Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2002, 02:13
wazaahp
wazaahp is offline
Ik word echt ziek van al die jongens met instapschoentjes en strakke t-shirts en strakke spijkerbroeken. Het is zo fucking verwijfd jonge niet dat ik een skater ben ofzo, maar ik zou nooit die kleren dragen.

meningen graag?
Advertentie
Oud 08-06-2002, 04:06
Verwijderd
laat iedereen in hun waarde, misschien willen zij ook wel niet met dat lopen wat jij aan hebt. kan ik me best voorstellen.

sorrie, ben chagrijnig
Oud 08-06-2002, 04:07
maar
maar is offline
Ik ben van mening dat ze dat zelf moeten weten..
Oud 08-06-2002, 09:25
S
S is offline
Ik vind ook dat ze het zelf moeten weten hoor.
Oud 08-06-2002, 09:33
Eaglewing
Eaglewing is offline
Ik sluit me aan bij de bovenstaande posts!
Oud 08-06-2002, 10:09
RuffThugg
RuffThugg is offline
Wat boeit het.

Dus als jij het niet draagt is het verwijfd?
Soms loop ik in dergelijke kleding, zo, ben ik nu verwijfd?
T boeit me echt niet wat je vind.
Oud 08-06-2002, 10:13
Verwijderd
gisteren kwamen er een paar van die indo/ambon typetje in jody bernal style op mijn en mijn vrienden af, "trek eens normale kleren en ga naar de kapper, ja zeg maar nix anders kun je dadellijk niet meer praten" blah blah... jonges jonges... maar ja ik generaliseer niet hoor
Oud 08-06-2002, 15:18
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
En je zou het wel leuk vinden als iedereen in exact dezelfde kleding zou lopen als jij? Ik betwijfel het.
Waarom zou je je druk maken over andermans kledingcombinaties,zij maken zich ook niet druk om jou mening...ze gaan heus geen andere kleding dragen omdat JIJ het niet mooi vind.
Probeer je gewoon eens niet zo aan andere mensen te ergeren...het vreet namelijk energie.
Oud 08-06-2002, 15:23
]{ing
]{ing is offline
Heb er geen last van, wordt er al helemaal niet ziek van..
Oud 08-06-2002, 15:50
shanli
shanli is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
laat iedereen in hun waarde, misschien willen zij ook wel niet met dat lopen wat jij aan hebt. kan ik me best voorstellen.

sorrie, ben chagrijnig
idd
Oud 08-06-2002, 15:54
Verwijderd
Stelletje politiek correcte apen. Je mag toch wel je mening geven, zeggen dat je iets lelijk vindt, en tegelijkertijd iemand wel in z'n waarde laten? Doe toch niet altijd zo overdreven, jullie schieten meteen in de verdediging zodra er iets negatiefs over een bepaalde stijl gezegd wordt...eenheidsworst!

Ik vind het ook geen gezicht, die kerels met hun geschoren enkels en van die turkenslofjes zonder veters...en dan een roze overhemd met de kraag omhoog erop, bah!
Oud 08-06-2002, 15:54
Kubstudent
Kubstudent is offline
Zolang ze niet op mij gaan zeiken dat ik hierop loop:

Moeten ze lekker zelf weten waar ze op lopen, zolang ik het maar niet hoef te doen!!!
Oud 08-06-2002, 16:17
mylene
mylene is offline
Citaat:
nare man schreef:
Stelletje politiek correcte apen. Je mag toch wel je mening geven, zeggen dat je iets lelijk vindt, en tegelijkertijd iemand wel in z'n waarde laten? Doe toch niet altijd zo overdreven, jullie schieten meteen in de verdediging zodra er iets negatiefs over een bepaalde stijl gezegd wordt...eenheidsworst!

Ik vind het ook geen gezicht, die kerels met hun geschoren enkels en van die turkenslofjes zonder veters...en dan een roze overhemd met de kraag omhoog erop, bah!
jah als zij in de verdediging schieten geven ze toch ook hun menig so wtf is dan het probleem? iedereen moet zijn mening kunnen geven...!!!

ennuh wat zijn in godsnaam turkenslofjes???

thnx bye
Oud 08-06-2002, 16:49
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Stelletje politiek correcte apen.
hulde
Oud 08-06-2002, 17:16
Ingrid3
Ingrid3 is offline
ik wor der helemaal nie ziek van... in tegenstelling juist..
ik vin ut wel stylie staan
Oud 08-06-2002, 23:06
acid-star
acid-star is offline
Ik vind dat eerlijk gezegd juist wel leuk,,, Ik val niet op dat soort jongens, maar je kunt tenminste weer zien dat er mensen zijn die om hun uiterlijk geven.... en dat vind ik toch best enigzins geruststellend...
Oud 08-06-2002, 23:07
de
de is offline
lynchen die hap.
Oud 08-06-2002, 23:23
J-roen
J-roen is offline
lelijk idd,
maar om me er druk over te gaan maken..
Oud 09-06-2002, 01:09
Verwijderd
Citaat:
mylene schreef:
jah als zij in de verdediging schieten geven ze toch ook hun menig so wtf is dan het probleem? iedereen moet zijn mening kunnen geven...!!!
Nee, ze schieten niet in de verdediging, ze zeggen dat je geen afwijkende mening mág hebben. Altijd als hier iets wordt afgekraakt, hoor je overal 'laat die persoon toch' en 'dat moet hij/zij toch zelf weten'. Maar dat is een loze opmerking. Natuurlijk moet die persoon het zelf weten, maar dan mag je toch nog wel zeggen dat je het niet mooi vindt?
Oud 09-06-2002, 01:40
biertjehappen
biertjehappen is offline
Citaat:
nare man schreef:

Zijn zij er allemaal voor? dan ben ik tegen!
Oud 09-06-2002, 09:40
Faery
Faery is offline
Nou, zulke schoenen zijn iig níet voor ridders :]

Mm, ik verstop me wederom achter nare man
Oud 09-06-2002, 20:01
Li
Li is offline
het interesseert me niet
Oud 09-06-2002, 20:11
MORTICIA
MORTICIA is offline
Ik vind het lelijk uitzien ...maar ik maak me er nie druk om ... waarom zou ik ?!
Oud 09-06-2002, 21:07
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Citaat:
mylene schreef:

ennuh wat zijn in godsnaam turkenslofjes???
gewoon slofjes met platte zool en waar je zo in kan stappen zonder dat je ze vast hoeft te maken.

je ziet ze wel vaak bij meisjes met een rechte voorkant in wit/beige of zwart...bij meisjes ok maar als ik er een gast mee zie dan hoef ik vaak niet eens de rest van zijn kleding te bekijken> weet al genoeg

Rat
Oud 09-06-2002, 21:14
ZwaarMetaal
ZwaarMetaal is offline
niet goed
Oud 09-06-2002, 21:30
S
S is offline
Citaat:
Kubstudent schreef:
Zolang ze niet op mij gaan zeiken dat ik hierop loop:

Moeten ze lekker zelf weten waar ze op lopen, zolang ik het maar niet hoef te doen!!!
Gadverdamme wat een...

Geintje he .

Omdat je zei zolang ze niet gaan zeiken...

Snap je

Nou ja...
Oud 09-06-2002, 21:36
Verwijderd
ik vinnet heeeeel erg leluk idd...maarjah dat vinden zij vast ook over mijn kleertjes..ach jah....
Oud 10-06-2002, 08:24
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Wat zijn bootschoenen nou eigenlijk? Ik hoor onze nare man altijd over bootschoenen dit en dat... ik dacht altijd dat dát juist die "turkensloffen zonder veters" waren
Oud 10-06-2002, 08:28
Faery
Faery is offline
Citaat:
punkrock-bastard schreef:
Wat zijn bootschoenen nou eigenlijk? Ik hoor onze nare man altijd over bootschoenen dit en dat... ik dacht altijd dat dát juist die "turkensloffen zonder veters" waren

Zie Kudstudent's post

Ohhhw ik ben een echte kenner, hoera.
Oud 10-06-2002, 09:18
Verwijderd
euhm, dit soort topics mocht toch niet?
Oud 10-06-2002, 09:27
ZwaarMetaal
ZwaarMetaal is offline
niets boven kisten mensen
Oud 10-06-2002, 18:14
SpiritX
SpiritX is offline
Slofjes heb ik niet, is overigens ook niet mijn smaak. Van die ultra strakke broeken, opgerold tot ruim boven je enkels zul je mij ook niet in zien lopen.
Sokken heb ik overigens meer niet aan dan wel in de zomer en mijn enkels zie je ook geregeld . Bijna alle shirts die ik draag zitten redelijk strak en wat voel ik me toch een wijf

Er vanuitgaande dat ik niet pas in de beschrijving die de topicstarter geeft: Jah, inderdaad, 't ziet niet uit ...
Oud 11-06-2002, 15:45
cerys
cerys is offline
ik vind t niet mooi, maar t maakt me helemaal niets uit of ze zoiets dragen of niet, er zijn genoeg mensen die t wel mooi vinden
Oud 11-06-2002, 19:15
Green Panter
Green Panter is offline
iedereen heeft z`n eigen smaak
Oud 11-06-2002, 20:13
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
Faery schreef:
foto
Jezus... en ik altijd maar denken dat het van die "sloffen zonder veters waren" ik kon me er al niets bij voor stellen met het oog op nare-man
Oud 11-06-2002, 20:57
wazaahp
wazaahp is offline
Citaat:
nare man schreef:

Heheh wij begrijpen elkaar

Ik geef alleen mn mening, en ik maak me niet druk erom, ik snap niet hoe iemand van die ultra strakke kleren kan dragen en zich nogsteeds een man kan voelen.

JAAAAAA dat hoorde je goed, een man voelen. Laat de reacties maar komen
Oud 11-06-2002, 21:04
Faery
Faery is offline
Citaat:
wazaahp schreef:

Heheh wij begrijpen elkaar

Ik geef alleen mn mening, en ik maak me niet druk erom, ik snap niet hoe iemand van die ultra strakke kleren kan dragen en zich nogsteeds een man kan voelen.

JAAAAAA dat hoorde je goed, een man voelen. Laat de reacties maar komen
De knulletjes die erop lopen mogen dan een dreigende uitstraling hebben, mocht het een keer fout gaan denk ik toch dat ik een stuk harder trap met een paar kisten dan die lui met hun pantoffeltjes.

Niet om te provoceren, ik ben zo pacifistisch als een goudvis
Oud 11-06-2002, 21:04
Ninnoc
Ninnoc is offline
op zich zijn topics waarin je vraagt wat iedereen van bepaalde kledingstukken vind niet erg. Maar wil je een goede topic formuleer dan ook de eerste post (de openingspost) goed zodat je goede reacties krijgt. Dit gaat niet meer om die turkensloffen of omgeslagen boekspijpen maar is gewoon gezeik over gezeik. Sorry ik gooi m dicht, als het je werkelijk om de discussie te doen was en een serieuse topic wilt maken met nivo, feel free om een betere te openen over ongeveer het zelfde onderwerp.

Regels voor berichten