![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ontopic: Ik denk dat het wel kan hoor, als je maar duidelijke afspraken maakt etc. ![]()
Laatst gewijzigd op 28-01-2005 om 17:50. |
![]() |
||
Citaat:
Verliefd worden (of zijn) op iemand is toch niet iets om je voor te schamen? Denk eerder dat het iets om trots op te zijn, dat je liefde kan hebben voor iemand. Dat de relatie scheef kan gaan als één van beide partijen verliefd is en de ander niet, is een ander issue. Maar als semi-volwassenen moet daar wel uit te komen zijn. Zeker als het een goede vriendschap is. En is het geen goede vriendschap, dan loont het ook niet om er veel moeite in te steken om het weer in balans te brengen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat maakt het uit dat men er vroeg bij is?
||
![]() |
Citaat:
Cru gezegd: Toen wij (mijn generatie) 16 was, hadden we x meisjes gekust, tegenwoordig heeft men op 16 x meisjes geneukt. Want aan het "tempo" waarmee wij meisjes kusten, neukt men tegenwoordig... En dat is droevig.. Waar is de tijd dat sex gezien werd als het "het mooiste dat je mekaar kan geven"? Tegenwoordig is het meer iets leuks, dat je (van zodra er eenmaal van geproefd hebt) zoveel mogelijk moet beleven. Sex is mooi, maar bewaar het voor speciale momenten en voor speciale mensen... Dus gebruik het ook niet als "tijdsverdrijf" of vriendschapversterker" met een gewone vriend(in)
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Met hoeveel 16-jarige mensen heb jij recent gesproken over hun seksleven, en hun redenen daarachter? Het is tegenwoordig wél zo dat 'men' rond die leeftijd verwacht dat je met een aanzienlijke hoeveelheid mensen hebt liggen rotzooien. Helaas. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
Ja, ik ken dit verhaal al een poos, ik lees hier regelmatig de interessante topics uit en ben het al eens eerder tegengekomen. Wat ik in mijn vorige post bedoelde toen ik jouw leeftijd erbij haalde, was de vraag of jij genoeg met mensen van een jaar of 16 omgaat om te kunnen zeggen hoe er door die groep tegen seksueel contact aan wordt gekeken. Ik ben geenszins van mening dat jij hier vanwege je hogere leeftijd niet gewenst ben, ik zie regelmatig posts van je die zeker wat toevoegen. Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ofwel hebben er velen niet hun echte leeftijd naast hun nick staan... Maar het zit hem ook in de ouders. Tegenwoordig mag het vriend(inne)tje al blijven slapen als ze 16 zijn. Bij mij en m'n vrienden was het out of the question. En als je de kat bij de melk zet... Maar er zijn nog meer dingen die ik raar vind aan de huidige relaties van jongeren. Maar ik blijf er bij dat sex thuis hoort in relaties en niet in gewone vriendschap.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
@Rocks: Ook een gewone vriendschap is een relatie, ook al is het niet het soort relatie dat jij bij dat woord in gedachten hebt. Dat er bij jou in Vlaanderen terughoudender tegen bepaalde zaken wordt aangekeken, zal mogelijk ook wel zijn oorzaken hebben in het overheersend katholicisme bij jullie. Wat dat betreft zou je mij als een gematigde katholiek kunnen beschouwen.
||
Citaat:
Ik ben ook ontmaagd op mijn 16de en reken maar dat ik daar heel veel waarde aan hechtte. En dat ik dat nog steeds doe. Mijn ontmaagding was ook binnen een relatie, die nog ruim een jaar stand heeft gehouden. En samen met hem zijn wij in de wereld gedoken die liefde heet. De wereld van liefde en genot, van leven en laten leven en van passie en hartstocht. En op die manier hebben wij de seks ook altijd beleefd. Het heeft daarbij ook een heel stuk van mijzelf ontwikkeld, een stuk die ik tot dan toe nog niet kende van mezelf. Maar die ik langzaam maar zeker wel leerde kennen. En waar ik heel veel aan heb gehad. En nog steeds beleef ik seks op die manier, met iemand waar ik heel veel van hou. En nu kun je wel zeggen dat ik een uitzondering vorm op de groep die jij benaderde, maar zo zullen er nog veel meer uitzonderingen zijn. Misschien beginnen jongeren inderdaad eerder aan seks dan een tijd geleden, maar betekend dat gelijk dat ze er daarom minder aan toe zijn en de waarde ervan niet kennen? Tuurlijk, ik zie/hoor ook wel eens jongeren op zo'n manier met seks omgaan dat ik me afvraag wat voor betekenis zij er in godsnaam aan geven. Maar dat zal in jouw tijd ook vast het geval zijn geweest. Je kan mij niet wijsmaken dat je die groep toen nog niet had.
Laatst gewijzigd op 30-01-2005 om 15:53. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
sex is gewoon lekker! liever een one night stand dan altijd maar mister right hand nietwaar?
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex wil aanpappen met ex gewoon voor de sex Gaan we weer | 10 | 07-09-2016 16:04 | |
Seksualiteit |
Is het dan werkelijk zo raar om (nog) geen seks te hebben? Diary of Dreams | 67 | 04-06-2008 00:14 | |
Liefde & Relatie |
Mag geen vrienden op bezoek :s Laydiee | 28 | 13-07-2004 14:14 | |
Liefde & Relatie |
Wat is het verschil tss vriendschap en liefde? zonnetje86 | 21 | 28-09-2002 19:11 | |
Liefde & Relatie |
Verliefdheid is eigenlijk onzin Verwijderd | 74 | 27-05-2002 16:50 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |