Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Gewoon "de leukste film" zou ik zo niet weten. Films die vooral erg leuk waren om in de bioscoop te zien vond ik Cast Away en de Star Wars films. |
![]() |
||
Citaat:
1 dun vlies dat iets bedekt 2 strook lichtgevoelig materiaal voor foto- of filmopnamen => filmstrook, pellicule 3 werk, bestaande uit een reeks filmopnamen die bewegend beeld vormen => rolprent 4 geheel van instellingen, bedrijven en personen, die films maken en vertonen [Belg., niet alg.] En ik begrijp niet hoe mensen één film de leukste kunnen vinden.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mooiste film, poeh. Ben meer iemand die als hij naar bios gaat met anderen gaat, en dus vooral veel hollywood ziet. Dat ik dan eindelijk in de bios iets als zebraman zag was dus wel erg ok. Ook big fish, dat een film je zo blij kan maken. En de kill bill marathon niet te vergeten. KB 1 eindelijk op het grote scherm, en als een van de eerste groepen deel 2 zien. (amerika had tijdsverschil ![]()
||
Citaat:
Maar 'Troy' heeft vanuit correct historisch perspectief helemaal niets te maken met wat er gebuerd is rond Troje in de tijd waarin de film zich afspeelt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De feiten zijn wel waar, alleen weet Michael Moore met kundige montage zijn boodschap gevoelsmatig te versterken. Neemt niet weg dat ik het heel aannemelijk vind klinken en dat ik een schijthekel heb aan die hypocriete Bush. Overigens vind ik Fahrenheit 9/11 ook de leukste film die ik in tijden in de bios heb gezien. Ik ga trouwens te weinig naar de film. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hmm...Een moeilijke
![]() Moulin Rouge was de 1e keer echt van: waaw ![]() Verder ook nog Amélie Poulin, omdat ik echt huppelend de zaal verliet ![]() Enn de zaak Alzeimer, gewoon, trots op Vlaanderen, trots dat we zo'n klasseacteur als Jan Decleir hebben ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ja ik snap ook wel dat musicals echt als musicals veel gaver zijn. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk de Lord of The Rings, en Bridget Jones 2, maar dat was meer omdat ik die met een vriendin aan het kijken was om twee uur 's middags omdat we vrij hadden en ons verveelden
![]() Oh, en bij Troy riep er op een gegeven moment iemand door de bioscoopzaal toen Achilles (Brad Pitt) weer in beeld kwam: "Jij bent allang dood, man!" Hemel, wat heb ik gelachen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |