Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() uiteraard, ik zat met m'n hoofd alweer ergens anders. hartelijk dank voor je adequate correctie |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Als je besluit wel een toe te voegen, zou je 'n kunnen gebruiken, dan heeft het geen invloed op het ritme.
Citaat:
Waarom post jij hier eigenlijk niet? |
![]() |
||||
Citaat:
Dat velden had ik daar neergezet omdat ik nog een woord met een v nodig had. Vandaar ook dat het me zo geforceerd klonk, denk ik. Het woord past daar inderdaad niet. Citaat:
Citaat:
![]() Voor nu is het zo: Van hier naar daar wordt mij verweten dat vissers nu niet meer vissen kunnen in de vallei door het vervuilde water zeg ik ver weg vluchtend ‘tot later!’ en met heel veel vogels verlaat ik, een v van Vrijheid vliegend.
Laatst gewijzigd op 19-02-2005 om 14:39. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat bedoel je trouwens met candlelight? ontopic: CSN, la corde et le repos, is dat een liedje? En met welke vertaling heb je het gebruikt? (in m'n woordenboek staan er wel 6 voor repos, welke heb je gekozen?) |
![]() |
||
Citaat:
in de derde strofe iswater-later het enige wat rijmt, en ook niet eens echt eindrijm, want er staat nog 'en' achter. ![]() ik ben trouwens wel benieuwd naar wat je dan zingt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Basis van deelruimten v/e matrix Roosje | 3 | 01-11-2009 21:23 | |
[WI] integraalrekening a, v en s bakvis | 9 | 29-10-2006 20:47 | |
Films, TV & Radio |
[film] V For Vendetta Severus | 79 | 23-04-2006 23:46 | |
v(4_16_25) wortelvergelijking HELP pietervdb | 4 | 01-03-2005 17:27 | |
Vrije tijd |
Hattrick V Mitros | 500 | 07-12-2003 23:47 | |
v(t)-grafiek met luchtweerstand bij valbeweging Henkegiertenke | 2 | 18-02-2003 08:16 |