![]() |
||
Citaat:
Het lijkt me niet echt normaal, een goede reden om de dokter te bezoeken. Volgens mij is het trouwens bijna onmogelijk dat je echt de hele nacht op een zij hebt gelegen, normaal gesproken draai je je talloze keren om in de slaap. En wat dan nog? Omdat je op je oorschelp heb gelegen moet de rest van het oor (waar je dus daadwerkelijk mee luisterst) het gewoon nog doen. Ik heb weleens dat ik te lang op een oor heb gelegen maar dan doet de oorschelp zelf gewoon pijn (een soort kramp) maar dan verdwijnt 5 minuutjes. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je dingen uit je oor kúnt houden, dan moet je dat doen ook. Geen wattenstaafjes, geen rare sprays, geen vingers. Als een dokter wil dat je je oren oorsmeervrij maakt zorgt hij wel voor een veilige methode.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Leraar op school voor doven/slechthorenden. Verwijderd | 9 | 29-12-2003 13:45 | |
Algemene schoolzaken |
gebarentaal - doven Ninnoc | 25 | 21-07-2003 22:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
Concentratiestoornis en doofheid.. Verwijderd | 1 | 16-03-2003 16:36 | |
Flora & Fauna |
Poes doof? Verwijderd | 20 | 06-01-2003 19:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Als het licht gedoofd is klootzak2001 | 0 | 03-11-2002 22:41 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Liever (tussen aanhalingstekens) doof of blind? Knutselsmurfie | 49 | 24-07-2002 22:33 |