Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2005, 13:01
missDraakkie97
missDraakkie97 is offline
Hallow ik heb een vraagje ik heb een hele lieve en schattige jongen leren kennen via een site en ik zit nu heel erg in de knoop met mijn gedachten over hem .

Het is zo ik ken hem al een tijdje en we smsen best wel veel ook maar, ik denk dat hij nog meer met andere meiden doet , maar ik heb geen zekerheid want hij ontkent het als ik ernaar vraag.

Terwijl ik zo mijn twijfels over hem heb wat doe ik hieraan ik hoop dat jullie me kunnen adviseren/helpen.

alvast bedankt

Liefs missDraakkie97
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2005, 13:09
Fritske1987
Fritske1987 is offline
Ik zou proberen hem te laten zien dat je hem meer dan bijzonder vind en verliefd op m bent. Aan zijn reactie zou je kunnen afleiden of die gevoelens in ieder geval wederszijds zijn. Mocht dat zo zijn, kan je alsnog een keer vragen wat hij zoal 'doet' met die andere meisjes.

Succes ermee in ieder geval!
Oud 17-02-2005, 13:12
Isabel Karamel
Isabel Karamel is offline
Heb je hem al wel eens in het echt gezien of gesproken. Zo niet, is het dan niet een beetje raar dat je verliefd op hem bent? Sorry, mijn mening
Waarom denk je eigenlijk dat hij andere meisjes ook leuk vindt? Werd me niet helemaal duidelijk.
Oud 17-02-2005, 13:16
Freestyler*
Freestyler* is offline
jah wij kunnen ook niet weten of ie je voorliegt
maar ga af op je gevoel
en wees niet te naief
Oud 17-02-2005, 13:19
Faerie
Faerie is offline
Ik denk dat je daar vooral achterkomt als je hem ontmoet...
Op msn en via sms is dat heel makkelijk enzo om te zeggen dat ie het niet doet, maar als je hem echt ziet kun je in zijn ogen kijken...En bij mij is het iig zo dat ik daar altijd veel in zie.
én veel mensen kunnen denk ik irl ook niet zo super goed liegen als je zoiets vraagt.

[Edit; ik wist niet of je hem al eens hebt ontmoet trouwens..dus als dat zo is, sorry voor mn belachelijke bericht )
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 13:22
missDraakkie97
missDraakkie97 is offline
Citaat:
Isabel Karamel schreef op 17-02-2005 @ 14:12 :
Heb je hem al wel eens in het echt gezien of gesproken. Zo niet, is het dan niet een beetje raar dat je verliefd op hem bent? Sorry, mijn mening
Waarom denk je eigenlijk dat hij andere meisjes ook leuk vindt? Werd me niet helemaal duidelijk.
nou dat denk ik omdat toen ik hem laatst belde nam hij niet op hij drukte me iedere keer weg terwijl hij erom zit te springen mij een keer te spreken via de foon
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 13:27
4ng3rf!5t
4ng3rf!5t is offline
Citaat:
nou dat denk ik omdat toen ik hem laatst belde nam hij niet op hij drukte me iedere keer weg terwijl hij erom zit te springen mij een keer te spreken via de foon
dan is het wel raar ja.. weet je zeker dat het niet een player is die de helft van zn msn zo 'lief en aardig' behandeld?

ken zat mensen die met iedereen zo aanpappen..
houd er rekening mee dat het mogelijk is dat niet alles is wat het lijkt
Met citaat reageren
Oud 17-02-2005, 13:45
Isabel Karamel
Isabel Karamel is offline
Hij drukte je weg terwijl hij graag met je wil bellen? Dat is inderdaad vreemd. Misschien moet je er trouwens niet te veel achter zoeken. Het kan toch ook zijn dat ie het heel druk had op dat moment of bijvoorbeeld ruzie met z'n ouders
Oud 18-02-2005, 12:52
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Dus je hebt hem nog nooit in het echt gezien?
Hou er dan maar mee op.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 13:22
Zeenimf
Zeenimf is offline
Citaat:
missDraakkie97 schreef op 17-02-2005 @ 14:01 :

Terwijl ik zo mijn twijfels over hem heb wat doe ik hieraan ik hoop dat jullie me kunnen adviseren/helpen.

vanwaar die boze smiley?
heb je echt gevoelens voor hem terwijl je hem nog nooit gezien heb?
Oud 18-02-2005, 15:19
opperhoofd
opperhoofd is offline
sms liefde is altijd vaag.want je weet nooit wat de persoon waar je mee aan het sms bent doet of kijkt of het meent maar goed ik denk dat ik het zo zouh aan pakke ik zouh een keer voorstelle om naar hem of haar toe de gaan en kijken wat de persoon zegt zo kom je er ook wel achter als hij tegen strippelt dan heeft hij dus duidelijk wat de verbergen
Oud 18-02-2005, 15:21
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
waarom drukte hij je weg? Zat hij niet toevallig in de les, of in de bios of bij zijn oma of wat dan ook...
Oud 18-02-2005, 15:28
opperhoofd
opperhoofd is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 18-02-2005 @ 16:21 :
waarom drukte hij je weg? Zat hij niet toevallig in de les, of in de bios of bij zijn oma of wat dan ook...
jah dan zeg je toch waar je bent denk ik zelf of je zegt ik bel je zo trug dan hang je niet zo op
Oud 18-02-2005, 17:03
Verwijderd
Citaat:
missDraakkie97 schreef op 17-02-2005 @ 14:01 :
Hallow ik heb een vraagje ik heb een hele lieve en schattige jongen leren kennen via een site en ik zit nu heel erg in de knoop met mijn gedachten over hem .

Het is zo ik ken hem al een tijdje en we smsen best wel veel ook maar, ik denk dat hij nog meer met andere meiden doet , maar ik heb geen zekerheid want hij ontkent het als ik ernaar vraag.

alvast bedankt

Liefs missDraakkie97
Zijn zoveel internetplayers...

Je kunt zoveel lieve dingen zeggen op internet... en daar kun je als een blok voor vallen... en dan blijkt t gewoon een internetplayer te zijn... zijn met 5 meiden tegelijk bezig, keer afspreken en zoenen of meer en dan is het weer mooi geweest laat je niet gebruiken

Als je bv een paar keer af hebt gesproken zonder bepaalde handelingen te hebben verricht, dan zou t wel een normaal iemand kunnen zijn Meesten willen snel 'beloond' worden.. en als het te lang duurt zoeken ze wel een ander
Met citaat reageren
Oud 19-02-2005, 14:43
annetjuh
annetjuh is offline
via internet en geschreven woorden kan iemand perfect over komen. Maar in het echt totaal niet.
Tjah, ken je hem alleen via het net?
Dan zou ik mij niet zo druk maken over hem
Reageren

Regels voor berichten