![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ze kijken echt niet of je clit wel de goede vorm heeft ofzo, ze kijken puur en alleen maar naar t gezwel, als je op zo'n stoel ligt kijk je naar boven, t is alleen wennen, want zoiets doe je niet elke dag, maar geloof me meid t valt allemaal best mee, en t is over voor je t door hebt. Succes Laatst gewijzigd op 19-05-2002 om 18:44. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op school hebben we zoiets helemaal uitgelegd gekregen. Idd, zo'n man/vrouw ziet elke dag geslachtsdelen van vrouwen en meisjes, dus hij/zij zal je heus niet raar aankijken wanneer je daar ligt.
Het zal misschien wat raar zijn, dat je zenuwachtig bent, maar ook dat zijn ze gewend en daarom praten ze tussendoor gewoon met je, alsof je bij de tandarts zit ![]() Voor hen is het echt te gewoonste zaak van de wereld, ze zijn er om je te helpen en om je gerust te stellen. Let maar op! |
![]() |
|
Verwijderd
|
ow ik moet binnenkort ook..
maar k zie er niet echt tegenop... als het om jongens gaat kan ik vaak gigantisch moeilijk doen over m'n lichaam (naja, das nog zwak uitgedrukt), maar voor een huisarts ofzow...tsja leuk is het natuurlijk niet, maar je moet het een beetjuh van je afzetten.... ik bedoel, natuurlijk is je vagina iets heel persoonlijks en alles wat ermee gebeurt daar komt gevoel bij kijken....maar geloof me, het valt echt allemaal mee joh!! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ja, ik als jongen wil ook even reageren.
Het is inderdaad aan het begin even vreemd, en op een of andere manier lijkt het me veel erger om als meisje naar zo'n gyn te gaan, dan als jongen naar de huisarts voor zijn penis. Ik ben een keer naar de huisarts gegaan omdat ik een vernouwde voorhuid had. Dus dat zei ik tegen de huisarts, waarop hij zei: Ok, laat maar zien ![]() Ja, das toch effe schrikken, ook al weet je dat dat moest komen. En dan sta je daar, met je broek naar beneden voor de huisarts zijn neus, je voorhuid op en neer te bewegen. ![]() Nu kan ik er wel om lachen, maar ik was echt hartstikke zenuwachtig. Maar, zoals al zoveel hier hebben gepost, die mensen doen dat dagelijks, en doen hartstikke normaal tegen je. Ze gaan echt geen rare opmerkingen maken of gekke bekken trekken ![]() Dus, je moet je maar niet al te veel zorgen maken.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja sorry, ik ben gewoon nieuwschierig. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() nouja bij mij was het geval dat ik problemen had met m'n menstruatie en omdat het niet aan m'n bloed lag moest er daar binnen maar naar gekeken worden, en daar had de gyn waarschijnlijk meer verstand van... ok?.... ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ja weet ik veel. Zoveel weet ik ook niet van meisjes. Maar, thanks ! Ben ik weer wat wijzer. ![]()
|
Verwijderd
|
Nou, thanx, ik ben al een stuk minder bang... Ik ben nu een beetje gerustgesteld omdat ik weet dat ik niet de enige ben die er heen moet. Maar even voor dat meisje die ook een cyste had, hebben ze het bij jou weggehaald of wat? En wat was het voor cyste? Sorry dat ik dat allemaal vraag maar ik maak me er nogal druk over....
|
![]() |
|
![]() |
Hallo Hermione.
Ik ben de afgelopen tijd heel erg veel naar de gyn geweest en ik moet zeggen dat ik het ook heel erg vond in begin, maar echt waar die man of vrouw doet niet anders envoor hun is het gewoon "routine" Als je meer wilt lezen over min ervaringen met een gyn dan kun je mijn dagboek lezen op onze website. http://www.onvruchtbaarheidspagina.com onder "lezen" staat mijn dagboek. Suc6 Rolanda |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |