Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2005, 14:02
TIEN
TIEN is offline
kan dit?> heeft het gevolgen?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 14:04
rosalietje
rosalietje is offline
kan prima.

Is tot nu toe nog steeds gevolgenloos
Oud 28-01-2005, 14:19
Thee Muts
Thee Muts is offline
Jahoor. Je moet alleen wel zeker van elkaar weten dat er geen andere gevoelens mee gaan spelen, je moet er allebei hetzelfde tegenover staan en dus duidelijke afspraken maken. Maar als je het allebei wil (seks puur voor de seks) en de seks is goed, waarom dan niet?
Oud 28-01-2005, 14:27
Nona
Nona is offline
(Ik heb dit pas geleden nog ingevuld, maar ik vind het niet terug.)

Ja, het kan mits er duidelijke afspraken zijn over de relatie tussen beiden mensen en ieders verplichtingen.
Oud 28-01-2005, 14:30
rosalietje
rosalietje is offline
het is inderdaad wel een risico. Als je verliefd word op die gene.
Als het wederzijds is is er geen probleem, maar zo niet dan ga je je echt wel ellendig voelen na een tijdje. Dan heb je misschien wel lekkere sex, maar geen liefde.....
Oud 28-01-2005, 14:37
Flaming Hobo
Flaming Hobo is offline
mja, sex hoeft gelukkig geen liefde te zijn
Oud 28-01-2005, 15:02
Verwijderd
Als er geen gezeik omheen komt en ieder gewoon capabel is het daarbij te houden, is er geen probleem. Maar als persoon die seks met liefde linkt is het geen optie. Zeker niet als je vrienden wil blijven.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 16:44
rodina
rodina is offline
Je loopt wel het risico om een vriendschap te verneuken.
Oud 28-01-2005, 16:54
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
rodina schreef op 28-01-2005 @ 17:44 :
Je loopt wel het risico om een vriendschap te verneuken.
letterlijk
Oud 28-01-2005, 16:57
Verwijderd
Ja, het kan, maar levert nagenoeg altijd problemen op.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 17:00
Rocks
Rocks is offline
ik kan me voorstellen dat het gebeurt, maar ik ben er tegen. Bepaalde dingen zijn nu eenmaal voorbehouden voor speciale situaties.

Maar tegenwoordig is voor iedereen sex zo gewoontjes als kussen. Vandaar dat men er ook steeds sneller en jonger bij is...
Oud 28-01-2005, 17:43
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
rosalietje schreef op 28-01-2005 @ 15:04 :
kan prima.

Is tot nu toe nog steeds gevolgenloos
haha, wat een toeval... precies vandaag dit onderwerp...

Ontopic: Ik denk dat het wel kan hoor, als je maar duidelijke afspraken maakt etc.

Laatst gewijzigd op 28-01-2005 om 17:50.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 19:30
EggeD
EggeD is offline
Ik ben het een beetje met Rocks eens. Alleen mijn lul zou zoiets willen.
Oud 29-01-2005, 11:47
justanothern00b
justanothern00b is offline
als je niet 'in love' wordt op diegene...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 12:39
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
justanothern00b schreef op 29-01-2005 @ 12:47 :
als je niet 'in love' wordt op diegene...
Dit is een beetje raar...waarom zou je niet verliefd mogen worden?
Verliefd worden (of zijn) op iemand is toch niet iets om je voor te schamen? Denk eerder dat het iets om trots op te zijn, dat je liefde kan hebben voor iemand.
Dat de relatie scheef kan gaan als één van beide partijen verliefd is en de ander niet, is een ander issue. Maar als semi-volwassenen moet daar wel uit te komen zijn. Zeker als het een goede vriendschap is. En is het geen goede vriendschap, dan loont het ook niet om er veel moeite in te steken om het weer in balans te brengen.
Oud 29-01-2005, 12:58
Verwijderd
Citaat:
TIEN schreef op 28-01-2005 @ 15:02 :
kan dit?
Nee. Biologisch onmogelijk.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 15:25
Verwijderd
Voor sletjes mag dat
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 16:08
Mo6
Mo6 is offline
Citaat:
of het kan hangt puur af van jullie lichamelijke bouw en of het gevolgen heeft hangt af van jullie psychische band, jullie leeftijd en of je het veilig doet of niet...
Oud 29-01-2005, 20:34
Luna
Luna is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 28-01-2005 @ 17:57 :
is het niet op korte termijn, dan wel op lange..
Oud 29-01-2005, 20:37
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Rocks schreef op 28-01-2005 @ 18:00 :
Bepaalde dingen zijn nu eenmaal voorbehouden voor speciale situaties.

Maar tegenwoordig is voor iedereen sex zo gewoontjes als kussen. Vandaar dat men er ook steeds sneller en jonger bij is...
Hoezo?

Wat maakt het uit dat men er vroeg bij is?
Oud 29-01-2005, 22:14
Rocks
Rocks is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 29-01-2005 @ 21:37 :
Hoezo?

Wat maakt het uit dat men er vroeg bij is?
Tegenwoordig moet m'n al geneukt hebben op 16...

Cru gezegd:
Toen wij (mijn generatie) 16 was, hadden we x meisjes gekust, tegenwoordig heeft men op 16 x meisjes geneukt. Want aan het "tempo" waarmee wij meisjes kusten, neukt men tegenwoordig...

En dat is droevig.. Waar is de tijd dat sex gezien werd als het "het mooiste dat je mekaar kan geven"? Tegenwoordig is het meer iets leuks, dat je (van zodra er eenmaal van geproefd hebt) zoveel mogelijk moet beleven.

Sex is mooi, maar bewaar het voor speciale momenten en voor speciale mensen...

Dus gebruik het ook niet als "tijdsverdrijf" of vriendschapversterker" met een gewone vriend(in)
Oud 30-01-2005, 12:33
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Rocks schreef op 29-01-2005 @ 23:14 :
Tegenwoordig moet men al geneukt hebben op 16...
"Men" "moet" wat dat betreft helemaal niets. Er zullen ongetwijfeld jongens en meisjes zijn die op hun zestiende al met iemand naar bed zijn geweest, maar er zijn er ook die daar dan nog helemaal niet aan toe zijn om wat voor reden dan ook.

Citaat:
Cru gezegd:
Toen wij (mijn generatie) 16 was, hadden we x meisjes gekust, tegenwoordig heeft men op 16 x meisjes geneukt. Want aan het "tempo" waarmee wij meisjes kusten, neukt men tegenwoordig...
Zie in dat verband mijn voorgaande opmerking.

Citaat:
En dat is droevig.. Waar is de tijd dat sex gezien werd als het "het mooiste dat je mekaar kan geven"?
Voor sommigen is die tijd er nog steeds, ook al heb jij misschien de indruk dat dat niet zo is.

Citaat:
Tegenwoordig is het meer iets leuks, dat je (van zodra er eenmaal van geproefd hebt) zoveel mogelijk moet beleven.
Daar is ook niets op tegen, mits je het allebei maar wilt, en er dus geen sprake is van dwang.

Citaat:

Dus gebruik het ook niet als "tijdsverdrijf" of vriendschapversterker" met een gewone vriend(in)
Een gewone gewone vriend(in) is in zekere zin ook een speciaal iemand, en als je het er allebei over eens bent dat je niets meer wilt dan vriendschap, zie ik niet in wat er bezwaarlijk is om toch sex met elkaar te hebben.
Oud 30-01-2005, 12:50
Tranzzam
Tranzzam is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 30-01-2005 @ 13:33 :
"Men" "moet" wat dat betreft helemaal niets. Er zullen ongetwijfeld jongens en meisjes zijn die op hun zestiende al met iemand naar bed zijn geweest, maar er zijn er ook die daar dan nog helemaal niet aan toe zijn om wat voor reden dan ook.
Met alle respect, ik denk dat je leeftijd hier een probleem vormt.
Met hoeveel 16-jarige mensen heb jij recent gesproken over hun seksleven, en hun redenen daarachter?

Het is tegenwoordig wél zo dat 'men' rond die leeftijd verwacht dat je met een aanzienlijke hoeveelheid mensen hebt liggen rotzooien.
Helaas.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 12:58
MB
MB is offline
Citaat:
zal wel meevallen, tot nu toe nog geen last van gehad en het is al bijna een jaar geleden en we gaan npog steeds goed met elkaar om
Oud 30-01-2005, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Tranzzam schreef op 30-01-2005 @ 13:50 :
Met hoeveel 16-jarige mensen heb jij recent gesproken over hun seksleven, en hun redenen daarachter?

Het is tegenwoordig wél zo dat 'men' rond die leeftijd verwacht dat je met een aanzienlijke hoeveelheid mensen hebt liggen rotzooien.
Helaas.
Ik ken toch nog wel een paar 16/17jarigen en die kijken daar echt niet zo tegenaan. Maar goed, ik zal wel zeker weer de uitzonderingen kennen...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 13:38
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Buiten het forum om heb ik geen contacten met scholieren, en zelfs als dat wel zo zou zijn heb jij niets met de aard daarvan te maken. Bovendien is het zo dat mijn leeftijd voor het merendeel van de bezoekers hier geen probleem meer vormt. Toen ik in oktober 2001 met mijn activiteiten op deze site begon en op het sexualiteitsforum begon te posten was dat wel zo, maar dat had ook te maken met het feit dat ik toen nog niet wist hoe ik adequaat op bepaalde situaties moest reageren. Ik weet inmiddels sinds 18 maart 2003 dat ik een stoornis in het autistische spectrum heb (het syndroom van Asperger), en mede daardoor ben ik nu ook beter in staat om op bepaalde situaties in te spelen dan daarvoor. Het is in ieder geval een feit dat het merendeel van de bezoekers hier mijn aanwezigheid weet te waarderen, mede doordat ik er indertijd, toen mijn aanwezigheid hier ter discussie stond, in geslaagd ben om de andere bezoekers van de oprechtheid van mijn bedoelingen te overtuigen. Wat dat betreft vind ik het jammer dat ik indertijd niet wist wat ik nu weet, met betrekking tot mijn handicap, aangezien bepaalde zaken toen waarschijnlijk heel anders zouden zijn gelopen, en een discussie over mijn aanwezigheid hier waarschijnlijk niet noodzakelijk zou zijn geweest.

Citaat:
Helaas.
Mag ik je er in dat verband, al is het misschien ten overvloede, even op wijzen dat er altijd uitzonderingen op een regel zijn te geven? Ik beschouw mijzelf in ieder geval wel als een uitzondering wat dat betreft, aangezien ik zelf al 25 was toen ik "het" voor de eerste keer deed.
Oud 30-01-2005, 13:57
Tranzzam
Tranzzam is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 30-01-2005 @ 14:38 :
Buiten het forum om heb ik geen contacten met scholieren, en zelfs als dat wel zo zou zijn heb jij niets met de aard daarvan te maken. Bovendien is het zo dat mijn leeftijd voor het merendeel van de bezoekers hier geen probleem meer vormt. Toen ik in oktober 2001 met mijn activiteiten op deze site begon en op het sexualiteitsforum begon te posten was dat wel zo, maar dat had ook te maken met het feit dat ik toen nog niet wist hoe ik adequaat op bepaalde situaties moest reageren. Ik weet inmiddels sinds 18 maart 2003 dat ik een stoornis in het autistische spectrum heb (het syndroom van Asperger), en mede daardoor ben ik nu ook beter in staat om op bepaalde situaties in te spelen dan daarvoor. Het is in ieder geval een feit dat het merendeel van de bezoekers hier mijn aanwezigheid weet te waarderen, mede doordat ik er indertijd, toen mijn aanwezigheid hier ter discussie stond, in geslaagd ben om de andere bezoekers van de oprechtheid van mijn bedoelingen te overtuigen. Wat dat betreft vind ik het jammer dat ik indertijd niet wist wat ik nu weet, met betrekking tot mijn handicap, aangezien bepaalde zaken toen waarschijnlijk heel anders zouden zijn gelopen, en een discussie over mijn aanwezigheid hier waarschijnlijk niet noodzakelijk zou zijn geweest.

Ja, ik ken dit verhaal al een poos, ik lees hier regelmatig de interessante topics uit en ben het al eens eerder tegengekomen.
Wat ik in mijn vorige post bedoelde toen ik jouw leeftijd erbij haalde, was de vraag of jij genoeg met mensen van een jaar of 16 omgaat om te kunnen zeggen hoe er door die groep tegen seksueel contact aan wordt gekeken.
Ik ben geenszins van mening dat jij hier vanwege je hogere leeftijd niet gewenst ben, ik zie regelmatig posts van je die zeker wat toevoegen.

Citaat:
Mag ik je er in dat verband, al is het misschien ten overvloede, even op wijzen dat er altijd uitzonderingen op een regel zijn te geven? Ik beschouw mijzelf in ieder geval wel als een uitzondering wat dat betreft, aangezien ik zelf al 25 was toen ik "het" voor de eerste keer deed.
Dat jij 25 was, is juist een teken van mijn gelijk. Ik ben namelijk van mening dat er tegenwoordig veel lichter over seksueel contact wordt gedacht dan in de tijd dat jij 16/17 jaar was. Tegenwoordig lijkt een partijtje neuken niet meer dan een regelmatige afwisseling van het uitgaan en studeren, waarbij liefde geen enkele rol meer speelt.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 15:05
Rocks
Rocks is offline
Citaat:
Af en toe een bezoek op dit forum zegt meer dan genoeg

ofwel hebben er velen niet hun echte leeftijd naast hun nick staan...

Maar het zit hem ook in de ouders. Tegenwoordig mag het vriend(inne)tje al blijven slapen als ze 16 zijn. Bij mij en m'n vrienden was het out of the question. En als je de kat bij de melk zet...

Maar er zijn nog meer dingen die ik raar vind aan de huidige relaties van jongeren.

Maar ik blijf er bij dat sex thuis hoort in relaties en niet in gewone vriendschap.
Oud 30-01-2005, 15:42
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Tranzzam schreef op 30-01-2005 @ 14:57 :

Wat ik in mijn vorige post bedoelde toen ik jouw leeftijd erbij haalde, was de vraag of jij genoeg met mensen van een jaar of 16 omgaat om te kunnen zeggen hoe er door die groep tegen seksueel contact aan wordt gekeken.
Dat is dan in ieder geval duidelijk. Aangezien ik vrijwel dagelijks hier op het forum ben, denk ik dat ik me wat dat betreft een aardig beeld kan vormen hoe er door die groep tegen seksueel contact aan wordt gekeken.

Citaat:
Ik ben geenszins van mening dat jij hier vanwege je hogere leeftijd niet gewenst bent, ik zie regelmatig posts van je die zeker wat toevoegen.
Even ter geruststelling: ik had op grond van de inhoud van jouw reactie ook niet de indruk dat ik hier niet gewenst zou zijn.

Citaat:
Dat jij 25 was, is juist een teken van mijn gelijk. Ik ben namelijk van mening dat er tegenwoordig veel lichter over seksueel contact wordt gedacht dan in de tijd dat jij 16/17 jaar was. Tegenwoordig lijkt een partijtje neuken niet meer dan een regelmatige afwisseling van het uitgaan en studeren, waarbij liefde geen enkele rol meer speelt.
Misschien lijkt dat wel zo, maar dat wil nog niet zeggen dat dat dan ook per definitie bij iedereen het geval zou moeten zijn. Er zijn en blijven wat dat betreft altijd uitzonderingen.

@Rocks: Ook een gewone vriendschap is een relatie, ook al is het niet het soort relatie dat jij bij dat woord in gedachten hebt. Dat er bij jou in Vlaanderen terughoudender tegen bepaalde zaken wordt aangekeken, zal mogelijk ook wel zijn oorzaken hebben in het overheersend katholicisme bij jullie. Wat dat betreft zou je mij als een gematigde katholiek kunnen beschouwen.
Oud 30-01-2005, 15:44
halveschizo
halveschizo is offline
sex voor idereen en altijd. niet alleen met vrienden maar ook met totaal onbekende. zolang je het maar veilig doet levert het geen problemen die je niet met een goed gesprek kunt oplossen (als er iets mis gaat). het leven is er puur om van te genieten dus geniet met volle teugen.
Oud 30-01-2005, 15:50
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Tegenwoordig moet m'n al geneukt hebben op 16...

Cru gezegd:

En dat is droevig.. Waar is de tijd dat sex gezien werd als het "het mooiste dat je mekaar kan geven"? Tegenwoordig is het meer iets leuks, dat je (van zodra er eenmaal van geproefd hebt) zoveel mogelijk moet beleven.

Alsof je gelijk de waarde van seks niet meer kent als je op je 16de seksueel actief bent.

Ik ben ook ontmaagd op mijn 16de en reken maar dat ik daar heel veel waarde aan hechtte. En dat ik dat nog steeds doe. Mijn ontmaagding was ook binnen een relatie, die nog ruim een jaar stand heeft gehouden. En samen met hem zijn wij in de wereld gedoken die liefde heet. De wereld van liefde en genot, van leven en laten leven en van passie en hartstocht. En op die manier hebben wij de seks ook altijd beleefd. Het heeft daarbij ook een heel stuk van mijzelf ontwikkeld, een stuk die ik tot dan toe nog niet kende van mezelf. Maar die ik langzaam maar zeker wel leerde kennen. En waar ik heel veel aan heb gehad.

En nog steeds beleef ik seks op die manier, met iemand waar ik heel veel van hou. En nu kun je wel zeggen dat ik een uitzondering vorm op de groep die jij benaderde, maar zo zullen er nog veel meer uitzonderingen zijn. Misschien beginnen jongeren inderdaad eerder aan seks dan een tijd geleden, maar betekend dat gelijk dat ze er daarom minder aan toe zijn en de waarde ervan niet kennen?

Tuurlijk, ik zie/hoor ook wel eens jongeren op zo'n manier met seks omgaan dat ik me afvraag wat voor betekenis zij er in godsnaam aan geven. Maar dat zal in jouw tijd ook vast het geval zijn geweest. Je kan mij niet wijsmaken dat je die groep toen nog niet had.

Laatst gewijzigd op 30-01-2005 om 15:53.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 16:03
Verwijderd
Het kan wel, als je duidelijk tegen elkaar bent. Ik ben er niet (meer) zo'n voorstander van.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 21:47
juno
juno is offline
Mijn gewone vrienden winden me niet op. Geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 00:00
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Dat kan prima. Heb ook zo'n vriendin. Helaas voor mij (nee hoor, ik vind het leuk voor haar!) heeft ze een vriend. Maar dat gaat prima. Het was toch alleen maar voor de fun!!!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 08:06
LoeLoe
LoeLoe is offline
Ik heb al heel wat jaren een vriend waar ik het soms mee doe. Er is een onbeschreven regel tussen ons dat we elkaar met rust laten als een van ons beiden in een relatie zit. Maar als hier geen sprake van is... dan doen we het dus af en toe met elkaar. En dit gaat al een paar jaren zo .. nooit problemen over gehad
Oud 31-01-2005, 09:36
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
daarom doe ik er niet aan
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 09:57
LMP
LMP is offline
Vind ik iets strikt weggelegd voor viese vuile hoeren en sletten.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 12:32
halveschizo
halveschizo is offline
Citaat:
Luka schreef op 31-01-2005 @ 10:57 :
ik geef graag toe dat ik een slet ben maar ik ben toch wel gesteld op mijn hygiëne, dus om nou te zeggen dat ik vies ben. uberhaubt. je kan niet een slet zijn en vies tegelijk want als je vies bent krijg je niemand in bed en dan ben je oiok geen slet.

sex is gewoon lekker!

liever een one night stand
dan altijd maar mister right hand

nietwaar?
Oud 31-01-2005, 13:41
Kevin D.
Kevin D. is offline
why not
Oud 31-01-2005, 14:04
Rocks
Rocks is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 30-01-2005 @ 16:50 :
Tuurlijk, ik zie/hoor ook wel eens jongeren op zo'n manier met seks omgaan dat ik me afvraag wat voor betekenis zij er in godsnaam aan geven. Maar dat zal in jouw tijd ook vast het geval zijn geweest. Je kan mij niet wijsmaken dat je die groep toen nog niet had.
Die minderheid van toen is nu een meerderheid geworden
Oud 31-01-2005, 14:13
Sprinkle
Sprinkle is offline
Het kan.
Maar je moet wel duidelijk afspraken met elkaar maken. Bijv. Allebei geen gevoelens voor de ander. Als er een van de twee gevoelens voor de ander krijgt: kappen. etc.

Het gaat er natuurlijk meer om wat jij ervan vindt.
Oud 31-01-2005, 15:25
Verwijderd
kan best.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 15:29
Mono-racer
Mono-racer is offline
Citaat:
als je beide maar goed onthoudt, dat het om de sex gaat
Met citaat reageren
Oud 31-01-2005, 18:03
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Als je er maar gelukkig van word.(veilig natuurlijk)
Oud 31-01-2005, 18:50
Dith
Dith is offline
Als je elkaar toch aantrekkelijk vindt, waarom niet? Alhoewel ik bang ben dat ik die jongen voor een lange tijd niet 'normaal' kan aankijken en de vriendschap wordt aangetast.

Gelukkig vind ik al mijn vrienden onaantrekkelijk of ze zijn homo dus ik zal niet snel voor die keuze komen te staan
Oud 31-01-2005, 18:59
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
Luka schreef op 31-01-2005 @ 10:57 :

Oud 31-01-2005, 21:57
fortuna
fortuna is offline
Ik heb het gedaan en ik raad het je absoluut af! Ik vond die vriend op zich leuk en ging veel met hem om, ook knuffelen enzo. Op een avond werd dat meer en meer en uiteindelijk seks. Het bleef niet bij die ene keer en het gebeurde regelmatig en ook omdat ik zo veel met hem optrok ben ik veel meer en op een verkeerde manier om hem gaan geven dan de bedoeling was. Hij heeft daar helaas geen last van en is niet geinteresseerd in een serieuze relatie.
Wat er uit voorkomt heb je niet in de hand, ondanks afspraken om geen gevoelens voor elkaar te krijgen. Seks is en blijft iets intiems en werkt idd bandverstevigend en kan alles behoorlijk door de war gooien.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2005, 10:15
gizmo
gizmo is offline
Een keer kan wel, alhoewel je wel zeker moet zijn dat het je vriendschap niet (teveel) aan zal tasten.

Ik heb het gedaan voor een langere tijd maar voor mij werkte het niet. Na een korte tijd was ik degene die er meer gevoelens erbij kreeg omdat ik het niet alleen om puur sex kan blijkbaar. Kan je zeggen dat het dan niet meer leuk is, en het moeilijk te stoppen is. Ik wilde niet inzien dat het bij hem echt alleen puur sex was zonder enig gevoel.
Op een gegeve moment heb ikhet toch maar beeindigd en dit is denk ik maar beter.

Voor anderen kan het misschien goed werken. Je moet er gewoon goed voor zorgen dat je beide van tevoren weet waar je aan begint, dat het zonder gevoel is etc.
Oud 10-02-2005, 13:46
Amandala
Amandala is offline
is niks an
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 14:30
Uice
Uice is offline
Natuurlijk kan het.

Heel veel tieners doen het, en noemen die gewone vriend dan hun 'vriendje' of 'vriendin', en denken dan een echte relatie te hebben.

Blah, geef mij maar vrije seks zolang ik nog jong ben.

Regels voor berichten