Eens in de zoveel tijd word ik bijna volledig aangekleed s'ochtends wakker. Super rare gewaarwording als je naar bed bent gegaan met alleen je onderbroek en een hemdje aan. Dat is op zich geen probleem verder, ik kan me dan vaag herinneren dat ik ergens midden in de nacht wakker ben geworden en me een ongeluk schrok omdat ik dacht dat er mensen op bezoek zouden komen, dat ik die natuurlijk niet onder ogen kon komen in mn onderbroek en dat ik dus maar allemaal dingen uit mn kledingkast getrokken heb en aangekleed weer terug in bed gekropen ben.
Sinds ik in Utrecht op kamers woon is dat niet meer voorgekomen maar nu werd ik eergisteren wakker en had ik ergens snachts een broek en een BH en een trui aangetrokken. Dat was niet alles, mn hele benen (vooral mn schenen maar ook mn dijbeen)zaten ook onder de blauwe plekken

. En dat niet alleen blauw maar ook echt dikkig, zoiets wat je alleen krijgt als je je echt lomp hard ergens tegenaan stoot. Ik ben dus echt geschrokken en nu wil ik graag weten of iemand weet hoe ik dit in het vervolg kan voorkomen.
Weet iemand iets om slaapwandelen tegen te gaan? Iemand ervaringen met dit soort dingen?