Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nederlandse jongens zijn trouwens allemaal braaf ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Liever naar een altokroeg ofzo. Gezellig alto's onder elkaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Lange tijd problemen gehad met groepen Marrokanen zonder iets te doen die prompt begonnen te schelden als je dat vertelde, dan was het opeens discriminatie en waren ze op hun pik getrapt zodat een vechtpartij onvermijdelijk werd. En tja, wie week na week mag helpen ze even hard van de trap af te gooien als ze erop rennen krijgt nu eenmaal negatieve beeldvorming.
||
Ik vind dat zo'n onderzoek best mag komen ik denk dat het reuze meevalt, maar wat valt er onder discriminatie (op grtond van huidskleur of geloof ofzo). Want ze denken niet zo: 'Jij bent zwart, dus je mag niet naar binnen' Maar zo:'jij loopt rond met een houding waaruit blijkt dat je ruzie zoekt, dat hebben we liever niet dus blijf maar buiten' En dus is het grotendeels hetzelfde als bij lonsdale-losers en neonazituig
Citaat:
![]() maar ze draaien er ballenmuziek dus ga ik liever naar een cafe ofzo
|
![]() |
||
Citaat:
Ow ja, ik ben geen rascist, want die kazen zijn nu eenmaal zo. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Niet dat dit stelselmatig weigeren goed kan praten, maar doe aub niet alsof er nooit iets gebeurd.
||
Citaat:
||
Citaat:
Tja, alle autochtonen die er geen les hebben of niet opgegeven zijn voor de avond ook, maar vertel dat maar eens als een van die opgefokte gasten zonder leven aan de deur komt. ![]()
||
Citaat:
![]() Een onderzoek zou op zich niet heel veel kwaad kunnen (maar dat is toch al es vaker gedaan?), want een samenleving is niet gebaat bij het structurele weigering van bep. bevolkingsgroepen, imo. Je zou dan maatregelen kunnen nemen. Weet ik veel,.. advies geven over hoe je tumult kunt voorkomen en hoe je de echte raddraaiers eruit kunt weigeren (net zoals een stadionverbod gedt bij bep. voetbal"supporters").
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |