet verder. en ik weet zeker als ik voor der sta dan houd ze van me en wil ze me. dus ik hoop dat ik daar alsnog een weekend mag blijven als afscheid zeg maar.

Maar ik wil der niet kwijt. ik kan niet zonder haar liefde....

En nou niet gaan zeggen van geef der tijd en het komt wel weer goed want ik heb haar genoeg tijd gegeven. ik heb haar alles gegeven. Nu is zij aan de beurt.

Sorry moest et even kwijt. Bedankt voor het lezen.
Nog meningen?
En advies over hoe het morgen aan te pakken want ik weet het echt niet meer:$.

Een heel erg in de war zijnde maar toch nog helemaal verliefde jongen.
Oud 26-01-2005, 19:21
Flijn
Flijn is offline
Ik denk dat je haar los moet laten.

De zekerheid dat het uit is is volgens mij voor jullie allebei beter dan dat geknipperlicht.

Succes.
Oud 26-01-2005, 19:25
bindmiddel
bindmiddel is offline
Mar ik zag zondag maandag dinsdag dat ze echt van me hield dat weet ik gewoon. En toen ik wegging zat ze te janken van verdriet. en dat doet dit meisje neit zomaar.

Ik heb net met der beld en ze is ook nog ziek en moe en koortsig. Dus der valt geen gesprek met der te beginnen.
Hoop morgen wel....
Oud 26-01-2005, 19:25
WolterB
WolterB is offline
Laat haar gaan en geef jezelf rust.
Maak je hoofd leeg en ga daarna bedenken of je nog zo door kunt gaan.
Oud 26-01-2005, 19:26
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Flijn schreef op 26-01-2005 @ 20:21 :
Ik denk dat je haar los moet laten.

De zekerheid dat het uit is is volgens mij voor jullie allebei beter dan dat geknipperlicht.

Succes.
En ze is mijn eerste vriendinnetje dus ik weet helemaal niet hoe ik der los moet laten. want zij houd van mij zei ze net en ik hou van haar. en ze mist me elk moment van de dag ze denk aan me
Oud 26-01-2005, 19:26
Envy
Envy is offline
Ik denk dat je haar even met rust moet laten en over een maandje weer voorzichtig proberen contact te maken.
Oud 26-01-2005, 19:27
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Envy schreef op 26-01-2005 @ 20:26 :
Ik denk dat je haar even met rust moet laten en over een maandje weer voorzichtig proberen contact te maken.
maar dan is ze misschien al met die andere jongen weg. of heeft ze met een ander staan zoenen en weet ik het allemaal.

Ze is mijn meisje:$

En ik weet het het klinkt alsof ik verlatingsangst heb en misschien is dat wel zo. want alle mensen waar ik me veilig en geliefd bij voel verdwijnen uit mijn leven......

Laatst gewijzigd op 26-01-2005 om 19:29.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 19:49
Envy
Envy is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 26-01-2005 @ 20:27 :
maar dan is ze misschien al met die andere jongen weg. of heeft ze met een ander staan zoenen en weet ik het allemaal.

Ze is mijn meisje:$

En ik weet het het klinkt alsof ik verlatingsangst heb en misschien is dat wel zo. want alle mensen waar ik me veilig en geliefd bij voel verdwijnen uit mijn leven......
Ja, maar dan heb je in ieder geval duidelijkheid.
Oud 26-01-2005, 19:57
Verwijderd
Citaat:
bindmiddel schreef op 26-01-2005 @ 20:27 :
Ik herken t allemaal wat je zegt, maar dat jullie van elkaar houden kan ook zonder dat je een relatie hebt. Blijkbaar houdt ze 'niet genoeg' (als je in die termen mag praten) van je om voor de relatie te vechten. Daarnaast is het net uit, dus ook de gevoelens nog heftig..
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 20:01
blupp
blupp is offline
Lolbroek. Ik denk(hoeft niet zo te zijn) dat ze je op een bepaalde manier gebruikt, dat ze zich goed bij je voelt en blij is dat iemand er altijd voor haar is. Alleen sloop jij jezelf ook zo met dat aan uit aan uit. En dat je DOOR HAAR niet meer aan zelfmoord enzo denkt vind ik echt dom, je hoort op je eigen benen te kunnen staan. Dit klinkt gewoon als twee wanhopige mensen die maar iets vast proberen te houden. Sorry dat ik het zo zeg.
En dat je je kut voelt omdat het uit is, is heel normaal. T is wetenschappelijk bewezen dat je moet 'afkicken' van een verliefd gevoel.^^
En uhm, ze vindt iemand anders leuk? Vind het vaag dat ze zegt steeds dat ze van je houdt dan. Zoiets deed mijn ex ook, ze vond niet iemand anders leuk maar ze maakte het spontaan uit omdat ze problemen had thuis etc en mij er niet bij kon hebben. En dan is het uit, en dan zegt ze nog ik hou van je en ik hoop dat het ooit goed komt. Ik ben blij dat ik in de afgelopen jaren zo veranderd ben dat als iemand zoiets zegt, ik zeg 'Ok, nu moet je oprotten ik wil je nooit meer zien met je geslijm, als het weer kut met je gaat is het dan weer uit natuurlijk!' Dat heb ik dan ook tegen mijn ex gezegd, denk even aan jezelf, je hebt haar niet nodig..dat denk je alleen maar terwijl ze je alleen maar de afgrond intrekt met dat depressieve gedoe, volgens mij zijn jullie niet aan een relatie toe.

Laatst gewijzigd op 26-01-2005 om 20:05.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 20:01
justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Envy schreef op 26-01-2005 @ 20:26 :
Sluit ik me bij aan...
En oke, misschien is ze dan weg met een ander,
maar dan is het in ieder geval duidelijk hoeveel ze van jou houd...
Als ze je na die maand nog steeds terug wil,
dan denk ik dat het wel goed zit, en dan zou ik er voor vechten..
Oud 26-01-2005, 20:14
Mucky
Mucky is offline
Citaat:
justhanna schreef op 26-01-2005 @ 21:01 :
Sluit ik me bij aan...
En oke, misschien is ze dan weg met een ander,
maar dan is het in ieder geval duidelijk hoeveel ze van jou houd...
Als ze je na die maand nog steeds terug wil,
dan denk ik dat het wel goed zit, en dan zou ik er voor vechten..
dat vind ik wel goed advies, zou het niet beter kunnen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 20:16
vrancken_anke
vrancken_anke is offline
Haar loslaten..

Hoe moeilijk ook

Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 21:56
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
haar loslaten. ze weet duidelijk niet wat ze wil en houdt jou nogal aan het lijntje!
Oud 26-01-2005, 22:25
Blaatkop
Blaatkop is offline
kerel... ik heb precies hetzelfde... meisje heeft OOK gevoelens voor een ander, we houden wel van elkaar, als we elkaar zien ist weer goed, ga ik weg ist verkeerd, veel geknipperlicht en dit weekend ist der ook derop of deronder want heb der genoeg tijd gegeven... wat ik je kan zeggen is dat je echt geen FUCK hebt aan tips van mensen hier ... omdat je het gewoon zelf zal moeten doen... ik zou zeggen dude vecht der 1 keer voor, doe nog iets heel liefs (morgen ga ik haar een a4 geven met allemaal kleine fotootjes van ons naast elkaar, die we ooit eens gemaakt hebben met de cam, zodat als ik weg ben ze me niet gelijk meer hoeft).... naja succes dermee en ik weer precies hoe je je voelt.. soms denk je het komt goed, volgende dag is het dikke kut

groeten

een heel erg in de war zijnde maar ook hevig verliefde jongen
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 02:20
blupp
blupp is offline
Citaat:
Blaatkop schreef op 26-01-2005 @ 23:25 :
kerel... ik heb precies hetzelfde... meisje heeft OOK gevoelens voor een ander, we houden wel van elkaar, als we elkaar zien ist weer goed, ga ik weg ist verkeerd, veel geknipperlicht en dit weekend ist der ook derop of deronder want heb der genoeg tijd gegeven... wat ik je kan zeggen is dat je echt geen FUCK hebt aan tips van mensen hier ... omdat je het gewoon zelf zal moeten doen... ik zou zeggen dude vecht der 1 keer voor, doe nog iets heel liefs (morgen ga ik haar een a4 geven met allemaal kleine fotootjes van ons naast elkaar, die we ooit eens gemaakt hebben met de cam, zodat als ik weg ben ze me niet gelijk meer hoeft).... naja succes dermee en ik weer precies hoe je je voelt.. soms denk je het komt goed, volgende dag is het dikke kut

groeten

Nou, waarschijnlijk heb je wel WAT aan de adviezen die hier gepost worden hoor, mensen die in de problemen zitten zien vaak zelf de oplossingen niet, of die WILLEN het niet zien. Maar uiteindelijk moet je het zelf weten, het zijn niet voor niets alleen maar tips. Maar om jezelf langzaam maar zeker kapot te maken voor een meisje die je zo onzeker als wat laat voelen, daar ben je toch nog een beetje te jong voor denk ik. Geniet van je leven joh.
En ik ken een paar vriendinnen die ook zo zijn, hoeft niet hier het geval te zijn, maar die zitten emotioneel ook in de knoop en die DENKEN steeds wat voor iemand te voelen omdat ze troost kunnen of denken te krijgen ofzo, beetje vaag maar dat verhaaltje hoor ik vaak. Als het zo moeilijk gaat kan je haar beter loslaten, tijdelijk of voor altijd, dat zie je later pas. Maar zo gaat het toch niet werken, je zult zien dat als je haar loslaat een tijdje, je je waarschijnlijk helemaal vrij voelt en weer rustig alles op een rijtje kunt zetten.

Laatst gewijzigd op 27-01-2005 om 02:24.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 07:34
Blaatkop
Blaatkop is offline
Ok je hebt deels gelijk. Je hebt wel wat aan de tips, maar elke situatie is verschillend en niemand kan deze 100% goed inschatten, dus eigenlijk zal je alles zelf altijd moeten inzien ..
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 07:41
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
En je bent nog wel bindmiddel
Oud 27-01-2005, 07:57
Verwijderd
Citaat:
Blaatkop schreef op 26-01-2005 @ 23:25 :

groeten

Ik ben het met blupp eens.
Vraagje voor jou: je gaat het nog 1 keer proberen, door haar iets liefs te geven.. Hmm.. En hoe wou je dan verder? Door dat liefs wil ze meteen weer een relatie met je? En wat te doen dan met de reden waarom het uit is gegaan?

Ik weet hoe lastig dit soort situaties zijn, ik zit namelijk al bijna 11 maanden in onzekerheid, maar daar ga ik binnenkort verandering in brengen.
Ik probeer hem niet terug te winnen met leuke dingen, hij moet het gewoon leuk bij mij hebben en voor mij willen gaan. We moeten het verleden af kunnen sluiten en een nieuwe start kunnen maken samen. Of dat er wel of niet in zit, daar kom ik gewoon achter door het te vragen. Heel moeilijk (en het heeft lang geduurd eer ik de moed had), maar ik moet gewoon duidelijkheid krijgen. Ik weet dat als ik met leuke frutselzooi (in hoeverre hij dat leuk vindt ) niet ver kom, want dat zijn maar tijdelijke dingen. Dan word je teruggegooid in het verleden, maar het verleden is niet het heden...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 08:44
waves
waves is offline
laat haar los, in ieder geval voor een poosje.
Oud 27-01-2005, 09:24
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Volgens mij heb je een relatie omdat je er gelukkiger van wordt, omdat het wat positiefs aan je leven toevoegt.

Is dat op deze manier het geval? Wordt je al dit "gezeur" gelukkiger? Ok als het uit gaat zal je je een tijdje klote voelen maar het komt heus wel weer goed met je. Als echt eerlijk bent dan moet je waarschijnlijk toegeven dat dit nergens heen gaat.

Jullie kunnen daarna altijd nog kijken of jullie weer bij elkaar willen komen .
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 13:07
spiffier
spiffier is offline
blubb, ik heb dat ook meegemaakt met mn ex. die had ook zoveel problemen dat ie mij er niet bij kon hebben ofzo...want ik had ook problemen ofzo, slaat allemaal nergens op. toen wilde hij afstand en twee weken later een ander. zonder problemen
laat ze allemaal barsten
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 15:22
Blaatkop
Blaatkop is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-01-2005 @ 08:57 :
Ik ben het met blupp eens.
Vraagje voor jou: je gaat het nog 1 keer proberen, door haar iets liefs te geven.. Hmm.. En hoe wou je dan verder? Door dat liefs wil ze meteen weer een relatie met je? En wat te doen dan met de reden waarom het uit is gegaan?

Ik weet hoe lastig dit soort situaties zijn, ik zit namelijk al bijna 11 maanden in onzekerheid, maar daar ga ik binnenkort verandering in brengen.
Ik probeer hem niet terug te winnen met leuke dingen, hij moet het gewoon leuk bij mij hebben en voor mij willen gaan. We moeten het verleden af kunnen sluiten en een nieuwe start kunnen maken samen. Of dat er wel of niet in zit, daar kom ik gewoon achter door het te vragen. Heel moeilijk (en het heeft lang geduurd eer ik de moed had), maar ik moet gewoon duidelijkheid krijgen. Ik weet dat als ik met leuke frutselzooi (in hoeverre hij dat leuk vindt ) niet ver kom, want dat zijn maar tijdelijke dingen. Dan word je teruggegooid in het verleden, maar het verleden is niet het heden...

ik ben het met je eens.. alleen ik denk dat zon lief ding vaak een toegevoegde waarde kan hebben, iets extras, heb jij bijvoorbeeld ook een foto van je vriend in je beurs? of andersom? dat is precies hetzelfde...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Blaatkop schreef op 27-01-2005 @ 16:22 :
ik ben het met je eens.. alleen ik denk dat zon lief ding vaak een toegevoegde waarde kan hebben, iets extras, heb jij bijvoorbeeld ook een foto van je vriend in je beurs? of andersom? dat is precies hetzelfde...
Ehm, maar het is uit?
Toegevoegde waarde.. Ja, als je wat hebt is dat leuk. Op het moment dat je wilt dat t weer goed komt, schiet je met zoiets denk ik al snel je doel voorbij. Want wat wil je nou eigenlijk dan? Dat wat je had, wordt nooit meer zo, snap je. Dan kun je wel komen met memoriabele dingen aan die tijd, maar die tijd moet je juist kunnen afsluiten. Dan zou ik eerder nu gewoon gekke foto's maken en die geven. Snap je wat ik bedoel?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 15:34
Blaatkop
Blaatkop is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 27-01-2005 @ 16:25 :
Ehm, maar het is uit?
Toegevoegde waarde.. Ja, als je wat hebt is dat leuk. Op het moment dat je wilt dat t weer goed komt, schiet je met zoiets denk ik al snel je doel voorbij. Want wat wil je nou eigenlijk dan? Dat wat je had, wordt nooit meer zo, snap je. Dan kun je wel komen met memoriabele dingen aan die tijd, maar die tijd moet je juist kunnen afsluiten. Dan zou ik eerder nu gewoon gekke foto's maken en die geven. Snap je wat ik bedoel?
Het is maar net of je die tijd wilt afsluiten, waarom zou je een goede tijd willen afsluiten, ik zou die lijn gewoon willen doortrekken en ik wil die tijd helemaal afsluiten. Waarom zou die tijd niet meer zo kunnen worden? Ik snap wat jij bedoelt, maar snap jij ook wat ik bedoel?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2005, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Blaatkop schreef op 27-01-2005 @ 16:34 :
Het is maar net of je die tijd wilt afsluiten, waarom zou je een goede tijd willen afsluiten, ik zou die lijn gewoon willen doortrekken en ik wil die tijd helemaal afsluiten. Waarom zou die tijd niet meer zo kunnen worden? Ik snap wat jij bedoelt, maar snap jij ook wat ik bedoel?
Was de roloog nodig?
Het gaat er niet echt om om goede tijden af te sluiten, maar meer spreken van 'hoofdstukken afsluiten'. Anders blijf je er teveel in hangen zeg maar. Met afsluiten bedoel ik niet vergeten ofzo..
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 20:22
blupp
blupp is offline
Ik vind t een minder geslaagde actie, want het kan overkomen op verschillende manieren.
Ze kan denken, ooooooooow komt hij weer met zijn 'reclame' van hoe leuk het wel niet was en dat het zo vast weer wordt...dan gaat ze waarschijnlijk nog afstandelijker doen.
Ze kan ook denken dat het gewoon een leuk gebaar is, ligt maar net aan haar hoe ze het opvat, maar ik ben bang dat ze eerder denkt dat het dus reclame is.
Ik zelf denk dat je er veelste snel mee komt, misschien als jullie bijvoorbeeld over een jaartje nog bevriend zijn, goed bevriend, dat je zoiets aan haar kunt geven, dan vat ze het misschien wel goed op. Maar nu zit alles er nog vers in wat er gebeurd is, je doet er beter aan gewoon afstand te nemen en haar niet nog meer lastig te vallen met zulke dingen.
Maar dit is ook maar advies en je mag zelf weten wat je doet.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 21:21
Blaatkop
Blaatkop is offline
Citaat:
blupp schreef op 27-01-2005 @ 21:22 :
Ik vind t een minder geslaagde actie, want het kan overkomen op verschillende manieren.
Ze kan denken, ooooooooow komt hij weer met zijn 'reclame' van hoe leuk het wel niet was en dat het zo vast weer wordt...dan gaat ze waarschijnlijk nog afstandelijker doen.
Ze kan ook denken dat het gewoon een leuk gebaar is, ligt maar net aan haar hoe ze het opvat, maar ik ben bang dat ze eerder denkt dat het dus reclame is.
Ik zelf denk dat je er veelste snel mee komt, misschien als jullie bijvoorbeeld over een jaartje nog bevriend zijn, goed bevriend, dat je zoiets aan haar kunt geven, dan vat ze het misschien wel goed op. Maar nu zit alles er nog vers in wat er gebeurd is, je doet er beter aan gewoon afstand te nemen en haar niet nog meer lastig te vallen met zulke dingen.
Maar dit is ook maar advies en je mag zelf weten wat je doet.
Ze gaat dit goed opvatten en hiermee ga ik een goede stap zetten... het spijt me dus maar ik sla je advies in de wind .. maar laten teruggaan naar de case van de TS

edit: typo

Laatst gewijzigd op 27-01-2005 om 21:29.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 21:59
Alistar
Alistar is offline
Liefde is lastig
Ik vind dat als je iemand steeds wel/niet wilt, dat je dan toch nogal met diens gevoelens aan t spelen bent. Het was uit met mijn ex, gaat ie ineens n valentijnskaart sturen Sloeg echt nergens op, maar goed, het speelde zeker wel in op mijn gevoelens. En het deed toch wel pijn, omdat ie mij toen toch niet terug wilde.
Anyway, wat ik aanraad, laat dr een tijdje rusten. Zeg bijv. dat je haar 2 weken ofzo helemaal niet wilt zien/spreken. Zal heel moeilijk voor je zijn, maar zeg nou zelf, op deze manier werkt t toch ook voor geen meter. Jij wordt steeds gekwetst, en dat maakt jou ook niet bepaald gelukkiger. Ok, ik geef t zelfde advies als bijna iedereen hier, maar dat bewijst ook maar weer hoe goed wij t allemaal weten
Oud 28-01-2005, 11:07
blupp
blupp is offline
Citaat:
Blaatkop schreef op 27-01-2005 @ 22:21 :
Ze gaat dit goed opvatten en hiermee ga ik een goede stap zetten... het spijt me dus maar ik sla je advies in de wind .. maar laten teruggaan naar de case van de TS

edit: typo
Zoals ik al zei, alleen maar advies..boeit mij wat wat je ermee doet, ik geef alleen maar een tip.
En de TS heeft al een tijd niet gereageert.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 20:15
Verwijderd
wat een lang verhaal zeg, denk je nou echt dat ik dut helemaal ga lezen? kan iemand dit eventjes voor me samenvatten?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 12:38
blupp
blupp is offline
Citaat:
bertbart schreef op 28-01-2005 @ 21:15 :
wat een lang verhaal zeg, denk je nou echt dat ik dut helemaal ga lezen? kan iemand dit eventjes voor me samenvatten?
Post hier dan gewoon niet luilak.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 13:19
elledc
elledc is offline
Dat meisje heeft blijkbaar problemen met zichzelf, en dus niet met jou. Ik denk dat zij eens serieus moet stilstaan bij haar leven en moet nadenken over wat ze echt wil. Misschien is ze depressief of heeft ze vreemde gemoedsstemmingen. Een tip: even lossen en inderdaad je kop ledigen.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 18:02
bindmiddel
bindmiddel is offline
Zo ik ben weer thuis....

Donderdag naar haar toegegaan.
Ze wou me niet zien maar toen ik der was, vond ze het niet erg. Die donderdagnacht hebben we naast elkaar geslapen. Ze hield me superstevig vast enzo. Voelde erg goed aan mijn kant. :$

Mar toen de volgende dag begon haar spelletje weer. Ze ging weer gevoelloos doen. Geen gevoelens tonen. Van alles. Ik zou die dag naar huis. Maar had daar absoluut geen zin in. Zij zou al bij opa slapen dus ik mocht nog wel een nacht bij der moeder blijven in hun huis :$ op onze kamer vol met herrineringen :$ heb tot 6 uur wakker gelegen toen heb ik een slaappil genomen, had geen zin meer.
Zaterdag was ze der weer. De vrijdag was der stiefvader anders jarig weest mar die is paar jaar geleden overleden. dus der moeder zet het zaterdagavond op een zuipen( is een beetje een ander verhaal heeft er misschien wel mee te maken dat de dochter zo in de war is). ik had die avond ook geen zin om daar te zijn. dus ben ik mee gegaan naar die opa.

Ze wou dat eerst niet maar ging later overstag, ze wou mij oek niet bij der moeder laten. we moesten daar op 1 kamer zij op een gewoon bed en ik op zo'n opklap ding. Ik lag bijna in slaap, toen zij mevrouw dat ze zogenaamd koud was, wil je alsjeblieft naast me komen liggen? Dat heb ik dus gedaan want ik mistte haar.

Die avond vantevoren ook nog naar de kroeg geweest, samen. super gezellig. ze heeft 5 keer gezegd dat ze van me hield.
Zondagochtend was ook heel gezellig veel gelachen ensu. mar net op het station het afscheid, kreeg ik niet eens een afscheidskus.
Ik zei tegen der van Ik hou van je meid. kreeg ik een "Dat weet ik" terug.

Nu is het dus uit...........

Maar als ik nu hoop in mijn hoofd haal dat het weer goedkomt, en dit gaat niet door. Dan val ik straks weer een gat.

sorry moest er even vanaf...
Bedankt voor de reacties. en voor de moeite om het te lezen

meer reacties zijn zeker welkom.

Laatst gewijzigd op 30-01-2005 om 20:40.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 18:26
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 30-01-2005 @ 19:02 :

EDIT:
Deze persoon heeft mij ook aangeraden om haar een poosje met rust te laten en haar in haar eigen sop gaar te laten koken ( qoute ) maar ik ben doodsbang dat ze in die tijd met een andere jongen zoent of andere dingen doet. en mij vergeet, dus ik weet niet of ik dat kan. maar ik doe mijn best. ze zou me op de hoogte houden hoe het met der ging.
Als je daarvoor al bang bent en dat je denkt dat ze gaat doen, dan weet je toch dat ze niets om je geeft? Laat der gwoon een tijd met rust en als ze echt met een andere jongen gaat wees blij, tis beter dat je het nu ziet dan over een aantal jaren..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 18:28
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 30-01-2005 @ 19:02 :
.. maar ik ben doodsbang dat ze in die tijd met een andere jongen zoent of andere dingen doet. en mij vergeet, dus ik weet niet of ik dat kan. maar ik doe mijn best. ze zou me op de hoogte houden hoe het met der ging.
.. kans is ook dat jij in die tijd een leuker meisje vind ..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 18:50
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Marcade schreef op 30-01-2005 @ 19:28 :
.. kans is ook dat jij in die tijd een leuker meisje vind ..
Leuker, mooier meisje is er niet.
Of ze was heel leuk.
Ik snap haar nu niet meer.

Laatst gewijzigd op 30-01-2005 om 18:53.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 18:54
fractuur
fractuur is offline
Laat haar alsjeblieft gewoon met rust. Als jij constant om haar heen hangt weet zij zich ook niet goed op te stellen. (want hoewel het uit is zal ze nog wel van je houden, dat moet slijten) Zo geef je haar tijd om na te denken, en daar moet je je maar even in schikken.
En het kán dat ze idd gewoon aandacht wil, en toevallig jou neemt om aandacht te krijgen.. (ze weet namelijk dat jij haar nog steeds leuk vindt) Succes iig!
Oud 30-01-2005, 19:20
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
**** [/B]
Ik wil haar wel met rust laten maar dat kan ik niet:$
weet ook niet waarom. kan niet zomaar van 15 maand elke dag contact naar helemaal niks.
Oud 30-01-2005, 19:45
blupp
blupp is offline
Man..ik zal nu eerlijk zijn.
Je bent een mietje die zich laat gebruiken door een depressieve trut die als ze lichamelijk contact nodig, jou ervoor gebruikt omdat ze weet dat jij haar slaafje bent, Jij natuurlijk blij dat ze je aandacht geeft, wacht maar tot ze een andere jongen vindt die hetzelfde voor haar doet, dan wilt ze opeens niets meer van je weten.
WORDT WAKKER OFZO KEREL
Als ze zich weer even alleen voelt of zin in je heeft belt ze je wel weer op om even 'warm te worden' in haar nest zodat jullie je allebei weer even goed voelen... En je bent ook blind als je niet mooiere of leukere meisjes kent, je schiet er geen bal mee op om uberhaupt met haar om te gaan..slechte invloed, je moet je eigen reacties es lezen man je bent jezelf niet.~_~

Laatst gewijzigd op 30-01-2005 om 19:48.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 19:56
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
blupp schreef op 30-01-2005 @ 20:45 :
Man..ik zal nu eerlijk zijn.
En je bent ook blind als je niet mooiere of leukere meisjes kent, je schiet er geen bal mee op om uberhaupt met haar om te gaan..slechte invloed, je moet je eigen reacties es lezen man je bent jezelf niet.~_~
mar dude zoals jij het zegt wil ik niet geloven, ik ken haar en ik kan in haar ogen zien dat ik iets voor haar beteken.
En dat ze me gebruikt dat geloof ik niet. Ik ken die meid, ik heb haar 15 maand in allerhande situaties gezien. En dan bedoel ik ook serieus alles. Zij heeft zoveel meegemaakt in haar korte leventje.
Ik wist hoe zij dacht. En ik kan gewoon niet zonder haar, ik snap ook niet waarom ik nog zo zeur. Waarom ik dit allemaal doe. Waarom ik nog met haar chat, bel en bij haar wil zijn, ik hou gewoon van haar en zij van mij dat weet ik dat zie ik dat merk ik dat voel ik.

En ik wil mezelf helemaal niet zijn, als ik terugdenk aan die periode voor ik haar kon. Daar wil ik voor geen goud naar terug.

Laatst gewijzigd op 30-01-2005 om 20:49.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 22:16
blupp
blupp is offline
Tja, dan zit je aan haar vast..wanhopigheid heet dat. Als ze van je houdt behandelt ze je niet als een zak stront als ze je niet nodig heeft, mijn vriendin heeft nu ook van die neigingen, ze doet super kortaf als ze zich kutvoelt alsof ik de schuldige ben, ik heb nu gewoon gezegd, ik hoor je wel wanneer je weer normaal kan doen..doei.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 00:44
Faery
Faery is offline
Citaat:
bindmiddel schreef op 26-01-2005 @ 20:26 :
En ze is mijn eerste vriendinnetje dus ik weet helemaal niet hoe ik der los moet laten.
Zui-pen.
Oud 31-01-2005, 22:07
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 23:55
Verwijderd
Citaat:
bindmiddel schreef op 30-01-2005 @ 20:56 :
mar dude zoals jij het zegt wil ik niet geloven, ik ken haar en ik kan in haar ogen zien dat ik iets voor haar beteken.
En dat ze me gebruikt dat geloof ik niet. Ik ken die meid, ik heb haar 15 maand in allerhande situaties gezien. En dan bedoel ik ook serieus alles. Zij heeft zoveel meegemaakt in haar korte leventje.
Ik wist hoe zij dacht. En ik kan gewoon niet zonder haar, ik snap ook niet waarom ik nog zo zeur. Waarom ik dit allemaal doe. Waarom ik nog met haar chat, bel en bij haar wil zijn, ik hou gewoon van haar en zij van mij dat weet ik dat zie ik dat merk ik dat voel ik.

En ik wil mezelf helemaal niet zijn, als ik terugdenk aan die periode voor ik haar kon. Daar wil ik voor geen goud naar terug.
Bouw dan een nieuwe jij op! Het verleden maakt wie je bent. Alles en iedereen wat en wie je op je pad tegenkomt vormt jou tot de persoon die jij bent. Dus ook deze exrelatie met haar en ook het feit dat je haar nu moet leren loslaten.

Het is moeilijk, geloof me, ik ken het, maar je moet wel. Je klampt je aan dr vast en op het moment dat zij dat mist, die intimiteit, die veiligheid, zoekt ze je op, en omdat jij nog zo gek op dr bent kom je snel aangehold, maar voor jou betekent het veel meer dan voor haar.

Je kunt nog zo zeggen dat je het niet zo wil zien en dat het niet zo is, omdat je haar kent, maar je hebt nog nooit met haar in zo'n positie verkeerd. Daarom ken je dit ook niet van haar.

Ik denk dat jullie beiden nu even rust en duidelijkheid nodig hebben en dat doe je, denk ik, door gewoon de knoop door te hakken en afstand te nemen. Hoe het later dan weer gaat en loopt zie je dan wel weer.. Nu is het uit en komt het niet meer goed. Wat je ook doet, ze neemt je niet terug. Ze houdt je alleen nog half aan t lijntje voor de momenten dat het haar goed uitkomt..
Met citaat reageren
Oud 03-02-2005, 22:33
Lijnie
Lijnie is offline
ik snap je helemaal!

bij mij gaat ook ff heel kut, maar ik durf er zelf gewoon geen punt achter te zetten omdat ik zoveel van m hou... ik zie alleen hoe mooi het was en ik kan dat beeld niet loslaten... doet zoveel verdriet...
Oud 06-02-2005, 09:58
bindmiddel
bindmiddel is offline
En nou doet ze de laatste tijd weer een beetje lief.....of ik krijg weer aandacht.
Maar soms ook niet.

En woensdag zei ze dat het gevoel voor die vriend weg is dat er geen gevoelens meer voor hem zijn.....
maar of ik dit moet geloven.....

Ze houd van me en het gevoel voor mij is niet over zegt ze.
Ze mistte me ook
Ik geef de hoop maar niet op :$
Ik ben veel te afhankelijk ensu ik weet het
maar ik wil haar nog steeds terug
is dat dom?

Laatst gewijzigd op 06-02-2005 om 10:03.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 11:20
gurl19
gurl19 is offline
ja
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 11:49
bindmiddel
bindmiddel is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1094512

Deze hoort hierbij dus.........
Oud 06-02-2005, 12:38
gurl19
gurl19 is offline
dat meisje houd jouw voor reserve voor als het misschien toch niet werkt met die andere jongen (denk ik) het is misschien moeilijk maar vergeet dat meisje toch! Kvind het gigantisch lullig hoe ze zich gedraagt.. er lopen er nog genoeg leuke, en lieve meisjes rond
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten