Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind dat eerlijk gezegd juist wel leuk,,,
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
je ziet ze wel vaak bij meisjes met een rechte voorkant in wit/beige of zwart...bij meisjes ok maar als ik er een gast mee zie dan hoef ik vaak niet eens de rest van zijn kleding te bekijken> weet al genoeg ![]() Rat
||
![]() |
Citaat:
![]() Zie Kudstudent's post ![]() Ohhhw ik ben een echte kenner, hoera.
|
Slofjes heb ik niet, is overigens ook niet mijn smaak. Van die ultra strakke broeken, opgerold tot ruim boven je enkels zul je mij ook niet in zien lopen.
Sokken heb ik overigens meer niet aan dan wel in de zomer en mijn enkels zie je ook geregeld ![]() ![]() ![]() Er vanuitgaande dat ik niet pas in de beschrijving die de topicstarter geeft: Jah, inderdaad, 't ziet niet uit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik geef alleen mn mening, en ik maak me niet druk erom, ik snap niet hoe iemand van die ultra strakke kleren kan dragen en zich nogsteeds een man kan voelen. JAAAAAA dat hoorde je goed, een man voelen. Laat de reacties maar komen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Niet om te provoceren, ik ben zo pacifistisch als een goudvis ![]()
|
![]() |
op zich zijn topics waarin je vraagt wat iedereen van bepaalde kledingstukken vind niet erg. Maar wil je een goede topic formuleer dan ook de eerste post (de openingspost) goed zodat je goede reacties krijgt. Dit gaat niet meer om die turkensloffen of omgeslagen boekspijpen maar is gewoon gezeik over gezeik. Sorry ik gooi m dicht, als het je werkelijk om de discussie te doen was en een serieuse topic wilt maken met nivo, feel free om een betere te openen over ongeveer het zelfde onderwerp.
|
![]() |
|
|