Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2007, 16:51
miss kittie
miss kittie is offline
Mijn vriend heeft al genoeg ervaring met seks, maar heeft nooit een condoom gebruikt. Nu is het voor mij mijn eerste keer, en wil absoluut met condoom (dus is echt niet bedoeling van die topic van het al dan niet gebruiken van een condoom ter discussie te stellen, het is met, of het is niet)

hebben overlaatste geprobeerd zeg maar, maar dat ging niet zo goe, zijn erectie werd al snel slapper eenmaal de condoom erbij kwam, én ik denk dat hij best ook een beetje zenuwachtig was omdat het mijn eerste keer is (heeft altijd ervaren sekspartners gehad)
nu in ieder geval het lukte niet, door de condoom zei hij, omdat hij niet voelde waar hij moest zijn ofzo

eerlijk gezegd had ik verwacht dat, aangezien hij toch best wat ervaring heeft, het wel nogal vanzelf zou gaan? hij is wel een beetje naar binnen geweest, maar gaf het dan op (de sfeer zat der al door dan ook) heb wel al gehoord van vrienden dat een meisje de eerst keer ontmaagden toch niet zo simpel is

heeft iemand hier wat ervaring mee? ik dacht mss dat glijmiddel zou helpen? of moet ik een bepaalde beweging met mijn bekken doen ofzo?
of is het echt het enige dat hij zich derover moet zetten van die condoom?
Oud 14-08-2007, 16:58
Chimera
Chimera is offline
Ik denk dat hij gewoon niet zo ervaren is als hij beweert. Je voelt inderdaad minder met condoom, maar het is echt niet zo dat je niet meer voelt waar je zijn moet. En als jij op je rug ligt of op je zit kun je het gewoon zien ook.

Ik denk eerder dat het van zijn kant gewoon zenuwen zijn waardoor 'ie slap werd.
Oud 14-08-2007, 17:01
Midget
Midget is offline
Okeee olee olee oleeee

ik zal het kort maar krachtig uitleggen

als je seks wilt hebben
moet jij nat zijn, anders komt hij er niet of moeilijk in (of hij nou een condoom aan heeft of niet)

als je dan nat bent
moet hij een harde stijve lul hebben (80% stijf of meer)

als hij dan een condoom om kan doen, en hij krijgt weer een slappe, kan dat komen omdat jij het doet.
laat het hem lekker zelf doen.
als hij dan nog steeds een slappe krijgt
laat het hem lekker doen terwijl JIJ niet zit te kijken, dit maakt hem alleen maar zenuwachtiger. Dan kan hij eventueel ook een beetje bij-rukken om z'n piemel wat stijver te krijgen, zonder dat hij zich gegeneerd voelt.

wanneer het dan wel lukt, weet hij dat hij het kan, voor de volgende keer en zal het al beter gaan.

nogmaals de ontspannen sfeer voor hem is belangrijk
er moet alleen seks door z'n hoofd razen geen gedachtes van..: "holy crap, ze zit te kijken, ze verw8 wat van me oh shit nu moet het wel lukken, straks wordt ie niet hard...enz enz"

ps: met condoom voel je inderdaad minder, maar het moet best lukken!! het is vooral de handeling van condoom omdoen die het bemoeilijkt...
En als hij slap wordt tijdens een standje , verander je gewoon van standje (met meer wrijving) nadat je hem weer een handje "overeind" hebt geholpen.

gegroet

lekker kort

Laatst gewijzigd op 14-08-2007 om 17:13.
Oud 14-08-2007, 19:57
Nona
Nona is offline
Hoe dan ook: niet toegeven om het zonder te doen omdat het te moeilijk voor hem is. Die hebben we namelijk vaker gehoord.

Als hij het niet goed kan vinden, begeleid hem dan met je hand. Daar zit het gaatje, veel plezier. Jij voelt dan het beste waar hij zit en hij mag best wat hulp accepteren.
Oud 14-08-2007, 22:46
miss kittie
miss kittie is offline
Citaat:
Midget schreef op 14-08-2007 @ 18:01 :
Okeee olee olee oleeee

als je seks wilt hebben
moet jij nat zijn, anders komt hij er niet of moeilijk in (of hij nou een condoom aan heeft of niet)

als je dan nat bent
moet hij een harde stijve lul hebben (80% stijf of meer)

als hij dan een condoom om kan doen, en hij krijgt weer een slappe, kan dat komen omdat jij het doet.
laat het hem lekker zelf doen.
als hij dan nog steeds een slappe krijgt
laat het hem lekker doen terwijl JIJ niet zit te kijken, dit maakt hem alleen maar zenuwachtiger. Dan kan hij eventueel ook een beetje bij-rukken om z'n piemel wat stijver te krijgen, zonder dat hij zich gegeneerd voelt.

wanneer het dan wel lukt, weet hij dat hij het kan, voor de volgende keer en zal het al beter gaan.

nogmaals de ontspannen sfeer voor hem is belangrijk
er moet alleen seks door z'n hoofd razen geen gedachtes van..: "holy crap, ze zit te kijken, ze verw8 wat van me oh shit nu moet het wel lukken, straks wordt ie niet hard...enz enz"

ps: met condoom voel je inderdaad minder, maar het moet best lukken!! het is vooral de handeling van condoom omdoen die het bemoeilijkt...
En als hij slap wordt tijdens een standje , verander je gewoon van standje (met meer wrijving) nadat je hem weer een handje "overeind" hebt geholpen.

gegroet

lekker kort
waw, hier heb ik pas iets aan
ik heb idd de condoom aangedaan, nuja em vroeg da wel van te doen
ik had em ervoor wel al gezegd da em eentje moest nemen (lieveke vergeet niet iets hé) dat zal wel al genoeg geweest zijn

@kruimel: toegeven doe ik zeker niet, als hij begint te klagen ervoor wordt ik alleen maar kwaad, hij weet het al maanden dat zonder geen optie is, als em da ni aanstaat moet em der maar niet aan beginnen

in ieder geval bedankt voor de reacties!
Oud 14-08-2007, 23:14
Midget
Midget is offline
ben je dronken?
Oud 14-08-2007, 23:44
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Midget schreef op 14-08-2007 @ 18:01 :
qft, weinig aan toe te voegen.
Oud 15-08-2007, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Midget schreef op 15-08-2007 @ 00:14 :
ben je dronken?
ze is Belgische.
Oud 15-08-2007, 01:46
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Awel, dan drinken we nog 'n pilske!
Oud 15-08-2007, 01:48
Verwijderd
Citaat:
miss kittie schreef op 14-08-2007 @ 17:51 :
Mijn vriend heeft al genoeg ervaring met seks, maar heeft nooit een condoom gebruikt.
haha, wat een hoer.
Oud 15-08-2007, 10:50
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Lilith schreef op 15-08-2007 @ 01:05 :
ze is Belgische.
Idd, die zijn altijd dronken...
Oud 15-08-2007, 11:25
Nona
Nona is offline
En jullie zijn altijd offtopic. Dan heb ik jullie liever dronken.

Regels voor berichten