Advertentie | |
|
![]() |
||
jij hebt vast veel meer verstand van dichten dan ik...
ik kom namelijk echt niet verder dan... het is niet moeilijk... en ik voel me daar nu een beetje ongelukkig over, ik ga heeeeel hard bedenken, hoe ik kan uitleggen, wat nou precies zo logisch of gevoelig hiervan is... want als ik het lees en herlees, denk ik tot dusver alleen: ja misschien moeten we Dark Vioice erbij halen, want hij schijnt het ook prima te begrijpen... zodra ik een mooi onderbouwd idee voor je heb, of ander misschien een gedichtje met wat aanpassingen hier en daar, dan post ik opnieuw.. deal? ![]() oja, en in je eerste reactie zeg je Citaat:
![]() waarom moet elk element er twee keer in voorkomen? een waarom wek ik de vorm van logica, want zo bedoelde ik het niet... nou ja, we komen er wel uit! ![]() liefs, nic
|
Dark Voice is een meisje..
zou ik niet hij gaan noemen ![]() Je wekt logica door de vorm en de woorden. Het komt op me over als 1+2=3 maar dan in woorden. Je kent 1 en 2 al en de schrijver laat je zien hoe je daarmee het "nieuwe" 3 maakt. Maar als ik de betekenis erbij haal dan lijkt er nu 1 + 2 = 5 te staan. dus dan denk ik.. huh? Ik snap het niet.. ik zie niet waar de schrijver me mee naartoe wil nemen, hoe komt de schrijver bij 5??
||
![]() |
Citaat:
niet het posten waard! ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[Enquete] Winkelen (verslag voor school) VanillaCream | 32 | 31-01-2006 16:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Aanslag Londen #4 Gatara | 500 | 19-07-2005 13:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
ARTistiek |
Begin van iets zand | 5 | 07-11-2001 13:10 |