Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2004, 15:43
Gatara
Gatara is offline
Naar aanleiding van dit topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=831097"

Als-ie te goor is/wordt dan sluit m maar ofzo

Welke marteling/mishandeling of vernedering vind je tot nu toe het allerergst wat je gehoord hebt?

(Geen plaatjes posten, a.j.b.!!!!!)

Ikke:
smalle spijkers onder je nagels erin timmeren
Oud 16-05-2004, 15:45
mmmm
mmmm is offline
Je vel eraf schrapen ofzo.
Oud 16-05-2004, 15:46
cyntha
cyntha is offline
Ik vind zoveel martelingen etc erg. Maar het ergste lijkt me dat je ogen eruit worden gestoken.
Oud 16-05-2004, 15:49
Verwijderd
De manier waarop in 7even luiheid bestraft wordt lijkt me erg onprettig om te ervaren...
Oud 16-05-2004, 15:51
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Dat ze je vel eens flink bewerken met een strijkbout en/of steeds een stukje van je afsnijden te beginnen bij je voeten.
Oud 16-05-2004, 15:52
Mu
Mu is offline
Iemand vastbinden op een tafel, naakt, en dan zijn voeten vastbinden, en vervolgens grote ronddraaiende ijzeren staven zo vanaf de hiel het been in boren.
Oud 16-05-2004, 15:54
jet
jet is offline
heeft iemand the pianist gezien?
daar worden wat joden op een rijtje gelegd, en allemaal doodgeschoten, midden op straat. en bij de laatste zijn de kogels op, en dan moeten ze er nieuwe indoen (in het pistool)

en daar ligt die man dan een tijdje op te wachten, dat lijkt me zo erg
Oud 16-05-2004, 15:58
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
jet666 schreef op 16-05-2004 @ 16:54 :
heeft iemand the pianist gezien?
daar worden wat joden op een rijtje gelegd, en allemaal doodgeschoten, midden op straat. en bij de laatste zijn de kogels op, en dan moeten ze er nieuwe indoen (in het pistool)

en daar ligt die man dan een tijdje op te wachten, dat lijkt me zo erg
mjah, je weet toch wel dat je dood gaat en dat het snel gaat. Wel net even op dat moment is het kut, omdat je verwacht dat je dood gaat in 2 seconden en dat dan toch niet gaat, omdat de kogels op zijn
Oud 16-05-2004, 15:58
Verwijderd
wat die amerikanen deden bij de irakezen
Oud 16-05-2004, 16:00
Gatara
Gatara is offline
of zo'n wapen met zo'n haak eraan die je dan in je buik krijgt gestoken en ze daarmee gaan ronddraaien, zodat al je ingewanden als spaghettisliertjes daarom heen gedraaid worden
Oud 16-05-2004, 16:02
jet
jet is offline
Citaat:
Gatara schreef op 16-05-2004 @ 17:00 :
of zo'n wapen met zo'n haak eraan die je dan in je buik krijgt gestoken en ze daarmee gaan ronddraaien, zodat al je ingewanden als spaghettisliertjes daarom heen gedraaid worden
bah ik word misselijk van dit topic

ik kom hier niet meer
Oud 16-05-2004, 16:03
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
jet666 schreef op 16-05-2004 @ 17:02 :
bah ik word misselijk van dit topic

ik kom hier niet meer
sorry
Oud 16-05-2004, 16:17
Snuitermans
Snuitermans is offline
In Azie (etc..) werd men op een pas gekapt bamboeveld vast gebonden (paal in de grond, touw om de paal en je handen/voeten) en na een x aantal dagen groeit de bamboe dan door je heen.
Oud 16-05-2004, 16:32
Nona
Nona is offline
China geloof ik: een buis met een rat op je anus zetten en wachten tot de rat zich uit paniek een weg door je darmen naar buiten heeft geknaagd.
Oud 16-05-2004, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 16-05-2004 @ 17:32 :
China geloof ik: een buis met een rat op je anus zetten en wachten tot de rat zich uit paniek een weg door je darmen naar buiten heeft geknaagd.

gadverdamme, dat is wel heel erg

In japan geloof ik. Iedere seconde een druppel op je hoofd laten vallen. Klinkt niet zo erg natuurlijk maar het punt is dat de meeste mensen er knettergek van worden
Oud 16-05-2004, 17:06
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 16-05-2004 @ 16:58 :
wat die amerikanen deden bij de irakezen
Inderdaad.

Opgesloten worden omdat je buurman niet van je houd (en je dus aangeeft als Saddam-aanhanger), en door een stel soldaten vernederd en geslagen worden, en aangevallen worden door vechthonden... Nou nee.

Een dood a la JC in The Passion lijkt me ook niks.
Oud 16-05-2004, 17:10
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
levend begraven worden lijkt me afschuwelijk maar of dat nog onder marteling / mishandeling enz. valt weet ik niet.
Oud 16-05-2004, 17:11
Verwijderd
Vingers er één voor één afsnijden.
Oud 16-05-2004, 17:17
Miles
Miles is offline
Oud 16-05-2004, 17:21
Remqo
Remqo is offline
Martelingen a lá Vietnam

-Insmeren met zoetigheid en mieren loslaten
-Vastbinden boven een bamboestengel en door je kont doorboord worden omdat bamboe zo snel groeit
Oud 16-05-2004, 17:21
meisje
meisje is offline
chirurgisch bepaalde dingen uit je lichaam verwijderen -uiteraard zonder verdoving- en je heel heel heel langzaam laten wegcreperen.
Oud 16-05-2004, 17:38
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Gatverdamme
Wat een gore dingen allemaal
Oud 16-05-2004, 17:43
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Je wordt vastgebonden in een ruimte waar de temperatuur zwaar onder nul is. Je bent dik ingepakt behalve bij je armen, daar zit geen enkele bescherming en ze zijn gewoon bloot. Dan wordt er vervolgens water over je armen heen gegooit. Er wordt gewacht tot het is bevroren en dan wordt er met een stok op geslagen totdat het ijs afbreekt. Dan wordt er opnieuw water over gegooit en het begint opnieuw, dit gaat een flink aantal uur door. Je voelt je armen totaal niet meer en je wordt naar een ruimte op kamertemperatuur gebracht. Je armen worden gelegd in een bak met warm water. Dan worden ze eruit gehaald, iemand pakt je armen stevig vast en trekt zo het vel eraf. Alleen je botten blijven over, je leeft wel dus je maakt dit gewoon bewust mee.

Laatst gewijzigd op 16-05-2004 om 18:56.
Oud 16-05-2004, 17:49
AlopiA
AlopiA is offline
gatver

ik kom hier ook niet meer
Oud 16-05-2004, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 16-05-2004 @ 18:43 :
Je wordt vastgebonden in een ruimte waar de temperatuur zwaar onder nul is. Je bent dik ingepakt behalve bij je armen, daar zit geen enkele bescherming en ze zijn gewoon bloot. Dan wordt er vervolgens water over je armen heen gegooit. Er wordt gewacht tot het is bevroren en dan wordt er met een stok op geslagen totdat het afbreekt. Dan wordt er opnieuw water over gegooit en het begint opnieuw, dit gaat een flink aantal uur door. Je voelt je armen totaal niet meer en je wordt naar een ruimte op kamertemperatuur gebracht. Je armen worden gelegd in een bak met warm water. Dan worden ze eruit gehaald, iemand pakt je armen stevig vast en trekt zo het vel eraf. Alleen je botten blijven over, je leeft wel dus je maakt dit gewoon bewust mee.
heb je dit bedacht of ergens gelezen of is dit echt gebeurd?
Advertentie
Oud 16-05-2004, 17:50
Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
Je wordt vastgebonden in een ruimte waar de temperatuur zwaar onder nul is. Je bent dik ingepakt behalve bij je armen, daar zit geen enkele bescherming en ze zijn gewoon bloot. Dan wordt er vervolgens water over je armen heen gegooit. Er wordt gewacht tot het is bevroren en dan wordt er met een stok op geslagen totdat het afbreekt. Dan wordt er opnieuw water over gegooit en het begint opnieuw, dit gaat een flink aantal uur door. Je voelt je armen totaal niet meer en je wordt naar een ruimte op kamertemperatuur gebracht. Je armen worden gelegd in een bak met warm water. Dan worden ze eruit gehaald, iemand pakt je armen stevig vast en trekt zo het vel eraf. Alleen je botten blijven over, je leeft wel dus je maakt dit gewoon bewust mee.
Gatver

Heb je dit nu net zelf uit je duim gezogen of voeren ze dit echt ergens uit?
Oud 16-05-2004, 18:32
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Alex schreef op 16-05-2004 @ 17:38 :

In japan geloof ik. Iedere seconde een druppel op je hoofd laten vallen. Klinkt niet zo erg natuurlijk maar het punt is dat de meeste mensen er knettergek van worden
Ik heb zo'n locatie gezien, als je die ziet, zie je een gat in het steen waar het druppelt. Als het goed is wordt je er niet alleen knettergek van, maar komt het ook voor dat je dus met een gat in je hoofd ligt.

De variant met de rat ken ik ook ja.

Er was (in de film indio geloof ik) eentje waarbij ze reuzel op zo'n vent z'n ballen smeerden en daarna honden erop loslieten die dan het hele zaakje eraf aten.

Ik hoorde ook een paar martelmethoden die de irakezen doen (maar waarvan je niets in de media hoort) maar die kan ik mij even niet voor de geest halen, maar ik dacht bij een paar daarvan dingen als boormachines en ander elektrisch gereedschap te pas zou komen.

Verder lijkt me (al is het niet als martelmethode bedoeld) verkrachting een van de ergste nog.
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Mushu schreef op 16-05-2004 @ 18:50 :
heb je dit bedacht of ergens gelezen of is dit echt gebeurd?
Een van de echt gebeurde 'experimenten' van de Japanners in de tweede wereldoorlog.
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Breek je dan je armen niet gewoon mee af... Of mis ik iets
Oud 16-05-2004, 18:40
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef op 16-05-2004 @ 19:32 :
Breek je dan je armen niet gewoon mee af... Of mis ik iets
Er breekt niets af, je vel wordt gewoon eraf losgetrokken. Je botten zitten stevig aan elkaar vast, die bindingen kan je niet losweken ofzo.
Oud 16-05-2004, 18:45
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 16-05-2004 @ 19:40 :
Er breekt niets af, je vel wordt gewoon eraf losgetrokken. Je botten zitten stevig aan elkaar vast, die bindingen kan je niet losweken ofzo.
Citaat:
Dan wordt er vervolgens water over je armen heen gegooit. Er wordt gewacht tot het is bevroren en dan wordt er met een stok op geslagen totdat het afbreekt.
Bevroren vingers kunnen afbreken, waarom armen niet? Goed, 't breekt vast niet netjes bij de schouder, maar een onderarm zie ik toch al wel gaan...

edit: Nou moet ik zeggen dat ik dat ook geen onaardige martelmethode vind, eigenlijk. Gewoon vanalles laten bevriezen en 't eraf breken. Tegen de tijd dat je ontdooit zal 't vast wel pijn gaan doen...
Oud 16-05-2004, 18:55
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Ow, daar doelde je op. Nee, het is in dit geval het ijs.
Ik zal het even aanpassen.
Oud 16-05-2004, 18:59
zwoesj
zwoesj is offline
Lekker topic.
Oud 16-05-2004, 19:02
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
@Gespleten geest: Verdiep jij je in martelmethoden ofzoiets?
Oud 16-05-2004, 19:04
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Alex schreef op 16-05-2004 @ 17:38 :

Dat deden ze in Vietnam. toevoeging:
Ze bonden je op een pot met een rat erin, verhitte die pan en zo knaagt een rat zich prima door uw lichaam. Bon appetite!

edit: stom, heb de verkeerde gequote: bedoel die van China...

Laatst gewijzigd op 16-05-2004 om 19:09.
Oud 16-05-2004, 19:09
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 16-05-2004 @ 20:02 :
@Gespleten geest: Verdiep jij je in martelmethoden ofzoiets?
ach.. het houdt me van de straat
Oud 16-05-2004, 19:09
Verwijderd
Wat me erg lijkt (vietnam) is gedwongen russisch roulette spelen
Oud 16-05-2004, 19:13
Verwijderd
wat saddam o.a. deed om zijn slachtoffers te laten praten: spijkers in de rugwervels laten slaan .. aai....
Oud 16-05-2004, 19:15
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 16-05-2004 @ 19:32 :

Verder lijkt me (al is het niet als martelmethode bedoeld) verkrachting een van de ergste nog.
dat wordt wel als martelmethode gebruikt. Zeker in landen waar het een grote schande is om verkracht te zijn --> afpersing, schaamte, enzo
Oud 16-05-2004, 19:15
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Is het trouwens geen leuk idee om iemand vol te gieten met kaarsvet ofzo? Ik denk dat dat in de juiste hoeveelheden ook wel dodelijk moet zijn...

Of iemand spijkers in laten slikken, al weet ik niet zeker wat daar het effect van is?
Oud 16-05-2004, 19:17
Gatara
Gatara is offline
geen leuk idee?

dit topic was niet zozeer geopend vanwege de leukigheid. Ben geen masochist of sadist ofzo
Oud 16-05-2004, 19:19
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
Gatara schreef op 16-05-2004 @ 20:17 :
geen leuk idee?

dit topic was niet zozeer geopend vanwege de leukigheid. Ben geen masochist of sadist ofzo
Inderdaad misschien een verkeerde woordkeuze, ja.

Maar ik bedoelde dus leuk vanuit het standpunt iemand zo gruwelijk mogelijk te willen martelen
Oud 16-05-2004, 19:22
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Lucky Duck schreef op 16-05-2004 @ 20:19 :
Inderdaad misschien een verkeerde woordkeuze, ja.

Maar ik bedoelde dus leuk vanuit het standpunt iemand zo gruwelijk mogelijk te willen martelen
mag ik hopen
Oud 16-05-2004, 19:25
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Maar nu raak ik op dreef

Slaap onthouden.

Citaat:

In 1959 bleef de New Yorkse disc jockey Peter Tripp 200 uur onafgebroken wakker om geld in te zamelen voor een goed doel. Hij werd hierbij geassisteerd door artsen en psychologen die zijn geestelijk functioneren testten. Deze langdurige periode van gebrek aan slaap had onverwachte en onaangename gevolgen.

Na zo'n 50 uur begon hij enigszins te hallucineren; hij zag spinnenwebben in zijn schoenen en meende dat vuile vlekken kevers waren. Na 100 uur kon hij geen enkele eenvoudige mentale taak meer aan. Na 110 uur begon hij te ijlen en zag hij het tweede pak van een arts als een kluwen harige worm en na 120 uur moest hij pepmiddelen nemen om wakker te blijven. Na 150 uur was hij gedesoriënteerd, wist hij niet langer wie of waar hij was en werd hij paranoïde: hij ging tegen een muur staan en liet niemand achter hem passeren. Na 200 uur werden zijn hallucinaties sinister: hij meende dat de arts die hem onderzocht een begravenisondernemer was die hem kwam begraven.
Ik denk dat dat wel heel interessant werkt.

Of anders iets brandbaars over een voet gooien en die in brand steken en -op tijd- weer blussen. En zo het hele lichaam af. Ik denk dat je er in ieder geval niet meteen dood aan gaat; mensen kunnen best nog leven als 70% (of zo) van het lichaam verbrand is, dacht ik.
Oud 16-05-2004, 19:26
Verwijderd
Dat met die druppels op het hoofd, dat werd in de middeleeuwen ook al toegepast, en vast ook wel in Nederland, in die tijd.

Maar ik heb alle dingen bekeken, en vastgebonden worden op een bed in het donker en alleen 'sondevoeding' eten en verder totaal aan je lot worden overgelaten blijf ik het ergste vinden, denk ik.

Oh, een vrij algemeen geaccepteerde westerse martelmethode: de isoleercel. Al is die niet bedoeld om te martelen, maar om te kalmeren. Ik kan me dat moeilijk voorstellen, ik zou zelf na verloop van tijd juist gigantisch agressief worden.
Oud 16-05-2004, 19:27
meisje
meisje is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 16-05-2004 @ 20:26 :
Dat met die druppels op het hoofd, dat werd in de middeleeuwen ook al toegepast, en vast ook wel in Nederland, in die tijd.

Maar ik heb alle dingen bekeken, en vastgebonden worden op een bed in het donker en alleen 'sondevoeding' eten en verder totaal aan je lot worden overgelaten blijf ik het ergste vinden, denk ik.

Oh, een vrij algemeen geaccepteerde westerse martelmethode: de isoleercel. Al is die niet bedoeld om te martelen, maar om te kalmeren. Ik kan me dat moeilijk voorstellen, ik zou zelf na verloop van tijd juist gigantisch agressief worden.
en na die tijd val je in apathie weg.
Oud 16-05-2004, 19:35
Lucky Duck
Lucky Duck is offline
Citaat:
meisje schreef op 16-05-2004 @ 20:27 :
en na die tijd val je in apathie weg.
Dat lijkt me waarschijnlijk, ja. Maar ik ken genoeg mensen die al uit hun dakpan gaan van verveling als ze niets te doen hebben op een regenachtige zondagmiddag
Oud 16-05-2004, 19:36
Verwijderd
De dood van de duizend sneden, dat is echt briljant. Men moet daarvoor precies zo kunnen snijden dat de zenuwen enkel beschadigd, maar niet helemaal doorgesneden worden, dan functioneren zij immers niet meer! Er wordt dan zo gesneden dat de zenuwen steeds heel veel geprikkeld worden. Elke minuut maakt men een nieuwe, kleine snede op een andere plaats, de pijn wordt steeds erger en na een paar dagen overlijdt het slachtoffer doordat de huid hem/haar niet meer beschermt, door uitputting, honger en dorst en verlies van bloed.
Oud 16-05-2004, 19:39
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Onder het kopje vernedering:

Met zn allen een volle blaas in iemands mond legen zodat ie verdrinkt
Oud 16-05-2004, 19:41
Verwijderd
Haha.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten