Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nee, dat wil je niet ![]() Waarom ligt er nog steeds een taboe op dan? Het swastika teken staat oorspronkelijk ook voor de levenscyclus, ook in de westerse wereld. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En nooit meer is al geheel onwaar, het wordt nog steeds gebruikt door nazi en consorten in nederland. Je ben wat mij betreft ook geheel vrij om het te gebruiken zoals je zelf wil, maar je moet niet bij mij aankomen als andere mensen je vreemd aankijken(of erger) als je er eentje op je rug draagt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() gespiegelde swastiak dus. De hele topic gaat erover dat er een enorm verschil tussen de twee zit.
||
Verwijderd
|
Citaat:
het had iets te maken met nazi-top dat weet ik wel... elke tak had vertegenwoordigde een persoon in de nazi top... héél apart ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En het pentagram is een oud alchemie teken. Voor zover ik weet zijn er zowel onder de davidsster als het pentagram geen misdaden gepleegd.
|||
Citaat:
Citaat:
Overigens ken ik nog wel een symbool van een groepering die veel mensen vermoord heeft: ![]()
Laatst gewijzigd op 13-01-2005 om 19:26. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar om in jouw redenering te blijven, het swastika-teken is gewoon een religieus symbool. En onder het swastika zijn ook geen misdaden gepleegd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Op een ofandere manier mogen we ook niet de tijd van caesar. Ook is het niet echt gepast om met witte kappen en brandende kruizen over straat te lopen (terwijl dat voor sommigen misschien wel heel rustgevend is). Het is ook een kwestie van tact. Als zo veel mensen aanstoot geven aan een symbool wat jij misschien niet zo bedoelt als dat zij denken is het naar mijn mening ongepast het te voeren.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
www.swastika-info.com ... En de davidster staat voor de vier elementen; de naar boven gerichte voor aarde en vuur [gaat naar boven], de naar onder gerichte staat voor lucht en water[gaat naar beneden]
|
![]() |
|||
Citaat:
Het is een inktzwarte bladzijde van de Europese geschiedenis. Mensen worden op deze manier herinnerd aan het nazisme, en zeker niet aan Azië. En we leven niet in Azië. Lijkt me logisch dat er een taboe heerst op de swastika. Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-01-2005 om 21:56. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() hakenkruis ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ebola toch??? |
![]() |
|
![]() |
![]() Dit is het echte swastika teken. Het lijkt in de verste verte niet op het hakenkruis van hitler. De haken van het hakenkruis wijzen juist de andere kant op. Het swastika teken gebruikt ook andere kleuren dan slechts zwart wit van het hakenkruis. Het swastika-teken word gebruikt bij Falun Dafa. En word ook wel "falun" genoemd. Hier een site: http://www.falun.nl/ Falun Dafa Falun Gong, ook bekend als Falun Dafa, is een zeer oude vorm van Qigong. Qigong is de praktijk van het verfijnen, oftewel cultiveren, van lichaam en geest door oefeningen en meditatie. Beoefenaars van Falun Dafa cultiveren hun hart en geest in overeenstemming met het principe “Waarheid - Mededogen - Verdraagzaamheid” om een beter persoon te worden en wijsheid en verlichting te bereiken. Beoefenaars doen daarnaast vijf eenvoudige en vloeiende oefeningen, inclusief een zittende meditatie, om het welzijn van hun lichaam en geest te verbeteren en balanceren. Laatst gewijzigd op 14-01-2005 om 17:06. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ik vind het foute boel om het in het westen te gebruiken. Bijna iedereen die het hier draagt verbindt dat zelf met de nazi's en WIL dus die foute betekenis uitdragen. Ja en dan is het jammer voor die paar mensen die het zo graag dragen voor de religieuze betekenis..
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 10-02-2007 00:38 | |
Beleidszaken |
[avatars] schokkerende avatars? Gatara | 168 | 07-03-2005 01:33 | |
Muziek |
Het was gisteren 11 jaar geleden. Falkh | 166 | 09-12-2004 10:57 | |
Lifestyle |
skinheads NBV | 148 | 09-03-2004 13:19 | |
Lifestyle |
jas met een anti-nazi patch erop zwoesj | 92 | 08-04-2003 22:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Swastikas *Nancyboy* | 14 | 17-01-2002 18:26 |