Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2005, 15:55
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
Ik had gisteren gewoon een normale dag,, 'savonds had ik ff getennist in de hal, en was daarna nog ff naar mijn oom geweest.
Ben daarna direct gaan slapen

en toen ik vanmorgen wakker werd, voelde ik een ongelofelijke druk in mijn rechteroor, en ik hoorde ook helemaal niets meer met dit oor,.. ik dus helemaal in paniek, omdat ik dus gewoon half doof was..

mijn ouders zeiden dat ik het maar eventjes moest aanzien, en dat het vanzelf wel weg zougaan. Na een paar uur werd het ook weer minder en nu heb ik mijn gehoord weer helemaal terug..

mijn vader zei dat het misschien wel kon komen, doordat je onbewust de hele nacht op een kant ( dus bij mij. mijn rechterkant ) hebt geslapen...

iemand al zoiets mee gemaakt? of weet iemand wat dit tijdelijke doofheid veroorzaakt?
Oud 14-02-2005, 15:59
Zwarte Reiger
Zwarte Reiger is offline
Ga gewoon naar de dokter, hij luistert ff en zegt of er wat mis is. Hooguit ga je er voor niks heen, maar dan heb je tenminste wel een valide en represenatief oordeel ipv dat je de kneusjes hier gaat geloven op basis van jouw verhaal.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 18:38
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Zwarte Reiger schreef op 14-02-2005 @ 16:59 :
Ga gewoon naar de dokter, hij luistert ff en zegt of er wat mis is. Hooguit ga je er voor niks heen, maar dan heb je tenminste wel een valide en represenatief oordeel ipv dat je de kneusjes hier gaat geloven op basis van jouw verhaal.
Afgezien van het kneusjes gedeelte ben ik het wel met je eens.

Het lijkt me niet echt normaal, een goede reden om de dokter te bezoeken. Volgens mij is het trouwens bijna onmogelijk dat je echt de hele nacht op een zij hebt gelegen, normaal gesproken draai je je talloze keren om in de slaap. En wat dan nog? Omdat je op je oorschelp heb gelegen moet de rest van het oor (waar je dus daadwerkelijk mee luisterst) het gewoon nog doen. Ik heb weleens dat ik te lang op een oor heb gelegen maar dan doet de oorschelp zelf gewoon pijn (een soort kramp) maar dan verdwijnt 5 minuutjes.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 18:41
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Zwarte Reiger schreef op 14-02-2005 @ 16:59 :
Jij vraagt je ouders ook nooit om advies op het gebied waar ze geen expert in zijn?
Oud 14-02-2005, 20:49
Verwijderd
Heb ik altijd wanneer ik een beetje verkouden ben, ik heb 's nachts meer last van verkoudheid dan overdag; 's nachts 'lekt' dat hele oor dicht en dan hoor ik 's ochtends niets. 't Is vervelend, maar na wat gewiebel aan het oor (of na het warme douchen) gaat het wel weg of wordt het iets beter.
Vervolgens mij kan het geen kwaad, zeker niet als je het maar een keertje hebt. Als je het vaker hebt, zou je je oren eens uit kunnen laten spuiten.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 21:39
sjefke
sjefke is offline
Heb ik ook een paar keer gehad. Erg irritant

Ik heb een minder gehoor weet niet of het daar aan ligt misschien kan je dat ook een keer testen
Met citaat reageren
Oud 15-02-2005, 10:41
*** Sido ***
*** Sido *** is offline
thankx ieder1
Oud 15-02-2005, 22:45
vampiro
vampiro is offline
Een beetje doof ben ik ook zovaak als ik wakker word terwijl ik op mn oor heb geslapen.

Volledig doof nog nooit, maar als je er deels doof van kan worden waarom dan niet eventjes helemaal doof? bij mij isset meestal na een uur weer volledig over, meestal nog sneller. Als dit bij jou ook zo was zou ik me niet druk maken.
Oud 16-02-2005, 10:02
Raven
Raven is offline
kan ook gewoon beetje veel oorsmeer zijn wat de gehoorgang afsluit
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 12:08
Verwijderd
Je kan audi-spray kopen, daar kan je je oor zelf mee schoon spuiten
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 12:45
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Een vriendin van mij was een keer een dag half blind. Maar zij was net haar broer verloren en dat had waarschijnlijk daarmee te maken. Bij haar kwam het toen ook snel weer volledig terug.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2005, 13:33
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 16-02-2005 @ 13:08 :
Je kan audi-spray kopen, daar kan je je oor zelf mee schoon spuiten
Lekker, je oorsmeer richting je trommelvlies spuiten.

Als je dingen uit je oor kúnt houden, dan moet je dat doen ook. Geen wattenstaafjes, geen rare sprays, geen vingers. Als een dokter wil dat je je oren oorsmeervrij maakt zorgt hij wel voor een veilige methode.
Oud 16-02-2005, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 16-02-2005 @ 14:33 :
Lekker, je oorsmeer richting je trommelvlies spuiten.

Als je dingen uit je oor kúnt houden, dan moet je dat doen ook. Geen wattenstaafjes, geen rare sprays, geen vingers. Als een dokter wil dat je je oren oorsmeervrij maakt zorgt hij wel voor een veilige methode.
Audi-spray is goed hoor, dat lost je oorsmeer op en dan loopt het er zo uit (even je hoofd schuin houden) het spuit geen oorsmeer naar je trommelvlies ofzo (met wattenstaafjes duw je het daar wel naar toe). Audi-spray wordt ook aangeraden door oorartsen (Mijn vriend kreeg het mee toen hij last had van zijn oren.)
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten