Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Nu krijgen mensen zelfs geld mee wanneer ze vertrekken.
|
![]() |
Wat een onsmakelijke ideeën hebben ze weer in Vught. Wat heeft Vughts bekendste monument eigenlijk nog voor nut als zelfs de gemeenteraad hierdoor geen historisch besef wordt bijgebracht?
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=749359 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Asielbeleid met de holocaust vergelijken is werkelijk achterlijk, zo kan ik de deelnemende SP ook wel afkraken met kreten als "zij willen anderen dwingen solidair te zijn, door het dwingen zijn ze net als de nazi's in de tweede wereldoorlog." Als je graag discussie wilt voeren met loze kreten die niet te rechtvaardigen zijn, mij best, maar zullen we anders dit soort domme zaken maar achterwege laten?
||
![]() |
Citaat:
Op dit moment kampt Nederland met een -pin me niet op deze formulering vast- verminderde economische groei. De kiezers worden door de politiek afgeleid met verhalen illegalen die de voordelen van ons zorgstelsel uit zouden nemen. We gaan deze mensen nu in 'kazernes' opsluiten en uitzetten, denkende dat onze economie hier beter van wordt. |
![]() |
||
Citaat:
- 1 keer (vlug) procederen en bij afwijzing ze meteen eruit gooien en - meerdere keren procederen, heel goed uitzoeken of het wel of niet veilig is om ze terug te sturen en nar jaren hier gewoont te hebben ze eruit te zetten. - iedereen binnenlaten Allebei hebben voordelen en nadelen bij 1 keer procederen en eruit is het risico van een fout een stuk groter en fouten worden er gemaakt, want het zijn mensen die die beslissingen maken. Maar bij een afwijzing wordt de betreffende persoon ook snel weer teruugestuurd, dus hoeven ze zich niet eerst jaren aan te passen hier, om vervolgens toch weggestuurd te worden. Bij meerdere malen is het risico van een fout een stuk kleiner, dus dat is een stuk 'menselijker'. Maar het duurt langer, want het wordt veel beter uitgezocht en het zijn veel zaken. Dus dat betekent dat ze hier jaren zitten, zonder zekerheid en er misschien op een gegeven moment toch uitmoeten. Als je iedereen binnenlaat, schiet het niet op en stort onze economie helemaal in. Naar mijn mening is de 2e mogelijkheid toch een stuk beter, aangezien de kans op fouten niet zo groot meer is (iig een stuk kleiner). En de mensen die hier komen zijn zich bewust van het risico dat ze terugmoeten, dus ze zullen het hier nog steeds wel beter hebben als in het thuisland, anders zouden ze wel vrijwillig eerder terug zijn gegaan, na een aantal afwijzingen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Roep dan dat de rechtszekerheid meebrengt dat die mensen hier moeten blijven, dat de overheid opgewekt vertrouwen moet honereren, dat zijn allemaal goede argumenten. Maar dat gemekker over de holocaust is echt zo'n zwaktebod. |
![]() |
||
Citaat:
En imo lijkt t me duidelijk dat als ze dat recht niet hadden dat er dan ook nooit sprake was van een herhaald asielverzoek. Maar misschien begrijp je mijn begrip "recht hebben op" op de 1 of andere manier verkeerd?
||
Citaat:
![]() en sowieso is het ![]()
|||
Citaat:
Het ging me meer om hoe een asielzoeker (als ie dit te weten komt van die geheime info doorspelen) nog het vertrouwen heeft in de NLse regering. Erm. Op welke gronden mocht die persoon aannemen dat ie mocht blijven? Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het lijkt me stug - met alle mij bekende instanties en advocaten en het IND - dat je niet weet of je uitgeprocedeerd bent ![]()
||
![]() |
Citaat:
De gemeente Vught verkeert nu in de positie om te laten zien dat ze in het verleden geleerd hebben dat verkeerde keuzes van een overheid niet afgewenteld mogen worden op onschuldige burgers. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Niks erfenis van Fortuyn of al die prietpraat.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ja, maar die info is helaas vaak aan dovemansoren gericht. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De overheid brengt dus niet een probleem naar voren, maar 'maakt'het probleem, blaast zaken op en laat sprankje onderbuikgevoel dmv vage teksten uitgroeien tot enorm, op rede lijkend onderbuikgevoel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||