![]() |
|
Naar aanleiding van dit topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=831097" Als-ie te goor is/wordt dan sluit m maar ofzo ![]() Welke marteling/mishandeling of vernedering vind je tot nu toe het allerergst wat je gehoord hebt? (Geen plaatjes posten, a.j.b.!!!!!) Ikke: smalle spijkers onder je nagels erin timmeren ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik kom hier niet meer
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
gadverdamme, dat is wel heel erg In japan geloof ik. Iedere seconde een druppel op je hoofd laten vallen. Klinkt niet zo erg natuurlijk maar het punt is dat de meeste mensen er knettergek van worden |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Opgesloten worden omdat je buurman niet van je houd (en je dus aangeeft als Saddam-aanhanger), en door een stel soldaten vernederd en geslagen worden, en aangevallen worden door vechthonden... Nou nee. ![]() Een dood a la JC in The Passion lijkt me ook niks. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb je dit nu net zelf uit je duim gezogen of voeren ze dit echt ergens uit?
||
Citaat:
De variant met de rat ken ik ook ja. Er was (in de film indio geloof ik) eentje waarbij ze reuzel op zo'n vent z'n ballen smeerden en daarna honden erop loslieten die dan het hele zaakje eraf aten. Ik hoorde ook een paar martelmethoden die de irakezen doen (maar waarvan je niets in de media hoort) maar die kan ik mij even niet voor de geest halen, maar ik dacht bij een paar daarvan dingen als boormachines en ander elektrisch gereedschap te pas zou komen. Verder lijkt me (al is het niet als martelmethode bedoeld) verkrachting een van de ergste nog.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
edit: Nou moet ik zeggen dat ik dat ook geen onaardige martelmethode vind, eigenlijk. Gewoon vanalles laten bevriezen en 't eraf breken. Tegen de tijd dat je ontdooit zal 't vast wel pijn gaan doen...
||
Citaat:
Ze bonden je op een pot met een rat erin, verhitte die pan en zo knaagt een rat zich prima door uw lichaam. Bon appetite! edit: stom, heb de verkeerde gequote: bedoel die van China... Laatst gewijzigd op 16-05-2004 om 19:09. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar ik bedoelde dus leuk vanuit het standpunt iemand zo gruwelijk mogelijk te willen martelen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Dat met die druppels op het hoofd, dat werd in de middeleeuwen ook al toegepast, en vast ook wel in Nederland, in die tijd.
Maar ik heb alle dingen bekeken, en vastgebonden worden op een bed in het donker en alleen 'sondevoeding' eten en verder totaal aan je lot worden overgelaten blijf ik het ergste vinden, denk ik. Oh, een vrij algemeen geaccepteerde westerse martelmethode: de isoleercel. Al is die niet bedoeld om te martelen, maar om te kalmeren. Ik kan me dat moeilijk voorstellen, ik zou zelf na verloop van tijd juist gigantisch agressief worden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
De dood van de duizend sneden, dat is echt briljant.
![]() |
![]() |
|
|