Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2002, 17:16
pepe
pepe is offline
Een paar week geleden heeft me vriendin het na anderhalf jaar uitgemaakt. Nu hebben we besloten wel vrienden te blijven en dit lijkt ook te lukken. Maar nu denk ik dat als we weer leuke dingen gaan doen en het weer zo word als in het begin van de raltie ze wel weer iets voor me kan gaan voelen. (uitgemaakt omdat ze geen gevoelens meer voor me had) Denken jullie dat dit mogelijk is? Ik ben al blij dat we weer vrienden zijn. maar als we over een tijdje weer bij elkaar zijn hoor je mij niet klagen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2002, 17:21
Verwijderd
mijn ervaring is dat je geen vrienden kunt zijn als de een nog wat voor de ander voelt, ik heb het geprobeerd met mijn ex, maar mijn ex kan/kon het niet hebben dat ik een vriend had,ik had hem gedumpt voor mijn vorige vriend,hij heeft het eerst geprobeerd om nog kans te hebben,zodra hij door kreeg dat het niet lukte, heeft ie het opgegeven.
Het was uit,hij zat achter mij en nog een meisje aan, hij krijg met dat meisje en ik kreeg een nieuwe vriend en heeft daarna 5 maanden met dat meisje geprobeerd te stoken.

Dat meisje is btw de ex van mijn vriend.

En nu heb ik eindelijk geen problemen meer met ze want ze kunnen op geen enkele manier meer contact met me krijgen.

Maar ik hoop voor jou dat het doordat het een tijdje uit is ze door krijgt hoeveel ze om je geeft, en je weer terug neemt
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 17:35
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
het doet me een beetje denken aan mijn situatie het afgelopen jaar, het ging uit met me vriend, we waren nog goeie vrienden, iets TE goed misschien, we deelde alles nog met elkaar, ook de sex!!

Het is toen 3 maanden uit geweest hij wist al die tijd nog dat ik stapel gek van em was, maar na 3 maanden wou ik niet dat hij ging denken dat ik een hopeloos geval was en heb eigenlijk min of meer tegen em gelogen, ik heb gezegd dat er een ander voor me was en ik eindelijk weer gelukkig werd want hij was zo lief tegen me die ander, hij werd dus en kwam er dus op die manier achter dat die nog wel wat voor me voelde, en het is goed gekomen, want vandaag hebben we precies 1 jaar dus ondanks ik me er nog steeds voor schaam dat ik tegen em gelogen heb, ben ik er ondanks dat nog wel blij om, het kan dus goed komen ook voor jou!!
Oud 14-02-2002, 17:50
pepe
pepe is offline
We hebben er eigenlijk nooit over gepraat over dat de gevoelens weg gingen. En het ging de laatste 2 maanden gewoon kut tussen ons. Dus ik denk dat als we elkaar na een tijdje elkaar niet gezien te hebben en dan weer leuke dingen gaan doen het gevoel weer terug kan komen. En als dat niet het geval is heb ik nog altijd een hele goeie vriendin
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 18:35
Yoda
Yoda is offline
ik heb het nu meegemaakt...
We zouden vrienden blijven... nouja dat heb ik gemerkt...
wat er dus gebeurd is...
ik ehb het 1,5 week voor carnaval uitgemaakt omdat het niet meer ging, ik begon me steeds meer aan kleine dingetjes te ergeren enzo... Dus tone mijn ex moeiljik ana het doen was aan de telefoon kon ik me niet meer inhouden en het eruitgegooit. Ik een half uur aan de telefoon zitten janken (zal wel een meisjes kwaal denk ik...) en zitten zeggen dat het geen nut meer had. Hij wou het maar niet begrijpenna lang praten ondanks dat het over de telefoon was begreep hij toch dat het over was en dat het geen zin meer had. Hij zou nog langskomen en toen hij langs kwam zouden we gepraat hebben, maar hij zei niks en da afgelopen paar weken (z'on week of 4) had ik al het gevoel dat alles van mijn kant moest komen dus ik had nu zoiets jij wou praten dus jij komt er maar mee. Maar hij zei misschien 3 of 4 zinnen... Met de carnaval heeft hij me met een ander zien zoenen en stuurde 's nachts meteen een smsje met de tekst: STOEPHOER!¡! groeten en dan zijn naam. Dus ik toen ik dat las meteen zoiets van nouja zeg het is carnaval en ik ben vrijgezel dus het slaat nergens op. Ik dacht hij is gewoon jaloers, maar hij zegt en blijft beweren dat dat niet zo is... Nouja... hij heeft iets wta een vriendschap kon blijven met dit gedrag heel erg naar de maan geholpen en daar heb ik dan bijna een half jaar iets mee gehad lekker lullig...

Dus in vrienden blijven geloof ik niet meer nadat me dit overkomen is...

-x-
Oud 14-02-2002, 19:45
odysseus17
odysseus17 is offline
Het is niet de eerste keer dat ik hier uit eigen ervaring iets neerzet, maar ik denk dat mijn verhaal je een positieve stimulans kan geven. Wat ik heb meegemaakt is dan wel iets anders (ik werd 'afgewezen' nadat ik ruim anderhalf jaar in stilte verliefd op een meisje ben geweest, daarna raakten wij onze vriendschap die we tot dan hadden helemaal kwijt), maar komt wel op hetzelfde neer. Wij hebben maanden niet meer met elkaar gepraat en zo, maar sinds een paar maanden gaat het weer iets beter. Een tijdje geleden ben ik samen met haar een hele dag op stap geweest, en hebben we alles wat er gebeurd is uitgepraat en zijn we heel open tegen elkaar geweest. Sindsdien is zij mijn allerbeste vriendin en ben ik haar allerbeste vriend . Neemt niet weg dat ik nog altijd wel wat voor haar voel, maar dat begrijpt zij helemaal! Bijna twee jaar verliefd zijn op iemand is namelijk nogal iets, dat ben je niet 1-2-3 kwijt. Maar nu gaat het dus heel goed, en zijn we beste vrienden. Het kan dus wel! Succes ermee!
Oud 14-02-2002, 19:55
Buffy
Buffy is offline
de belofte adt je vrienden blijft met je ex is zo standaard maar meestal komt er niets van terecht. dat hebbik ook meegemaakt 2 maanden geleden en we zijn nog 2 weken vriendschappelik met elkaar omgegaan maar nu praten we nauwelijks meer met elkaar (dat heeft ook zijn redenen trouwens). van andere stellen die uit elkaar zijn hoor je dat ook dat ze het eigenlijk niet kunnen volhouden om zonder gevoelens voor elkaar te hebben toch een vriendschap te onderhouden.
ik geloof dus niet dat het kan

liefs buffy
Oud 14-02-2002, 20:09
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Ik heb het 3 weken geleden uitgemaakt (na 14 maanden verkering)omdat ik hem meer zie als maatje dan als lover, zegmaar.We hebben afgesproken maatjes te blijven.

Hij heeft het er ontzettend moeilijk, ik krijg elke dag nog een smsje dat ie me mist en van me houdt.Is op zich niet erg ik kan hem niet dwingen ineens op te houden met van mij houden (klinkt heel raar)Maar langzamerhand word ik het wel een beetje zat omdat het van mijn kant echt over is. Dus ik moet kijken wat ik doe, is wel moeilijk omdat je zolang bij elkaar bent geweest. Maar juist daarom wil ik hem ook niet helemaal kwijt... zucht... moeilijk allemaal.
-x-
Oud 15-02-2002, 15:50
pepe
pepe is offline
Ik hoop echt dat het ons wel lukt om vrienden te blijven. Dat kan misschien nog wel leuker worden dan toen we wel een relatie hadden. Alleen zul je bepaalde dingen dus niet meer doen.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 16:59
krystel
krystel is offline
Mijn vriend heeft het precies een week geleden uitgemaakt. ook wij willen graag vrienden blijven maar moeten allemaal maar afwachten hoe dat gaat lopen. We moeten elkaar zoiezo een tijdje even niet zien omdat het anders verkeerd zou kunnen gaan en er dingen gebeuren tegen zijn zin in (niet de mijne ) Ik heb hem wel een vrij veel gesproken deze week over de hele situatie maar ook daar buiten om. Ook sms ik hem nog vrij vaak en bellen we af en toe. Gelukkig laat hij mij daar in niet zo vallen. Hij weet wel hoe ik me voel en helpt me dan ook wel in moeilijke tijden. Maar ja wat ik wil kan hij op dit moment niet waar maken. En ja als ik deze gevoelens blijf houden dan weet ik niet hoe het lopen gaat als vrienden. Ik denk dat het bij ieder stel anders is en aan de situatie ligt, hoe je uit elkaar bent gegaan.
Ik hoop tenminste dat ik contact met hem hou en dat ie misschiennog eens terug wil komen bij me!
Succes allemaal ermee KUS
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 18:02
pepe
pepe is offline
Jij hebt precies hetzelfde als ik denk ik. Wij e-mailen smsen bellen en zo ook nog wel maar zien elkaar nog niet. En ik zie wel of ze nog een keer wil proberen of gewoon vrienden wil zijn
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 18:39
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
het hangt er bestwel vanaf..
ik begin nu pas weer echt goed met mn ex om te gaan.. maar ik wist van te voren dat dat wel zou gebeuren uiteindelijk.
Oud 15-02-2002, 18:49
Chimera
Chimera is offline
Persoonlijk vind ik het geen goed idee om mekaar dan nog erg veel te blijven zien. Zulke dingen kunnen dan erg complex worden. Je gaat sowieso veel closer met mekaar om (als je bijv. al sex heb gehad, wordt het dan erg makkelijk dat weer te doen) dan voordat je een relatie had. Als een dan nog gek op de ander is, kan dat erg pijnlijk worden als de ander een nieuwe vriend(in) krijgt.

Heb het zelf meegemaakt toen ik 17 was. Na 2 maanden maakte m'n vriendin (op wie ik helemaal verliefd was) het uit. We zijn toen als erg goeie vrienden verder gegaan. Samen uitgeweest, gezoend, sex gehad. Ik was nog steeds verliefd op d'r, en had de hoopdat het nog weer aan zou gaan. Nja, en toen kreeg ze dus met een of andere vage gozer die 8 jaar ouder was dan haar. Doet pijn zo iets.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 22:15
AsTheFutureRepeats
AsTheFutureRepeats is offline
Het is bij mij nu iets van 2 maanden uit ofzo, maar ik wil graag vrienden blijven en ze zegt zelf dat ze ook heel graag dat wil, maar op de 1 of andere manier lukt dat niet omdat ik nadat ze het uitgemaakt heeft (klinkt gek) gek van der ben geworden... Nu zoende ze met een andere gozer van 5 jaar ouder ofzo, en zoiets doet pijn, echt klote. Je moet zeg maar niet vrienden willen blijven omdat je hoopt dat het weer goed komt, maar alleen als je allebei zeker weet dat het beter is dat het uit is, anders is het niet te doen...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 15:56
pepe
pepe is offline
Zij heeft het uitgemaakt omdat ze geen gevoelens meer voor me had. En nu vindt ze het moeilijk om weer vrienden te worden alleen kan ze me niet zeggen waarom. Ik word echt helemaal gek. Ik probeer zo veel mogelijk dingen te doen. Maar we hebben dezelfde vrienden zo'n beetje dus is moeilijk om elkaar dan niet te zien. Maar komt wel weer goed denk ik maar duurt gewoon even. Waarom ik dit hier allemaal neer zet weet ik niet. Moet het gewoon kwijt denk ik
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten