Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ze is mijn meisje:$ En ik weet het het klinkt alsof ik verlatingsangst heb en misschien is dat wel zo. want alle mensen waar ik me veilig en geliefd bij voel verdwijnen uit mijn leven......
Laatst gewijzigd op 26-01-2005 om 19:29. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En oke, misschien is ze dan weg met een ander, maar dan is het in ieder geval duidelijk hoeveel ze van jou houd... Als ze je na die maand nog steeds terug wil, dan denk ik dat het wel goed zit, en dan zou ik er voor vechten..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En ik ken een paar vriendinnen die ook zo zijn, hoeft niet hier het geval te zijn, maar die zitten emotioneel ook in de knoop en die DENKEN steeds wat voor iemand te voelen omdat ze troost kunnen of denken te krijgen ofzo, beetje vaag maar dat verhaaltje hoor ik vaak. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 27-01-2005 om 02:24. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vraagje voor jou: je gaat het nog 1 keer proberen, door haar iets liefs te geven.. Hmm.. En hoe wou je dan verder? Door dat liefs wil ze meteen weer een relatie met je? En wat te doen dan met de reden waarom het uit is gegaan? Ik weet hoe lastig dit soort situaties zijn, ik zit namelijk al bijna 11 maanden in onzekerheid, maar daar ga ik binnenkort verandering in brengen. Ik probeer hem niet terug te winnen met leuke dingen, hij moet het gewoon leuk bij mij hebben en voor mij willen gaan. We moeten het verleden af kunnen sluiten en een nieuwe start kunnen maken samen. Of dat er wel of niet in zit, daar kom ik gewoon achter door het te vragen. Heel moeilijk (en het heeft lang geduurd eer ik de moed had), maar ik moet gewoon duidelijkheid krijgen. Ik weet dat als ik met leuke frutselzooi (in hoeverre hij dat leuk vindt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben het met je eens.. alleen ik denk dat zon lief ding vaak een toegevoegde waarde kan hebben, iets extras, heb jij bijvoorbeeld ook een foto van je vriend in je beurs? of andersom? dat is precies hetzelfde... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toegevoegde waarde.. Ja, als je wat hebt is dat leuk. Op het moment dat je wilt dat t weer goed komt, schiet je met zoiets denk ik al snel je doel voorbij. Want wat wil je nou eigenlijk dan? Dat wat je had, wordt nooit meer zo, snap je. Dan kun je wel komen met memoriabele dingen aan die tijd, maar die tijd moet je juist kunnen afsluiten. Dan zou ik eerder nu gewoon gekke foto's maken en die geven. Snap je wat ik bedoel? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Het gaat er niet echt om om goede tijden af te sluiten, maar meer spreken van 'hoofdstukken afsluiten'. Anders blijf je er teveel in hangen zeg maar. Met afsluiten bedoel ik niet vergeten ofzo.. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() edit: typo Laatst gewijzigd op 27-01-2005 om 21:29. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En de TS heeft al een tijd niet gereageert. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of ze was heel leuk. Ik snap haar nu niet meer.
Laatst gewijzigd op 30-01-2005 om 18:53. |
![]() |
||
Citaat:
En dat ze me gebruikt dat geloof ik niet. Ik ken die meid, ik heb haar 15 maand in allerhande situaties gezien. En dan bedoel ik ook serieus alles. Zij heeft zoveel meegemaakt in haar korte leventje. Ik wist hoe zij dacht. En ik kan gewoon niet zonder haar, ik snap ook niet waarom ik nog zo zeur. Waarom ik dit allemaal doe. Waarom ik nog met haar chat, bel en bij haar wil zijn, ik hou gewoon van haar en zij van mij dat weet ik dat zie ik dat merk ik dat voel ik. En ik wil mezelf helemaal niet zijn, als ik terugdenk aan die periode voor ik haar kon. Daar wil ik voor geen goud naar terug.
Laatst gewijzigd op 30-01-2005 om 20:49. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is moeilijk, geloof me, ik ken het, maar je moet wel. Je klampt je aan dr vast en op het moment dat zij dat mist, die intimiteit, die veiligheid, zoekt ze je op, en omdat jij nog zo gek op dr bent kom je snel aangehold, maar voor jou betekent het veel meer dan voor haar. Je kunt nog zo zeggen dat je het niet zo wil zien en dat het niet zo is, omdat je haar kent, maar je hebt nog nooit met haar in zo'n positie verkeerd. Daarom ken je dit ook niet van haar. Ik denk dat jullie beiden nu even rust en duidelijkheid nodig hebben en dat doe je, denk ik, door gewoon de knoop door te hakken en afstand te nemen. Hoe het later dan weer gaat en loopt zie je dan wel weer.. Nu is het uit en komt het niet meer goed. Wat je ook doet, ze neemt je niet terug. Ze houdt je alleen nog half aan t lijntje voor de momenten dat het haar goed uitkomt.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
uitmaken of niet? ceabvl | 9 | 13-05-2010 18:19 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken omdat je uitgekeken bent/de verliefdheid weg is Yab-Yum | 107 | 20-01-2006 09:23 | |
Liefde & Relatie |
reden tot uitmaken? amstelbabe | 60 | 08-01-2006 12:07 | |
Liefde & Relatie |
me ex wil me terug... charmedgirl | 12 | 29-10-2003 22:20 | |
Liefde & Relatie |
uitmaken..? BenDeGek | 9 | 18-06-2003 22:46 | |
Liefde & Relatie |
Vrienden na uitmaken pepe | 14 | 17-02-2002 15:56 |