Het is denk ik idd heel moeilijk..

Kzou je graag willen helpen, dus ik reageer in iedergeval.. misschien dat je er iets aan hebt..
Iedergeval denk ik dat je tant half gelijk heeft, vaak is de eerste keer het moeilijkst.. maar ik denk ook dat die momenten altijd moeilijk blijven.. of iedergeval moeilijker dan andere dagen, omdat het wel jouw vader is, en die mag je echt missen.. En vooral op die momenten mis je hem meer.. dat is eigenlijk heel logisch.. tis wel jouw vader!
Ik vind dat je wel mag huilen & hem mag missen, anders blijft het maar opgekropt.. en ik denk niet dat je vader dat kan bedoelen.. daar word je niet gelukkig van.. ik denk wel dat hij het beste met je voor had/heeft en van je hield/houdt.. dus je iedergeval niet schuldig (gaan) voelen doordat je hem mist..
Je kunt het er idd het best uitgooien.. praten, schrijven, bidden(als je gelovig bent..) Maar ook afleiding zoeken kan soms helpen.. (dat betekent niet dat je hem helemaal moet vergeten, wel dat je gewoon aan alles mag denken,ook aan hem) iets leuks doen met anderen, voor jezelf.. of misschien sporten..
Sterkte..