Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2005, 16:19
freak on a leash
freak on a leash is offline
iemand hier ervaring met rohypnol?
ik heb twee van deze 1 mg pillen gekregen
maar wat is normale dosering en wat is nou het preciese effect?
Oud 18-02-2005, 16:24
Mir-idiotA
kon diegene dat er niet bij vertellen dan?

maar ik heb er nog nooit van gehoord, niets te vinden op i-net?

Rohypnol is een slaapmiddel voor een kortdurende behandeling van slaapstoornissen, zoals moeizaam inslapen, herhaaldelijk wakker worden en/of moeilijk de slaap kunnen hervatten. Rohypnol verhelpt echter niet de oorzaak van de slaapstoornissen. Benzodiazepinen dienen slechts gebruikt te worden als de aandoening ernstig is en het lichamelijk en/of geestelijk functioneren belemmert of indien de patiënt als gevolg van de stoornis extreem lijdt.

zoiets als mensen die altijd van dat spul voor ahdh'ers nemen dnek ik? gewone medicatie
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 16:34
Kreator
Kreator is offline
Dutroux's pillekes
Oud 18-02-2005, 16:55
Mir-idiotA
weer hard kreator opstaan jung
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 18:34
Verwijderd
rohypnol a.k.a. Rape drug
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 21:38
mind
mind is offline
Citaat:
sjek schreef op 18-02-2005 @ 19:34 :
bevooroordeeld a.k.a. geen eigen mening.

Laatst gewijzigd op 18-02-2005 om 22:52.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 07:46
finding
finding is offline
Ik heb ervaring met Rohypnol® (flunitrazepam) maar ik moet nu naar m'n werk... dus ik zal vanavond even uitgebreid over mijn ervaringen ermee vertellen, het is namelijk niet zoals andere benzo's zoals Valium® (diazepam) of Seresta® (oxazepam), het is namelijk zo sterk dat het in Amerika verboden is en hier praktisch nooit voorgeschreven wordt. Erg gevaarlijk! Pas er mee op!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 08:08
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
finding schreef op 19-02-2005 @ 08:46 :
Ik heb ervaring met Rohypnol® (flunitrazepam) maar ik moet nu naar m'n werk... dus ik zal vanavond even uitgebreid over mijn ervaringen ermee vertellen, het is namelijk niet zoals andere benzo's zoals Valium® (diazepam) of Seresta® (oxazepam), het is namelijk zo sterk dat het in Amerika verboden is en hier praktisch nooit voorgeschreven wordt. Erg gevaarlijk! Pas er mee op!
Dat zeg ik dus ook: dutroux' pillekes

dutroux gebruikte die dingen om zn slachtoffertjes mee te verdoven, en hij heb 1 van zn handlangers met'n overdosis rohypnol om zeep geholpen
Oud 19-02-2005, 09:33
Verwijderd
Citaat:
mind schreef op 18-02-2005 @ 22:38 :
bevooroordeeld a.k.a. geen eigen mening.
Gast wat lul je nou? Rohypnol staat algemeen bekend als de rape drug, dat jij het nou niet op die manier kent zegt meer over JOUW algemene ontwikkeling dan de mijne. Dus doe voortaan eerst research op google en hou anders gewoon je smoel!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 11:31
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
sjek schreef op 18-02-2005 @ 19:34 :

ah, toch eens kijken waar je dat kan krijgen.
Oud 19-02-2005, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Infaustus schreef op 19-02-2005 @ 12:31 :
ah, toch eens kijken waar je dat kan krijgen.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 17:22
JCG
JCG is offline
Sorry ben nogal nieuwgierig, wat moet je ermee? Zover ik het begrijp word je er alleen moe van. lijkt mij nou niet echt geweldig om te gebuiken, tenzij je aan slapeloosheid lijdt.
Oud 19-02-2005, 17:36
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
ben benieuwd naar finding's findings....
Oud 19-02-2005, 17:40
mind
mind is offline
Citaat:
sjek schreef op 19-02-2005 @ 10:33 :
Gast wat lul je nou? Rohypnol staat algemeen bekend als de rape drug, dat jij het nou niet op die manier kent zegt meer over JOUW algemene ontwikkeling dan de mijne. Dus doe voortaan eerst research op google en hou anders gewoon je smoel!
zou alleen best moeilijk zijn om er zomaar iemand mee te dopen, als je een roofie in een vloeistof doet word de hele vloeistof blauw..
dus post voortaan geen stigma's meer pls.. we hebben er al teveel

Rohypnol (Flunitrazepam) & Date Rape? [Erowid.org]
^^ leesvoer voor je.

anywayz, flunitrazepam (merknaam: rohypnol) is een medicijn uit de klasse benzodiazepine's. Of het recreatief ook vermakelijk is ligt veelal aan de persoon. Als je een wat grotere dosis neemt krijg je een black-out en word je wakker denkend: "wtf happend?"
Benzo's zijn erg verslavend dus raad ik het niet aan om zomaar te nemen als je bv even niet kan slapen, je wilt echt geen benzo verslaving.
Wel handig om op zak te hebben bij een amphetamine comedown of als je erg freaky word als je aan het trippen bent, voor bovenstaande situatie's zijn er alleen betere benzo's dan roofie's omdat het je erg slaperig maakt..

nog een waarschuwing:
niet combineren met downers zoals alcohol en opiaten!

----

roofie's = rhopynol
benzo's = benzodiazepine's

andere benzo's zijn: valium, xanax, klonopin etc...
Oud 20-02-2005, 01:48
Risce
Risce is offline
Citaat:
mind schreef op 19-02-2005 @ 18:40 :
zou alleen best moeilijk zijn om er zomaar iemand mee te dopen, als je een roofie in een vloeistof doet word de hele vloeistof blauw..
dus post voortaan geen stigma's meer pls.. we hebben er al teveel

Dat werkt dus alleen bij BLue Curacao.
Oud 20-02-2005, 15:03
mind
mind is offline
Oud 20-02-2005, 15:13
cha0s
cha0s is offline
'cause baby's got a temperrrrrrrrr

we take rohypnol, just forget it all...
Oud 21-02-2005, 15:14
finding
finding is offline
Ik kom nu net thuis vanuit het ziekenhuis, ben daar 1˝ dag behandeld voor een overdosis betreffende de combinatie methadon en flunitrazepam (ofwel Rohypnol®)...

Geen grapje. Maar mijn ervaring ermee... is dat het eigenlijk niet echt te vergelijken is met andere benzo's. Het opvallendste is dat je achteraf niets kan herinneren van wat je gedaan hebt en daarom valt er weinig over te zeggen, behalve dat je je naderhand, als het uitgewerkt is, heel erg helder en 'vers' voelt, alsof je meer kleuren ziet.

Je slaapt er ook heerlijk op.

Ik raad je met klem aan om andere benzo's te kiezen om recreatief te gebruiken zoals Valium® of Seresta® (diazepam of oxazepam resp.), mocht je met benzodiazepines willen experimenteren. Roopies (roopies, spreek uit op zn Engels, is de straatnaam voor flunitrazepam) zijn erg gevaarlijk. Een overdosis zit er zo in, je gaat er gauw out van...

Bovendien! Er zijn recreatievere dingen... Waarom geen jointje roken? Wat is je reden om aan extreem zware medicijnen te gaan, ook al is het mss eenmalig? Deze dingen zijn vooral in omloop ofwel als rape-drug ofwel om de kater van bv. een amfetaminenachtje op te vangen. Of dus als zware slaappil.

Mocht je ze toch gebruiken, dan moet je het zo doen:
  • Ik ga er van uit dat je geen grote tolerantie hebt voor benzodiazepines.
  • Zorg voor een sitter die weet wat je precies allemaal gebruikt en kan bellen als het mis gaat, of als je het alleen gebruikt schrijf het dan op een blaadje of op je hand en borst, zodat, mocht het misgaan, hulpverleners weten wat er aan de hand is en ze je meteen kunnen helpen zonder eerst onderzoeken te doen. In je eentje gebruiken raad ik je wel af.
  • Zorg dat je helemaal clean bent, dat je geen opiaten, marijuanaprodukten, alcohol of andere drugs in je systeem hebt. Let ook op medicijnen.
  • Je schrijft dat je 1 mg pillen hebt. Die hebben een breuklijn, maar daar gebruik van en slik eerst een halve, liefst op een niet te volle maag. De meeste pillen kun je ook onder je tong laten oplossen voor een snellere opkomst, maar ik weet niet of dat voor deze ook geldt.
  • Wacht een half uur tot een uur op het effect...
  • Als je je ontspannen voelt, kan je er nog wel een halfje bij nemen.
  • Wacht weer dertig tot zestig minuten op het effect.
  • Nu heb je waarschijnlijk moeite om wakker te blijven en voel je je dronken.
  • EVENTUEEL: Als je naar de klote wilt gaan kan je er wat alcohol bij gebruiken, of nog meer slikken, of zelfs opiaten of marijuana erbij gebruiken, maar houd er dan rekening mee dat je misschien een uurtje of twintig kan gaan slapen en niet wakker te krijgen bent en misschien opgenomen wordt in het ziekenhuis. Schade of dood is ook mogelijk, zeker bij combinaties!
Ik garandeer totaal niet dat je hier levend vanaf zult komen , maar dit lijkt me de veiligste manier voor een beginner. Ik weet je ervaringen niet, maar als je alleen nog maar wiet/hasj/pillen/alcohol ervaring hebt, zou ik echt heel voorzichtig zijn met roopies.

Ik kan het niet genoeg benadrukken natuurlijk via internet, maar wees verstandig!!!

Dan nog een kleinigheidje: als je out gaat, is er meestal niet zo veel aan de hand, en slaap je gewoon een uurtje of 15-25, maar neem het zekere voor het onzekere en rijdt naar de eerste hulp als je sitter (ik hoop dat je die hebt) ook maar de geringste onregelmatigheid in je ademhaling of hartslag ontdekt, of ook maar twijfelt.

Benzodiazepines worden vaak onderschat! Ze zijn te vergelijken met GHB en morfine. Wees asjeblieft voorzichtig!

Laatst gewijzigd op 21-02-2005 om 15:20.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 18:11
WelcomeHome
WelcomeHome is offline
... of je gebruikt 't niet, kan ook
Oud 21-02-2005, 20:07
coopergirl
coopergirl is offline
In 't psychiatrisch ziekenhuis waar 'k stage loop heb je onder andere dozen flunitrazepam/ diazepam/ lorezepam/ lorazepam/ tanxene/ prometazine/ oxazepam/ temazepam et cetera in hoogste doseringen, gewoon in de personeelsruimte. Verleidingggggggg! Ik ken het in capsule vorm, hoeveel mg ben ik vergeten, is in ieder geval lekker spul Maar zoals gezegd oppassen met verslavingsproblematiek die er uit kan voortvloeien.. (In Algemeen Psychiatrisch Ziekenhuis zijn al die mensen die langdurig opgenomen zijn lichamelijk + geestelijk eraan verslaafd... )

Laatst gewijzigd op 21-02-2005 om 20:10.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2005, 20:36
Verwijderd
in sophia of weezenlanden?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2005, 22:25
dark_poetry
dark_poetry is offline
al die dozen nakken gek,deze shit lijkt me trouwens wel erg gevaarlijk en ik zal wel 30 keer na denken of ik t ga doen.
Oud 04-03-2005, 23:05
Type
Type is offline
http://www.erowid.org/pharms/flunitrazepam/
Oud 05-03-2005, 00:41
finding
finding is offline
freak on al leash, TS, al geslikt?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2005, 13:15
needlefreak
needlefreak is offline
Rochkes waar is de tijd...
Rohypnol is erg populair bij junkies en in criminele milieus. Niet enkel om te ontvoeren of verkrachten (rape drug) maar het neemt ook je angsten weg. Zo ben je minder gestresst bij inbraken en dergelijke cheers
Oud 06-03-2005, 00:29
Verwijderd
Of hang een bord om je nek 'ik ben een zielig stuk medicijnmisbruikend tuig', dat is waarschijnlijk duidelijker.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 17:04
aansteker
aansteker is offline
Citaat:
nare man schreef op 06-03-2005 @ 01:29 :
Of hang een bord om je nek 'ik ben een zielig stuk medicijnmisbruikend tuig', dat is waarschijnlijk duidelijker.

Rook gewoon een blowtje/ pilsje en ga daar lekker van genieten. Wat moet je met die rotzooi ?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten